Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kestä, jos mies vitsailee kuukautisista?

Vierailija
17.05.2016 |

Kuukautiset aiheuttavat toisinaan harmillisia ja hankalia tilanteita, mutta kuuluvat ihmislajin toimintaan ja kaikki ymmärtävät sen.

Toisinaan on tullut eteen tilanteita, joissa kuukautisten aika estää jonkin tekemisen. Huomaavaisena miehenä olen pyrkinyt sivuuttamaa nämä tilanteet huumorilla, mutta aina naiset suuttuvat.

Esimerkiksi kerran oltiin menossa yhdessä saunaan, mutta nainen valitteli kuukautisiaan. Minä sanoin, etteivät ne haittaa, mutta nainen halusi mennä yksin, koska koki olonsa epämiellyttäväksi. Lupasin, että tehdään hänen tavallaan, ja lohkaisin, että ei tämän kiistan takia kannata verilöylyä järjestää. Nainen suuttui.

Toisella kerralla naisella oli kuukautiset, eikä voitu harrastaa seksiä. Kun hän sitten illalla vaihtoi tamponia, sanoin, että voisin saada hänet syttymään nyt paremmin kuin yleensä, koska nyt tiedän, mistä narusta vetää. Nainen suuttui.

Kolmannella kerralla oltiin lähdössä telttailemaan, ja taas hän valitti hygieniasyistä. Rohkaisin häntä, että ongelmatilanteissa suomalainen sotilas on aina ennenkin sanonut 'verta pakkiin'. Nainen suuttui.

Miehistä ja heidän fyysisistä ulottuvuuksistaan saa laskea leikkiä niin paljon kuin jaksaa muttei toisinpäin. Mistä johtuu? Saavatko naiset vitsailla toisilleen kuukautisista?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan naisille vitsailla kuukautisista. Taidat vaan olla huono vitsimies.

T:Tosihumoristi

Vierailija
2/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ihme nipomuijia ollut. Loistavia heittoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Nauroin noille vitseille. Mut nyt ei ookkaan menkkoja nyt.

Kun sattuu ja vituttaa (koska sattuu), maha on sekaisin ja hormonit hyrrää niin saattaa flippailla tavallista helpommin. Ihmiset nyt ovat tietyissä tiloissa kiukkuisimmillaan; nälkäisinä, unisina, vastaheränneinä, kivuissaan tai menkkojen aikaan.

Vierailija
4/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih! Tässä naurattaa nyt ihan muu kuin kuukautishuumori!

Vierailija
5/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on joku kipeä ja hankala vaiva niin siitä sa laskea leikkiä mielin määrin?

En usko.

Vierailija
6/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että sinun huumoristasi voisi suuttua ihan ilman kuukautisiakin.

Vierailija
7/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsisi olivat tosi mauttomia... maku puuttui...

Vierailija
8/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa taitaa enemmän ärsyttää se, että sinä alat sanoa vastaan kuin nuo vitsit. Jos nainen sanoo, että ei tee jotain menkkojen takia, niin mitä sinä siihen puutut.

Vierailija
9/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaisi lopettaa vitsaileminen juuri tuon naisen kanssa, kun tilanne- ja huumorintajunne eivät oikein synkkaa keskenään. Joku nainen voisi huvittuakin noista vitseistä, vaikka ne minun mielestäni ovat aika väkisin väännettyjä.

Vierailija
10/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani kuukautisten aikana mikä tahansa enemmän tai vähemmän tyhmä vitsailu riittää että verisuonet räjähtää päässä, kun olo on jo tarpeeksi vittuuntunut kivusta ja epämukavasta olosta, siihen ei siis paljoa vaadita :D

Vierailija
11/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuleeko sulle uutisena semmoinen juttu, että me naiset ei ollakaan kaikki samanlaisia? Ihan on osa huumorintajuisempia kuin toiset.

Minä ainakin osaan nauraa itselleni ja kuukautisillekin, siinä missä kaikille muillekin arkisille asioille.

Toinen juttu sitten tietysti se, että miten vitsit on kerrottu ja se, miten mies muuten naistaan kohtelee. Jos nainen on taajaan vähättelevien "vitsien" (lainausmerkeissä siksi, että ne eivät naurata ketään muuta kuin kertojaansa) kohde, sanaleikitkin saattavat ärsyttää.

Vierailija
12/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin hän on kuullut liian usein vitsejäsi. Jos vuosien ajan jauhat samoja juttuja joka kuukausi, niin kyllä se rupeaa kyrsimään. Samaa uudestaan ja uudestaan, nainen varmaan tietää, mitä suustasi tulee, kun aukaiset sen.

Vierailija
13/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä oot oikea vitsiniekka. Ehkä siksi ei kannata vitsailla, että olo voi tosiaan olla tukala ja epämielyttävä, eikä yksinkertaisesti vaan jaksa kuunnella näitä "hauskoja vitsejä".

Vierailija
14/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legendaarista, itse en tuollaiseen sanailuun pysty. Vitsailen ainoastaan tamponin narusta ja jos siitä vetelee niin liikkuukko kädet ja jalat kuten sillä yhdellä lelulla, u know.

Miten hauskaa!

Vierailija
15/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mstäni miesten fyysisistä ulottuvuuksista ei naisen kannata miehelle heittää läppää, sama toisin päin naiseuteen liittyvissä asioissa. Ne, jotka niin tekevät, ovat tyhmiä.

Nuo sinun heittosi on enemmänkin kielellistä huumoria kuin varsinaista kuukautishuumoria. Mielestäni ihan hauskoja heittoja, mutta tosiaan sellaisen suusta, joka ei koskaan joudu niitä inhottavia vaivoja kokemaan, ja siksi ei yhtään hyvä juttu.

Vierailija
16/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos sinulla olisi vaikka tosi paha ummetus. Niin paha ettet pystyisi kunnolla kävelemään. Nainen toteaisi että pistetään vähän keppiä pyllyyn niin eiköhän se siitä sitten. Naurattaisiko?

Vierailija
17/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntö on, että vain omista asioista vitsaillaan. En itse todellakaan vitsaile miesten ulottuvuuksista ainakaan heidän kuultensa. Kuukautisista voidaan vitsailla naisporukassa.

Isäni teki itsemurhan. Olemme sisarusten kanssa vääntäneet siitä mustaa huumoria, mutta pitäisin törkeänä, jos joku muu vitsailisi aiheesta.

Vitsailemalla toisen ihmisen harmeista ja suruista, joita et itse voi koskaan kokea ja joihin liittyvistä asioista et oikeasti mitään ymmärrä, osoitat ylimielisyyttä ja tilannetajun puutetta.

Vierailija
18/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän vastaaottavat puolisonsa vitsit miehensä fyysisistä ulottuvuuksista hyväksyvästi hymähdellen?

Vierailija
19/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi mies kerran suuttui kun lähdin mukaan menkkavitsailuun. Ymmärrän että sitten voisi ahdistaa jos ihan puskista tuntematon alkaisi selittää menkoistaan, mutta kun itse ekaks aloitti :D En vieläkään ymmärrä, mutta ehkä noi menkat sitten on tavalla tai toisella arka aihe itse kullekin.

Vierailija
20/104 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, kuin heittäisit valkoisena ihmisenä tummista ihmisistä n**keri-läppää.