Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pitävät miehen pituutta tärkeimpänä asiana ulkonäössä

Vierailija
17.05.2016 |

Tutkimus osoittaa, että naisten mielestä miehen pituus on tärkein yksittäinen seikka miehen ulkonäössä. Pituuden lisäksi kropan täytyisi olla hoikka, six pack vatsalihakset, sekä v-mallinen selkä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mikä noista on tärkein. Se on ihan selvä, että jos vain yksi noista ominaisuuksista on miehellä, niin sillä ei pitkälle vielä päästä. Jos taas kaikki on kunnossa: Pitkä, urheilullinen, sixpack, komeat kasvot, miellyttävät silmät, niin sen jälkeen ei tarvitse paljon naisia pokailla, kun suurin osa naisista kiinnostuu ihan automaattisesti.

Vierailija
22/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehillä ne on tissit ja perse. Tasoissa ollaan.

Itseasiassa vain tissit. En ole koskaan kuullut kenenkään jättävän naista perustein "sillä oli huono perse". Sen sijaan jos et omista tissejä, aika moni mies jättää välistä. Tissit tissit tissit. T. katkera lauta

Olet väärässä. Kiinnostun nimenomaan naisen perseestä. Se kertoo yleensä kropan timmiydestä muutenkin. Tissit voi kasvaa pelkällä laardin syönnillä, ja muu kroppa voi silloin olla löysässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti treffipalveluissa naiset kyselee kasvokuvaa. Kyllä se naama on naisille tärkein.

Vierailija
24/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa vain tissit. En ole koskaan kuullut kenenkään jättävän naista perustein "sillä oli huono perse". Sen sijaan jos et omista tissejä, aika moni mies jättää välistä. Tissit tissit tissit. T. katkera lauta

No, mun aviopuoliso (jo 20v takaa) on sit joku tilastopoikkeus, sille niillä tisseillä ei ole juuri mitään väliä vaan nimenomaan sillä perseellä.

Vierailija
25/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 167-senttinen poikaystävä, ja viehätyn usein lyhyemmistäkin miehistä. Eli itelleni pituudella ei oo väliä, itse olen 160-senttinen, niin mua lyhyempiä miehiä harvemmin näkee. Enkä osaa nimetä mitään yksittäistä tekijää, joka ois miehessä tärkein, kokonaisuus ratkasee. Lyhyenä lyhyt poikaystävä on kätevä, eipä tartte kurkotella halaamaan tai pussaamaan. :)

Ja oma mies on kans peppumies, jaksaa hyvällä ja ihailla mun takapuolta, rinnat jää vähän sivuun. :-D

Vierailija
26/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Kiinnostun nimenomaan naisen perseestä. Se kertoo yleensä kropan timmiydestä muutenkin. Tissit voi kasvaa pelkällä laardin syönnillä, ja muu kroppa voi silloin olla löysässä kunnossa.

Toiselle tissit, toiselle perse, jollekin luonne tai jokin muu. Kannattaako tuosta nyt väitellä?

Vierailija
27/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se persoona ja karisma. Saattaahan pitkä mies olla komea mut ei se pituus siitä komeaa tee.

Vierailija
28/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että sixpackista tai lihaksista muutenkaan ei ole ollut mitään hyötyä, kun oon lyhyt ja naamakin on ruma

Vierailija
29/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on mennyt vähän sivuraiteille. Nyt ei ollut kyse siitä mikä kokonaisuus tekee miehestä puoleensavetävän. Vaan mikä yksittäinen seikka on enemmistön naisten mielestä viehättävin miehessä, ja naiset pitivät miehen pituutta viehättävimpänä ulkonäöllisenä ominaisuutena.

Esim. Samanlainen naama kahdella miehellä mutta toinen pitempi, niin naiset kokevat todennäköisesti sen pitemmän miehen puoleensavetävänä.

