Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vasta 13 mutta kirjoitan tänne kun yhtä tyttöporukastamme syrjitään koska hänellä ei ole kånken-reppua

Vierailija
17.05.2016 |

Minulla ei ole mitään väliä mikä reppu kenelläkin on. Mutta jos jään tämän tytön kanssa kahdestaan niin en pääse ikinä enää mukaan vanhaan porukkaan. Mielummin olen kuitenkin syrjityn tytön kanssa kun kukaan muukaan ei ole. Älkää käsittäkö väärin mutta haluaisin muitakin kavereita. Kuitenkaan tätä tyttöä ei hyväksytä. Kirjoitin tänne, kun demistä ei saa kunnon neuvoja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö!

Vierailija
2/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole jo out? Ei kai mikään monta vuotta kestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvoja haluut

Vierailija
4/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-hullu on tullut takaisin.

Vierailija
5/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin tyhmä, että syrjii jotain repun takia niin kannattaako haluta olla sellaisen kaveri??

Siis oikeasti ! Kertoohan se aika paljon ihmisen älykkyydestä jos pitää reppu tai vaateita ratkaisevana tekijänä ja vielä alkaa syrjimään.

Minä en kyllä noin vähä älyisten ihmisten seurasta olisi kiinostunut. Et menetä mitään jos olet syrjityn kaveri.

Vierailija
6/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, Kånkenhullu voisi hakea viimein apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa joka laittaa hänet kirjoittamaan tänne paskoja provoja kaikki päivät.

Vierailija
7/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyttö, joka haluaa kyseisen repun ja on keksinyt tarinansa lähinnä äidilleen, joka lukee tätä palstaa. Yrittää saada nyyhkutarinalla äidin heltymään.

Hei ne Kånkenit on rumia ja epäkäytännöllisiä.

Vierailija
8/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku syrjii jotain jonkun repun takia niin kärsii paljon pahemmista ongelmista, kuin se jolla ei ole sitä merkki reppua ja on kaiken päälle vielä helvetin tyhmä jos tekee toisen repusta jollain tavalla ongelman itselleen.

Vierailija
9/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla joku kaveri, ku sillä ei kånkenia? No voi kyynel, varmaan tosi paljo menettää, ku ei voi sun kaa hengaa. On kyl paskaa tän maan nuoriso.

Vierailija
10/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teidän kylän ihmisiä nähtävästi ainakaan älyllä olla ap siunattu😂😂😂😂😂😂

Vierailija
11/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on Porvoossa!

Vierailija
12/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole jo out? Ei kai mikään monta vuotta kestä. 

Viimein? Olen joutunut pitämään omaani kaapissa siitä lähtien, kun se tuli muotiin. :/ Kohta taas voi siis ehkä ottaa käyttöön, ihan paras reppu!

Vierailija
13/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nokkela provo. Eh heh hee. Ja ihan 13-v tyttö. Jee.

Vierailija
14/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän hanki sellaista? Itselleni ostin sellaisen vuonna 1988 kun menin lukioon, ja se on vieläkin käytössä. (tosin silloin se ei ollut muotijuttu)

Vierailija
15/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap, hae jo apua ongelmaasi. Tuli vaan mieleeni, että mitäköhän psykologi mahtaa ajatella, kun ap astelee vastaanotolle ja kertoo massapostaavansa kånken-juttuja av-palstalle.

Vierailija
16/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka lapsellisia nuoria siellä oikein on? 😂😂😂😂😂😂

Mieti nyt ite ap miten tyhmältä kuulostaa kun joku pissis sanoo: "mä en voi olla ton frendi ku tolla ei ole sitä merkki reppua! 😂😂😂😂😂

Anteeks nyt vaa ihan oikeasti.!

Missä kaupungissa oikein asut?

Minä en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta repusta eikä minua ole siksi ikinä kiusattu.

T. 12v

Vierailija
17/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka lapsellisia nuoria siellä oikein on? 😂😂😂😂😂😂

Mieti nyt ite ap miten tyhmältä kuulostaa kun joku pissis sanoo: "mä en voi olla ton frendi ku tolla ei ole sitä merkki reppua! 😂😂😂😂😂

Anteeks nyt vaa ihan oikeasti.!

Missä kaupungissa oikein asut?

Minä en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta repusta eikä minua ole siksi ikinä kiusattu.

T. 12v

Onneksi netissäkin voi kiusata. Sinun kiusaamisesi alkoi nyt :)

Vierailija
18/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nyt oikeasti ! Joku sanoo että ei voi repun takia olla jokun kaveri! Helvetti soikoon sillähän on tuplasti pahemmat ongelmat kuin ikinä kiusatulla ja tulee kärsimään varmasti monenlaisista ongelmista vaikka saisi miljoona reppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi