Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP:n "ilmainen" lapsivakuutus

Vierailija
17.05.2016 |

Auttakaa tietämätöntä. Laskettu aika olisi syksyllä ja vauvan lapsivakuutusasioita pohdiskellaan. Houkuttaisi kovasti tuo OP:n vakuutus, joka olisi ensimmäisen vuoden ilmainen. Sen jälkeen hinta ilmeisesti n. 400 e/vuosi. Onko joku ottanut? En ota noista ehdoista selvää, ovatko hyvät vai ei. Esikoisen vakuutus on LähiTapiolassa ja olemme olleet tyytyväisiä. Tämä tarjous OP:ssa vain houkuttaisi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Vierailija
2/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri otin, tyytyväinen olin. Kaikki extrat mukana, saa irtisanoa jos ei halua jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saa tietenkin irtisanoa millon hyvänsä. Eri asia kannattaako sitä tehdä, jos vakuutuksesta on jo ehditty korvaamaan joitakin lapsen sairauksia, jotka sitten uudessa yhtiössä rajattaisiin korvausvastuun ulkopuolelle. Tämähän se idea on, saadaan ihmiset sitoutettua yhtiöön ilmaisella vuodella, minkä jälkeen hinnat nousee ja mahdollisesti jatkaa nousuaan.

Itselläni on kyseisestä yhtiöstä minulle lapsena otettu lähes kaiken kattava vakuutus. Saisin nykyään vähän huokeamman hinnan muutamasta muusta yhtiöstä, joiden sivuilla olen laskeskellut tarjouksia, mutta vaihto ei kannata, koska aiemmat sairaudet ym jutut rajattaisiin ulkopuolelle. Olen tätä kysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi