Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kestä, jos mies vitsailee kuukautisista?

Vierailija
17.05.2016 |

Kuukautiset aiheuttavat toisinaan harmillisia ja hankalia tilanteita, mutta kuuluvat ihmislajin toimintaan ja kaikki ymmärtävät sen.

Toisinaan on tullut eteen tilanteita, joissa kuukautisten aika estää jonkin tekemisen. Huomaavaisena miehenä olen pyrkinyt sivuuttamaa nämä tilanteet huumorilla, mutta aina naiset suuttuvat.

Esimerkiksi kerran oltiin menossa yhdessä saunaan, mutta nainen valitteli kuukautisiaan. Minä sanoin, etteivät ne haittaa, mutta nainen halusi mennä yksin, koska koki olonsa epämiellyttäväksi. Lupasin, että tehdään hänen tavallaan, ja lohkaisin, että ei tämän kiistan takia kannata verilöylyä järjestää. Nainen suuttui.

Toisella kerralla naisella oli kuukautiset, eikä voitu harrastaa seksiä. Kun hän sitten illalla vaihtoi tamponia, sanoin, että voisin saada hänet syttymään nyt paremmin kuin yleensä, koska nyt tiedän, mistä narusta vetää. Nainen suuttui.

Kolmannella kerralla oltiin lähdössä telttailemaan, ja taas hän valitti hygieniasyistä. Rohkaisin häntä, että ongelmatilanteissa suomalainen sotilas on aina ennenkin sanonut 'verta pakkiin'. Nainen suuttui.

Miehistä ja heidän fyysisistä ulottuvuuksistaan saa laskea leikkiä niin paljon kuin jaksaa muttei toisinpäin. Mistä johtuu? Saavatko naiset vitsailla toisilleen kuukautisista?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minudta noi sun lohkaisut oli hauskoja, kun oon itte samansorttinen enkä voi sille mitään että mulla tulee salamana päähän noita "nerokkaita" lohkaisuja muille.. Mutta en oo varma naurattaisko sinun muijana tämä asia, en halua että kukaan tietää mun menkoista tai ajattelee niitä miltään kantilta. Noloahan se on että alapää vuotaa, eikä asiaa voi hallita.

Kyllä suakin nolottaisi jos kusisit holtittomasti housuihisi, ilman pidätyskykyä, ja muijasi leukailisi asiasta. Ei oo kivaa.

Vierailija
82/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minudta noi sun lohkaisut oli hauskoja, kun oon itte samansorttinen enkä voi sille mitään että mulla tulee salamana päähän noita "nerokkaita" lohkaisuja muille.. Mutta en oo varma naurattaisko sinun muijana tämä asia, en halua että kukaan tietää mun menkoista tai ajattelee niitä miltään kantilta. Noloahan se on että alapää vuotaa, eikä asiaa voi hallita.

Kyllä suakin nolottaisi jos kusisit holtittomasti housuihisi, ilman pidätyskykyä, ja muijasi leukailisi asiasta. Ei oo kivaa.

Ihanko oikeasti rinnastat kuukautiset housuun kusemiseen 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kuukautisten aikaan se, että niistä pitää ylipäätään aina raportoida jollekin toiselle ihmislle. Joku on AINA haluamassa minusta jotain juuri silloin. Olen joskus miettinyt, että en edes muista milloin olisi ollut kuukautiset niin, ettei olisi kenellekään tarvinnut niistä selitellä.

Vierailija
84/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisilla on paska itsetunto ja hauras ego. Siksi. M28

Vierailija
85/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikana naisia kiukuttaa ja sapettaa niin paljon, ettei siihen mitkään vitsit auta. 

Vierailija
86/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naurattaisikohan esimerkiksi vaikka kaljuuntuvaa miestä jos nainen heittäisi siitä vitsiä aina... Sisäkumi paistaa, heh heh!

Vierailija
87/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän noloa vääntää vitsiä asiasta josta ei tiedä mitään. 

Vierailija
88/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites impotenssivitsit? Tai kokovitsit?

Vierailija
89/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselläni on niin kivuliaat ja runsaat kuukautiset, että ei naurattaisi jos mies pelkästään vitsiä heittäisi. Jos oikeasti ymmärtäisi, miten ikävä vaiva on kyseessä, niin ehkä sitten ei pari vitsiä haittaisi.

