Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulla mitään tekoa zombien täyttämässä Suomessa? Mikä taito pelastaisi sinut?

Vierailija
17.05.2016 |

Jos olet julkisen puolen paperinpyörittäjä, sinut jätettäisiin ensimmäiseksi. Minä olen kääntäjä ja joutuisin myös äkkiä hylätyksi. Entä te muut?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa pari kummitusjuttua ja zombiet säikähtää juosten karkuun.

Vierailija
22/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo olen hyvä suunnittelemaan ja miettimään asioita eri näkökulmista. Ehkä olisin hyvä strategioiden miettimisessä. Mutta enpä usko, että kovin paljon olisi meikäläisestä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan olla kokoajan varuillaan. Ei pääsis ainakaan yllättämään mua. Ja on hyvä paineesietokyky, en varmaan sekoais ekojen joukossa.

Vierailija
24/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo olen hyvä suunnittelemaan ja miettimään asioita eri näkökulmista. Ehkä olisin hyvä strategioiden miettimisessä. Mutta enpä usko, että kovin paljon olisi meikäläisestä apua.

Tule mulle työpariksi. :)

Vierailija
25/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kääntäjä. Olen tehnyt muutaman kerran kauanko selviäisit zombiemaailmassa -testin ja sain jatkuvasti tulokseksi noin kolme tuntia, oikein kovasti huijaamalla kaksi kuukautta. Mutta tuossa testissä olikin vain valmiiksi annettuja toimintavaihtoehtoja - minä kaivaisin kirjahyllystäni tämän

http://api.ning.com/files/kUD6ONH9NaqD*apR8h2-ltjiukjrPErAajJAUonILA-bj…

ja tämän

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51gQHCAlRaL._SY344_BO1,204,203,20…

ja tämän

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c2/Zombiesurvivalguide.jpg

ja etenkin tämän

http://toysldrs.com/Blog/wp-content/uploads/2012/01/dummies_zombies.png

ja kertaisin nämä ensimmäisen yön aikana. Ja sitten baanalle.

(Juu, innostuin aikoinani vähän liikaa.)

Vierailija
26/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

World war z-kirjassa zombiet jäätyivät aina paikoilleen kun lämpötila laski nollan alapuolelle. Siinä olisi suomalaiset vahvoilla kun joka talvi yhteisölliset zombintappobileet. :D

Vierailija
27/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aihe kiinnostaa niin kannattaa pelata zomboidia. :)

Vierailija
28/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun maalla ja mm. moottorisaha löytyy joten antaa zombien tulla vaan, täältä pesee.

Moottorisaha ei hirveän kätevä ole siinä vaiheessa, kun zombeja tulee kymmenittäin joka puolelta :D

Siinä vaiheessa vaihdan raivaussahaan ja jos sekin näyttää olevan riittämätön niin hyppään traktorin hyttiin ja ajelen zombeja liiskaksi. Naapurista voisi lainata niittosilppurin (tai sosialisoida jos naapuri on muuttunut zombiksi), sillä menisi isompikin zombilauma murskaksi aika nopsaan.

Vierailija
29/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan hölkätä zombeja karkuun. Siihen ei tosin paljoa tarvita. Älyttömin kauhuelokuvahahmo muuten ikinä... Liikkuu hitaasti ja kömpelösti, joten miksi sellaista pitäisi kenenkääm pelätä? Joku vampyyri on hitosti pelottavampi hahmo, kun se osaa lentää ja hypnotisoida.

Katsopas "28 Days Later". Siinä ei hölkkäämällä pitkälle pötki.

Vierailija
30/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää. Olen katsonut kaikki tuotantokaudet maailmanlopun odottajia.

Vierailija
31/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä The Walking Deadin porukan avuttomuutta zombimaailmassaan. Jossain vaiheessa ne älysi suojautua zombin puremilta mellakkavarusteissa mutta nyttemin taas suhataan paitasillaan ja voi taas joku jossain puraisee ja kuollaan. Aseet ja ammukset aina loppu vaikka ollaan USAssa. Ja miksi vain sillä yhdellä eukolla on edes jotenkuten vaimennettu ase. Kakskakkonen vaimentimella ei pitäisi juuri mitään ääntä. Ja jos zombilauma olisi verkkoaidan takana niin mitä asetta siinä edes tarvitsee. Teroittaa pitkän seipään, käärii hihat ja hommiin.

Vierailija
32/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin vanhemmiltani metsästyskiväärin ja linnouttaituisin korven keskelle vanhempieni kesämökkiin. Elelisin erakkona ja ampuisin kaikkea mikä liikkuu. Jos zombeja olisi niin paljon että yksin en saisi ammuttua niitä kaikkia soutaisin veneellä pakoon. Söisin marjoja ja muuta mitä metsästä löytyy, lisäksi voisin kalastaa sekä ampua jäniksiä ja sorsia. Meidän mökillä on myös perunamaa ja isot tilukset niin voisin alkaa maanviljelijäksi. Olen myös urheilullinen joten osaan juosta ainakin zombeja karkuun.

Yhteisössä en ehkä pärjäisi koska en tiedä olisiko minusta nyt niin suurta hyötyä muille. Ehkä voisin iskeä itselleni jonkun suojelijan jonka siivellä eläisin mutta mieluummin valitsisin erakkoelämän. N21

Vierailija
33/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti ymmärrä The Walking Deadin porukan avuttomuutta zombimaailmassaan. Jossain vaiheessa ne älysi suojautua zombin puremilta mellakkavarusteissa mutta nyttemin taas suhataan paitasillaan ja voi taas joku jossain puraisee ja kuollaan. Aseet ja ammukset aina loppu vaikka ollaan USAssa. Ja miksi vain sillä yhdellä eukolla on edes jotenkuten vaimennettu ase. Kakskakkonen vaimentimella ei pitäisi juuri mitään ääntä. Ja jos zombilauma olisi verkkoaidan takana niin mitä asetta siinä edes tarvitsee. Teroittaa pitkän seipään, käärii hihat ja hommiin.

Älä niuhota. Koko sarja loppuisi tähän paikkaan, jos ruvettaisiin pitämään kiinni tosiasioista, todennäköisyyksistä, järkevyyksistä ja fysiikan laeista. :)

Vierailija
34/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkoti pienessä saaressa, minne ei ole helppo rantautua ellei osaa käsitellä venettä kunnolla ja rantautumispaikkoja on vain yksi. Zombiet ei osaa uida. Valmiudet elää "off the grid" ja kotivaraa ilman zombbareitakin. Kesälampaita joka vuosi. EA-taitoinen, myös suturoinnit yms. onnistuu. Kyky kasvattaa itse syötävää ja kalastaa. Meillä ei olisi mitään ongelmia selviytyä, ellei kyseessä olisi joku sellainen virus tms. joka leviää vaikkapa hyttysten levittämänä. Eipä niitä hyttysiäkään paljon tuulisella saarella ole, mutta ainahan voi joku pillikärsä imaista.

Vierailija
35/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset osaavat kyllä sulautua joukkoon ja imitoida zombejakin, jos ne ovat enemmistönä. ;)

Vierailija
36/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisivatkin zombit huomata löytäneensä itselleen ihmeen kotoisan tuntuisen asuinpaikan. Turha sitä silloin on riehua.

Vierailija
37/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kainuusta. Liikkuisin zombien seassa kuin yksi heistä.

Vierailija
38/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammun ihan hyvin jousipyssyllä. Voisin pölliä naapurin mopoauton ja olla naispuolinen lähiö-Daryl.

Vierailija
39/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin oven kiinni ja odottelisin Daryliä <3 tai talvea, joka nujertaisi laahustajat :D