Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suututtaa miehen tapa jättää vastaamatta viesteihin

Vierailija
17.05.2016 |

Jos on kavereiden kanssa jossain. Saatetaan siis viestitellä ihan normaalisti jotain illalla ja yhtäkkiä hän lopettaa viesteihin vastaamisen. Lukee kyllä aina välillä mun viestit. Missään vaiheessa ei siis sano, että on näkemässä kavereitaan, vaan asia selviää seuraavana päivänä tai joskus myöhemmin (ei välttämättä edes häneltä itseltään) ja yleensä ovat siis olleet juomassa.

Asiasta on käyty pitkät keskustelut, ja olen vain ja ainoastaan pyytänyt, että mies vastaisi minulle että hei, näen nyt pari kaveria, palaillaan asiaan huomenna/myöhemmin, eikä jättäisi vastaamatta viesteihin sanomatta mitään. Mies lupasi tehdä näin, mutta eipä ole tehnyt. Samalla tavalla tapahtui taas eilen.

Joku varmaan tulee heti sanomaan, että olen kamala nalkuttava akka, mutta musta on ikävää tulla unohdetuksi samalla sekunnilla kun tulee parempaa tekemistä. Ja miksi edes lukea niitä mun viestejä jos ei aio vastata?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viestin lukeminen on nopea toimenpide, mutta jos siinä illlan aikana koko ajan viesitittelee naiselle, niin onhan se nyt naurettavaa. Toki voisi lähettää yhden viestin, jossa sanoo ettei voi nyt viestitellä. Kenties miehellä on parempaakin ajateltavaa siinä kohdassa.

Vierailija
2/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Ja miksi edes lukea niitä mun viestejä jos ei aio vastata?

No varmuuden vuoksi katsoo, jos on jotain erittäin tärkeää tullut? Ja jos asia ei ole mikään kriittinen, niin voi unohtaa sen sillä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viestin lukeminen on nopea toimenpide, mutta jos siinä illlan aikana koko ajan viesitittelee naiselle, niin onhan se nyt naurettavaa. Toki voisi lähettää yhden viestin, jossa sanoo ettei voi nyt viestitellä. Kenties miehellä on parempaakin ajateltavaa siinä kohdassa.

No mutta nimenomaan ongelma on se, ettei se mies vaivaudu kertomaan, että on näkemässä niitä kavereita/tekemässä jotain tärkeetä jonka vuoksi ei ehdi enää vastailla sen illan aikana. Ärsyttää jäädä ilman mitään selitystä kesken jostain asiasta keskustelun.

Vierailija
4/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tästä lähtien jo ekassa viestissä onko kavereiden kanssa vai ehtiikö viestitellä.

Vierailija
5/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vasta seurustelette?

Vierailija
6/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täytyy koko ajan viestitellä? Itseä ainakin rasittaisi vaikka olisikaa parempaa tekemistä jos puhelin koko ajan piippaa. Ymmärrän jos on jotain tärkeää asiaa niin sitten voi viestittää mutta ennemmin soittaisin. Turhanpäiväiset viestittelyt ilman mitään asiaa taas on rasittavia!

Vierailija
7/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta nimenomaan ongelma on se, ettei se mies vaivaudu kertomaan, että on näkemässä niitä kavereita/tekemässä jotain tärkeetä jonka vuoksi ei ehdi enää vastailla sen illan aikana. Ärsyttää jäädä ilman mitään selitystä kesken jostain asiasta keskustelun.

Mikset soita jos on tärkeää asiaa?

Vierailija
8/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää vastaa miehen viesteihin.

Vierailija
9/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vasta seurustelette?

Juu, kohta 3v seurustelua takana.

Joku kyseli, miksi en soita jos on tärkeää asiaa. Mies on sanonut, että mieluummin viestittelee kuin soittelee. Hän on paljon iltaisin töissä eli meidän yhdessäolo painottuu viikonloppuihin. Arkisin sitten lähinnä viestitellään jos ei ehditä nähdä. Jos jättäisimme senkin pois, niin aika vähän oltaisiin tekemisissä.

Vierailija
10/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo ei ole mieheltä kovin hyvä tapa toimia, etenkin jos olette keskustelleet asiasta ja olet sanonut toiminnan loukkaavan sinua.

