Miksi naiset eivät kestä, jos mies vitsailee kuukautisista?
Kuukautiset aiheuttavat toisinaan harmillisia ja hankalia tilanteita, mutta kuuluvat ihmislajin toimintaan ja kaikki ymmärtävät sen.
Toisinaan on tullut eteen tilanteita, joissa kuukautisten aika estää jonkin tekemisen. Huomaavaisena miehenä olen pyrkinyt sivuuttamaa nämä tilanteet huumorilla, mutta aina naiset suuttuvat.
Esimerkiksi kerran oltiin menossa yhdessä saunaan, mutta nainen valitteli kuukautisiaan. Minä sanoin, etteivät ne haittaa, mutta nainen halusi mennä yksin, koska koki olonsa epämiellyttäväksi. Lupasin, että tehdään hänen tavallaan, ja lohkaisin, että ei tämän kiistan takia kannata verilöylyä järjestää. Nainen suuttui.
Toisella kerralla naisella oli kuukautiset, eikä voitu harrastaa seksiä. Kun hän sitten illalla vaihtoi tamponia, sanoin, että voisin saada hänet syttymään nyt paremmin kuin yleensä, koska nyt tiedän, mistä narusta vetää. Nainen suuttui.
Kolmannella kerralla oltiin lähdössä telttailemaan, ja taas hän valitti hygieniasyistä. Rohkaisin häntä, että ongelmatilanteissa suomalainen sotilas on aina ennenkin sanonut 'verta pakkiin'. Nainen suuttui.
Miehistä ja heidän fyysisistä ulottuvuuksistaan saa laskea leikkiä niin paljon kuin jaksaa muttei toisinpäin. Mistä johtuu? Saavatko naiset vitsailla toisilleen kuukautisista?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan kertoa yhden menkkavitsin. Tiedättekö mitä vampyyri tilaa kahvilassa, kun haluaa teetä? Käytetyn tamponin.
# vampyyriä meni kahvilaan . Ensimmäinen tilasi kupillisen verta, toinenkin tilasi kupillisen verta, kolmas tilasi kupillisen kuumaa vettä. Kolmas veti käytetyn tamponin taskustaan ja tokaisi "It´s tea-time".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan kertoa yhden menkkavitsin. Tiedättekö mitä vampyyri tilaa kahvilassa, kun haluaa teetä? Käytetyn tamponin.
Kerro vain.
Ha ha, laitoin sulle yläpeukun 😀 Terveisin se, jolle vastasit
Kiitos tiedosta, pohdinkin juuri että keiltä ne peukut tulivat.
Teillä ei tunnu menevän huumorintaju yksiin. Itse nauroin nyt, mutta myönnän että menkkojen aikana noissa tilanteissa vitsailu ei tuntuisi kivalta, kun vapaaehtoisesti ei kukaan kärsi kramppeja ja vuoda verta. Sinne saunaan ei välttämättä halua mennä seurassa, kun nainen voi stressata sitä että voi jäädä verinen läikkä peflettiin tai lauteeseen, jonka toinen huomaa. Sellainen tilanne olisi vaivaannuttava molemmin puolin ja voisi pilata tunnelman. Ehkä sinä et ole niitä miehiä jotka vähästä säikähtävät, mutta joillekin miehille tuo olisi ihan liikaa. Kuukautiset on joissain tilanteissa vähän niin kuin vessassa käynti, sinne pöntölle ei halua seuraa ja harva haluaa seuraksi mennä.
Myöskään luonnossa telttaillessa ei ole aina helppoa huolehtia riittävästä hygieniasta ja taas on riski, että tulee ohivuotoa ym.
Silloin kun kuukautiset ovat "päällä", niin silloin en kuuntele keltäkään yhtään vitsiä aiheeseen liittyen. Saisi kipusiskotkin turpiinsa hyvin herkästi.
Sitten taas, kun ei ole kuukautisia, niin en haluasi kuulla niistä tavuakaan. Sen verran ankea tapahtuma se on, kivulias ja raskas.
Kyllähän naisista muuten saa läppää heittäää ja kestän hienosti omasta mielestäni.
Jäin vaan miettimään, etten tosiaankaan olisi yhdellekään duunikaverille perustellut saunomattomuuttani menkoilla. Mä en sauno, piste. Siis mä en oikeasti juuri koskaan sauno. Viime saunoin kolme vuotta sitten äidin mökillä, kun piipahdin.
Mies yrittää saada seksiä, nainen nauraa että mitä sinäkin lerppakulli siinä edes yrität, ei ole seisonut kunnolla enää moneen vuoteen.
Ahhahhahhaa.
No mikä alistuspiinausoikeus miehellä on saada vitsailla mistään kohteelle epämieluisasta? Ei käytöstapoja?
Naisen puhe miehen haudalla: "siinä lepää, kerrankin jäykkänä". Naurattiko?
Kikkeli, TYRSKISTÄ, kikkeli!
2. yksinkertainen palstamiesoletettu
PS Kikkeli!
Vierailija kirjoitti:
Mies yrittää saada seksiä, nainen nauraa että mitä sinäkin lerppakulli siinä edes yrität, ei ole seisonut kunnolla enää moneen vuoteen.
Ahhahhahhaa.
Ja just sain naapurin Artulta parempaa seksiä kuin sulta ikinä. Eli nyt ei tartte eikä kykene. Aaahhahhahhahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti.
Luulen, ettei minulta kysytty. :D
N
No huhhuh miten tiukkapipoisia naisia palsta täynnä. Miten joku voi ottaa niin tosissaan itsensä? Ärsyttävää.
Mulla on kivuliaat kuukautiset, mutta nauraisin kyllä vedet silmissä jos joku lohkaisisi noin hyvää tilannehuumoria.
Ap:lla on kokemusta yhdestä (mielikuvitus)naisesta ja duumaa kaikki naiset samanlaisiksi? Voi pikku-ulipiliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo erektionsa kanssa kipuilevaa miestä ainakin naurattanee 👍. Täytyy pitää mielessä!
Vierailija kirjoitti:
Legendaarista, itse en tuollaiseen sanailuun pysty. Vitsailen ainoastaan tamponin narusta ja jos siitä vetelee niin liikkuukko kädet ja jalat kuten sillä yhdellä lelulla, u know.
Paempi nyt vaan luottaa omaan itsetuntemukseen ja lopettaa se vitsailu.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh miten tiukkapipoisia naisia palsta täynnä. Miten joku voi ottaa niin tosissaan itsensä? Ärsyttävää.
Mulla on kivuliaat kuukautiset, mutta nauraisin kyllä vedet silmissä jos joku lohkaisisi noin hyvää tilannehuumoria.
Täystiukkapipoinen olet itse kun et hyväksy edes eriävää huumorintajua, mutta tuskin tajuat moista ironiaakaan.
Minä menen menkkojen aikaan saunaan, retkelle ja sukeltamaan ja seksiäkin harrastan.
Mutta jos mieheni heittäisi noin onnettoman surkeaa läppää -no, en edes keksi mitä tekisin, koska en voi kuvitella tilannetta jossa olisin noin vihjeettömän, sivistymättömän ja nolon miehen kanssa.
Mikään ei ole niin rasittavaa kuin mies, joka kuvittelee olevansa hauska. Ihan sama mikä aihe, mikään ei ole niin rasittavaa kuin mies, joka heittää mukahauskaa läpändeerosia kaikesta. Pitäkää leipäläpenne kiinni, jos ei ole mitään tähdellistä sanottavaa.
Voisko impotentti miehelle toivottavaa "oikein munarikasta pääsiäistä".
Niin näitä "hauskoja" vitsejä vaan mietin..
"Huomaavaista" aapeeceemiesmöhläkettä eivät haittaa kuukautiset (joista hän ei itse omakohtaisesti kärsi)!
Kohta kuullaan ap:n naisen kommentteja ketjussa "Naimisissa pellen kanssa" :D
Ha ha, laitoin sulle yläpeukun 😀 Terveisin se, jolle vastasit