Vierailija
90/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tainnut saada osakseen omasta mielestään tarpeeksi kuittailua ja vitsailua mieskunnon puutteestaan. Johonkinhan katkeruutta pitää saada purkaa.

Vierailija
91/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis , jos naiset alkaa vitsailemaan vaikkapa erektiohäiriöistä? 

Vierailija
92/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kettuiltiin aina kotona kuukautisista, äidin toimesta. Haukkui, ivasi ja heitti läppää siitä asti kun kuukautiset minulla alkoivat 10-vuotiaana.

Vaan loppui läpänheitto siihen kun loppuivat hetkeksi kuukautiset 15-vuotiaana kun tulin raskaaksi ja sain lapsen. Sen jälkeen pyysin itse sossun tukipalveluita ja muutin omaan asuntoon lapsen kanssa. Katkaisin samalla välit äitiini pysyvästi, eipähän ole hän nähnyt lapsenlastaan sen jälkeen kymmeneen vuoteen. Nyt kun omalla lapsellakin alkoivat kuukautiset, niin en tosiaan ole läppää heittänyt tai ivannut. Isoäiti niin varmaan tekisi hänellekin.

N26

Vierailija
93/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma mieheni on eri maata kuin ap. Viimeksi kun menkkani alkoi huomasin veskissä käydessäni että verta oli jo lurahtanut housuihin, sanoin ääneen "voi helvetti" ja mies tajusi saman tien, kysyi vain "Ai puolukkapäivät? Tarviitko puhtaita housuja?" ja toi niitä minulle. Kyllä meillä vitsaillan välillä mäistä asioistakin. Kaupasta saa paperisia laudeliinoja, voisit ap olla naisellesi ystävällinen ja vaikka hommata hänelle niitä jos hän ehkä silloin tahtoisi saunoa kanssasi myös menkkojen aikana.

Vierailija
94/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaisilla on paska itsetunto ja hauras ego. Siksi. M28

Suominaiset on kyllä huomattavasti keskimääräistä avoimempia tämmöisissä ruumiintoimintaan liittyvissä jutuissa.

Vierailija
95/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolukkapäivät hermostuttavat naisihmisiä kovasti. Onneksi ei ole yhtään naista ydinasevaltioiden johdossa, ties mitä punaista nappia painelisivat punapäivien aikana.

voidaan sullekin hommata verta vuotava alapää

Vierailija
96/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että keskivertomiehellä ei riittäisi huumori pehmokullivitseihin, jos joskus kävisi niin ettei miehellä joskus seisoisikaan heti kunnolla. Ihme tosikkotouhua juu.

Vierailija
97/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolukkapäivät hermostuttavat naisihmisiä kovasti. Onneksi ei ole yhtään naista ydinasevaltioiden johdossa, ties mitä punaista nappia painelisivat punapäivien aikana.

On usein ollutkin, tykkään peuhata naisten kanssa joilla on kuukautiset. Jos on nuorehko nainen jolla on posliini ja runsaat kuukautiset, niin se on kuin nuorta neitsyttä painelisi. Ei karvoitusta, ja veri turskuaa kun kikkeliskokkelis työntyy sisään ja ulos. Kerrassaan mainiota. Naisen täytyy muutenkin olla alapäästään täysin karvaton ja mielellään pienirintainen, jotta on oikea fiilis. Jos naisella on puska niin syntyy heti mielikuva turhan kypsästä naisesta, hyi olkoon.

Hyi hemmetti tuommoisia! Kaikki miehet koko maailmassa ovat sairaita pedofiiliraiskureita!!! Kastroida pitäisi joka ainoa kaksilahkeinen, ennen kuin toteuttavat himojaan pikkutyttöihin!

Vierailija
98/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naurattaisikohan esimerkiksi vaikka kaljuuntuvaa miestä jos nainen heittäisi siitä vitsiä aina... Sisäkumi paistaa, heh heh!

Tää täytyy heittää JOKA kerta kun mies yrittää esim. peittää pälvikaljuaan haituvillaan tai tuskailee hiustenlähdön kanssa. Joka kerta, vähän eri muodossa. Naurua mahan täydeltä miehelle!

Vierailija
99/104 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Vapaaehtoisia tosiaan löytyy!

Vierailija
100/104 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai, paljon minä oon kyrpiä nähnyt ja nyt sillä on tukka päässä