Vierailija
11/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies oo naimisissa jos noin vähän näette. Lapsia nukuttaa kun ei kerkeä vastata.

Vierailija
12/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miestä. Mua ärsyttää se että pitäs olla koko ajan vastaamassa viesteihin

Monesti luen viestin ja hymyilen, mutta vastaan vasta myöhemmin.

Jotenkin mulle kuulostaa ettei tää ole edes se varsinainen ongelma teidän suhteessa. Olette 3v seurustellut ja ongelmat tätä tasoa...?!! Koetko ap jotenkin että olet joutunut tekemään liikaa kompromisseja tai jotain pinnan alla kytevää vihaa?

Vierailija
13/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mies oo naimisissa jos noin vähän näette. Lapsia nukuttaa kun ei kerkeä vastata.

Ei ole naimisissa :D Tai sitten on aikamoinen salavaimo jossain, kun eivät asu yhdessä. Minä se miehen kanssa kaikissa sukujuhlissakin käyn ja tulen hyvin toimeen hänen vanhempiensa ja sisarustensa kanssa :D

Vierailija
14/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä miestä. Mua ärsyttää se että pitäs olla koko ajan vastaamassa viesteihin

Monesti luen viestin ja hymyilen, mutta vastaan vasta myöhemmin.

Jotenkin mulle kuulostaa ettei tää ole edes se varsinainen ongelma teidän suhteessa. Olette 3v seurustellut ja ongelmat tätä tasoa...?!! Koetko ap jotenkin että olet joutunut tekemään liikaa kompromisseja tai jotain pinnan alla kytevää vihaa?

Missään vaiheessa ei kukaan ole sanonut, että viesteihin pitäisi vastata koko ajan. Viestien määrästä ei ole ollut muutenkaan mitään puhetta.

On meillä toki muitakin ongelmia, mutta ei mitään vakavia. Rakkautta on, ei me muuten oltaisi yhdessä. Kaipaisin vain mieheltä välillä vähän huomioon ottamista tällaisissa asioissa.

Vierailija
15/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kyylä ja kontrollifriikki olet. Joten kuten ymmärtäisin tuollaisen viestittelyn, jos suhteenne olisi aivan tuore. Miksi et luota miesystävääsi? Ei raavas mies jaksa nyyhkiä jatkuvaa ikävää naisystäväänsä, jos on kavereiden kanssa vaikka kalassa tai viihteellä. Johan sille nauraisivat naurismaan aidatkin!

Mieli tekisi neuvoa miestä, että vapauttaa sinut takaisin luontoon, sillä asiahan on niin, että kun ihminen vanhenee, niin vaivat ja viat nuortuvat. Jos nainen jo seurusteluvaiheessa on noin mustasukkainen ja kontrolloiva, niin pian mies ei enää "pääse" minnekään, sillä nainen on kytkenyt hänet kettingillä sängynjalkaan kiinni. 

Vierailija
16/16 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea kyylä ja kontrollifriikki olet. Joten kuten ymmärtäisin tuollaisen viestittelyn, jos suhteenne olisi aivan tuore. Miksi et luota miesystävääsi? Ei raavas mies jaksa nyyhkiä jatkuvaa ikävää naisystäväänsä, jos on kavereiden kanssa vaikka kalassa tai viihteellä. Johan sille nauraisivat naurismaan aidatkin!

Mieli tekisi neuvoa miestä, että vapauttaa sinut takaisin luontoon, sillä asiahan on niin, että kun ihminen vanhenee, niin vaivat ja viat nuortuvat. Jos nainen jo seurusteluvaiheessa on noin mustasukkainen ja kontrolloiva, niin pian mies ei enää "pääse" minnekään, sillä nainen on kytkenyt hänet kettingillä sängynjalkaan kiinni. 

Mikä sua vaivaa?

Eikö AP juuri sanonut, että tasan yksi viesti riittäisi? Ja mikä ihmeen luottamuspuute? Säästä nyt keuhkojasi ja lakkaa tommonen olemattomasta raivoaminen. Kuulostat vähän turhan tossun alle joutuneelta/manipuloidulta naiselta tai tossuttavalta itsekkäältä mieheltä. En ole varma kumpi olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä