Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kestä, jos mies vitsailee kuukautisista?

Vierailija
17.05.2016 |

Kuukautiset aiheuttavat toisinaan harmillisia ja hankalia tilanteita, mutta kuuluvat ihmislajin toimintaan ja kaikki ymmärtävät sen.

Toisinaan on tullut eteen tilanteita, joissa kuukautisten aika estää jonkin tekemisen. Huomaavaisena miehenä olen pyrkinyt sivuuttamaa nämä tilanteet huumorilla, mutta aina naiset suuttuvat.

Esimerkiksi kerran oltiin menossa yhdessä saunaan, mutta nainen valitteli kuukautisiaan. Minä sanoin, etteivät ne haittaa, mutta nainen halusi mennä yksin, koska koki olonsa epämiellyttäväksi. Lupasin, että tehdään hänen tavallaan, ja lohkaisin, että ei tämän kiistan takia kannata verilöylyä järjestää. Nainen suuttui.

Toisella kerralla naisella oli kuukautiset, eikä voitu harrastaa seksiä. Kun hän sitten illalla vaihtoi tamponia, sanoin, että voisin saada hänet syttymään nyt paremmin kuin yleensä, koska nyt tiedän, mistä narusta vetää. Nainen suuttui.

Kolmannella kerralla oltiin lähdössä telttailemaan, ja taas hän valitti hygieniasyistä. Rohkaisin häntä, että ongelmatilanteissa suomalainen sotilas on aina ennenkin sanonut 'verta pakkiin'. Nainen suuttui.

Miehistä ja heidän fyysisistä ulottuvuuksistaan saa laskea leikkiä niin paljon kuin jaksaa muttei toisinpäin. Mistä johtuu? Saavatko naiset vitsailla toisilleen kuukautisista?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites impotenssivitsit? Tai kokovitsit?

No nyt meni yli

Vierailija
102/104 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puolukkapäivät hermostuttavat naisihmisiä kovasti. Onneksi ei ole yhtään naista ydinasevaltioiden johdossa, ties mitä punaista nappia painelisivat punapäivien aikana."

Itse asiassa menkkojen hormonitoiminnan aikana naiset erittävät enemmän testosteronia, joka tekee osasta naisista kiukkuisia, lyhytpinnaisia ja aggressiivisia. Eli naiset muuttuvat enemmän miesten kaltaisiksi, jotka omasta mielestään ovat hyvin loogisia ja tunteensa hallitsevia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on MIES. Pystyin avoimesti puhumaan ja itkemään runsaita kuukautisiani. Jouduin yölläkin pesulle kaksi kertaa, kun vaan holvasi yli laidan. Saatoin vuotaa pitkäänkin. Mieheni ei ole koskaan kuittaillut ärtymystäni tai pahantuulisuuttani, on empaattinen. Nyt onneksi on apu löytynyt, enkä vuoda enää.

Järkyttävintä oli lukea siitä, miten joku on valmis loukkaamaan miehisyyttä. Erektiohäiriöt on yhtä luonnollisia kuin kuukautisetkin.

Arvot kohilleen.

Vierailija
104/104 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on normaalit kuukautiset läpi elämän, ehkei tilanne ole niin paha vitsailussa (tai voi olla). Mutta jos on vuotohäiriöitä, kipuja tai muuta, tilanne ei ole kovin hauska oikeastaan. Se voi olla traagista. Sitten joutuu syömään kaikenlaisia pillereitä sivuvaikutuksineen, usein siis naisilla tämä.