Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulla mitään tekoa zombien täyttämässä Suomessa? Mikä taito pelastaisi sinut?

Vierailija
17.05.2016 |

Jos olet julkisen puolen paperinpyörittäjä, sinut jätettäisiin ensimmäiseksi. Minä olen kääntäjä ja joutuisin myös äkkiä hylätyksi. Entä te muut?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä pelastaisi mikään. Ellei sitten joku voodoonukke, mitä epäilen.

Vierailija
2/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laskisin zombien palkat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiotaustasta lienee hyötyä. Ainakin majoittautuminen, eräily, tulenteko, ensiapu yms. onnistuu, vaikka yhteiskunnasta katkeaisivat sähköt ja näin.

Vierailija
4/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että olisin kyllä hyvin heikoilla jos tulisi zombie-apokalypsi. Tosin mulla on lähipiirissä sellaisia ihmisiä, joiden siivellä varmaan selviäisin kohtalaisen pitkään - ehkä.

Vierailija
5/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partiotaustasta lienee hyötyä. Ainakin majoittautuminen, eräily, tulenteko, ensiapu yms. onnistuu, vaikka yhteiskunnasta katkeaisivat sähköt ja näin.

Partiossa taidetaan opettaa johtamistakin niin siinä olisi porukoilla aina hyvä liideri.

Vierailija
6/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möisin zombielle vaatteita tai huoltaisin välineet. Olisi oikeaoppisesti steriloidut ihan.

Vierailija
7/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carolkin oli kotiäiti.

Vierailija
8/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin apokalyptisessa maailmassa eliittiä. Kirvesmies ja insinöörikoulutuksen saanut työnjohtaja. Voi tulisipa joku mullistus samantien...

Vierailija
9/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on strategia. Osaan organisoida.

Vierailija
10/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko selviytyjillä seksiä zombimaailmassa?

Vierailija
11/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla ja mm. moottorisaha löytyy joten antaa zombien tulla vaan, täältä pesee.

Vierailija
12/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvässä kunnossa ja osaan ajaa raskasta kalustoa. Tulen myös toimeen lähes kaikkien kanssa ja olen hyvä sovittelija. Aseita en osaa käsitellä, eli jos kavereita ei olisi niin kuolo kohtaisi aika äkkiä.

Vierailija
13/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuurilla mä pelastuisin, sorry harry.

Vierailija
14/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hölkätä zombeja karkuun. Siihen ei tosin paljoa tarvita. Älyttömin kauhuelokuvahahmo muuten ikinä... Liikkuu hitaasti ja kömpelösti, joten miksi sellaista pitäisi kenenkääm pelätä? Joku vampyyri on hitosti pelottavampi hahmo, kun se osaa lentää ja hypnotisoida.

Vierailija
15/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mäiskisin zombeja mun koulukirjoilla päähän. Jotain hyötykäyttöä niillekin vihdoin

Vierailija
16/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla aamulla käymättä suihkussa ja harjaamatta hiuksua,niin zombitkin säikähtäis.

t: peikko-mamma 😆

Vierailija
17/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maalla ja mm. moottorisaha löytyy joten antaa zombien tulla vaan, täältä pesee.

Moottorisaha ei hirveän kätevä ole siinä vaiheessa, kun zombeja tulee kymmenittäin joka puolelta :D

Vierailija
18/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin zombie itsekin, joten sulautuisin hyvin joukkoon.

Vierailija
19/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan etäinen suhtautuminen ihmisiin, minkä vuoksi olisin valmis tappamaan zombeja sumeilematta, siihen asti kun resurssit loppuvat.

Vierailija
20/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kuolisin nälkään ihan kotonani. Olen pelkuri joka ei tuossa tilanteessa uskaltaisi liikahtaa kotoa mihinkään vaan jäisin peloissani toivomaan ihmettä.