Vierailija
30/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu on mennyt vähän sivuraiteille. Nyt ei ollut kyse siitä mikä kokonaisuus tekee miehestä puoleensavetävän. Vaan mikä yksittäinen seikka on enemmistön naisten mielestä viehättävin miehessä, ja naiset pitivät miehen pituutta viehättävimpänä ulkonäöllisenä ominaisuutena.

Esim. Samanlainen naama kahdella miehellä mutta toinen pitempi, niin naiset kokevat todennäköisesti sen pitemmän miehen puoleensavetävänä.

Ei tämä sivuraiteille mennyt, vaan se yksittäinen ominaisuus ei vaan riitä. Tarvitaan monta hyvää ominaisuutta samaan pakettiin.

Entäs tuohon sun esimerkkiin näin: Pitemmällä miehellä ruma naama ja lyhyemmällä komea naama. Kumpaa naiset sitten pitävät enemmän puoleensavetävänä?

Vierailija
31/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kun tämä yksi jumittaa pituuteensa. Pituus on hälle syntipukki johon tuijottamalla voi välttää kaiken muun ajattelemisen. Helpompaa itselle tietysti, mutta ei sillä lailla mihinkään suuntaan etene. Naiset on jo sata kertaa kertoneet ettei pituus estä pariutumista kuin ehkä lyhytkasvuisilla eikä niilläkään koska on muita lyhytkasvuisia. Koska et usko vaan jankkaat viikosta toiseen samaa asiaa, epäilen että asperger on suurempi syy naisettomuuteen kuin pituus. Mieti asiaa sitä kautta että joku tulisi sulle ruikuttamaan että ei saa naista koska naiset vaativat että pitää olla 25 cm pitkä muna eikä ole. Miten tyhmää ja turhaa olisi jos elämän perustaisi tällaisen harhaisen ajattelun ympärille.

Vierailija
32/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tulla kertomaan tämä asia joka ketjuun, jossa väitetään, että naiset haluavat vain rikkaan miehen.

Vierailija
33/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tutkimuksissa näin, mutta lyhyenä alle 170cm miehenä voin sanoa ettei koskaan ole tullut vastaan tilannetta jossa pituus olisi tullut esille naisia treffatessa, komeaksi ennemmin ovat kehuneet. Olen kuitenkin treffannut 5 kertaa enemmän naisia kuin tilastojen mukaan keskiverto mies treffailee koko elämässään. M +30v

Etkä ole niistä naisista kuullut mitään sitten ensi treffien.

Vierailija
34/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä sivuraiteille mennyt, vaan se yksittäinen ominaisuus ei vaan riitä. Tarvitaan monta hyvää ominaisuutta samaan pakettiin.

Entäs tuohon sun esimerkkiin näin: Pitemmällä miehellä ruma naama ja lyhyemmällä komea naama. Kumpaa naiset sitten pitävät enemmän puoleensavetävänä?

160cm ja komeanaamainen mies vs 195cm rumanaamainen mies. Molemmilla atleettinen kroppa. Niin aivan varmasti tuolla pitemmällä miehellä on enemmän menekkiä naisrintamalla. Jos pelkkää ulkonäköä katsoo.

Vierailija
35/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä miehessä on katse ja ääni. Oma mies on ylipainoinen ja kaljuuntuva, ei kovin pitkä, mutta katse on niin lamaannuttava ja ääni ihanaa miehekästä hunajaa että ihan sama muusta. <3 

Vierailija
36/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes katso itseäni lyhyempiä miehiä.

Nainen +170 cm

Vierailija
37/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lyhyistä miehistä. Siis sellasista vähän 170 cm puolin  ja toisin.  Pidempiäkin olen deittaillut, ei se pituus (tai lyhyyys) mikään ykköskriteeri ole, mutta kyllä melkein poikkeuksetta sellanen lyhyehkö, sporttinen mies kiinnittää mun mielenkiinnon. Itse olen hiukan yli 160 cm.