Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pitävät miehen pituutta tärkeimpänä asiana ulkonäössä

Vierailija
17.05.2016 |

Tutkimus osoittaa, että naisten mielestä miehen pituus on tärkein yksittäinen seikka miehen ulkonäössä. Pituuden lisäksi kropan täytyisi olla hoikka, six pack vatsalihakset, sekä v-mallinen selkä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo tämän päivän paskavammainen tekosyysi sille, ettet saa naista??

Eiköhän ne kasvot ole monille tärkeimmät. Jokainen saa ihan itse päättää, mistä pitää. Sinä et sille mitään mahda.

Vierailija
2/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo tämän päivän paskavammainen tekosyysi sille, ettet saa naista??

Eiköhän ne kasvot ole monille tärkeimmät. Jokainen saa ihan itse päättää, mistä pitää. Sinä et sille mitään mahda.

Mistä moinen henkilöhyökkäys ja viha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan menee helposti ihan ykkös asiaksi, kun ulkonäköä arvioi. 180 cm mies on aina kiinnostavampi kuin 170 cm.

Vierailija
4/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kai se on sitten lähdettävä korkkariostoksille.

Vierailija
5/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, onneksi sain pokattua aikanaan kyseisenlaisen valioyksilön.

Vierailija
6/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä on kasvot ja pylly. Pituus ja hoikkuus on plussaa.

N25

Vierailija
7/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä, molemminpuolin.

Minulla on aina ennen nykyistä kumppania ollut pitkiä miehiä. Nykyisen pituus häiritsi vielä tapailuvaiheessa, mutta lopulta totesin hänen olevan kaikin puolin niin ihana tapaus, että päätin sysätä pinnallisuuteni syrjään. Kun ei sillä loppujenlopuksi ollut mitään väliä. Ja olinhan kiinnostunut hänestä alunperinkin pituudesta huolimatta.

Eli ei, pituus ei ole kaikille naisille tärkein tai ratkaiseva ominaisuus miehessä ja kyllä, lyhytkin mies voi löytää naisen muiden - pituutta tärkeämpien - ominaisuuksiensa ansiosta.

Vierailija
8/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään, mikä yksittäinen seikka miehen ulkonäössä on tärkein, todennäköisesti saadaan vastaukseksi jokin seikka miehen ulkonäössä. Pituushan se sitten yleensä on, koska monta muuta ulkonäköominaisuutta voi muokata, mutta pituutta ei. Tietysti kauniit silmätkin voivat olla jollekulle tärkein juttu, mutta jos ne ovat puolentoista metrin korkeudella, voi pituus kiriä taas tärkeämmäksi.

Vierailija
9/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysytään, mikä yksittäinen seikka miehen ulkonäössä on tärkein, todennäköisesti saadaan vastaukseksi jokin seikka miehen ulkonäössä. Pituushan se sitten yleensä on, koska monta muuta ulkonäköominaisuutta voi muokata, mutta pituutta ei. Tietysti kauniit silmätkin voivat olla jollekulle tärkein juttu, mutta jos ne ovat puolentoista metrin korkeudella, voi pituus kiriä taas tärkeämmäksi.

No mulle kauniit silmät OVAT aina tärkeintä miehen ulkonäössä, pituudella ei ole niin väliä. Olen heilastellut 165 cm ja 204 cm miehen kanssa. Itse olen 170 cm.

Vierailija
10/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tutkimuksissa näin, mutta lyhyenä alle 170cm miehenä voin sanoa ettei koskaan ole tullut vastaan tilannetta jossa pituus olisi tullut esille naisia treffatessa, komeaksi ennemmin ovat kehuneet. Olen kuitenkin treffannut 5 kertaa enemmän naisia kuin tilastojen mukaan keskiverto mies treffailee koko elämässään. M +30v

Vierailija
11/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas kasvot ja urheilullinen kroppa ovat ne tärkeimmät ulkonäköseikat miehessä. Myös hyvä tyylitaju on plussaa. Pituus tulee vasta näiden jälkeen eikä sillä ole niin kauheasti väliä. N21

Vierailija
12/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa

- sinkku 183 cm, ei elintasokumpua.

Vierailija
13/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ennen nykyistä kumppania ollut pitkiä miehiä. Nykyisen pituus häiritsi vielä tapailuvaiheessa, mutta lopulta totesin hänen olevan kaikin puolin niin ihana tapaus, että päätin sysätä pinnallisuuteni syrjään. Kun ei sillä loppujenlopuksi ollut mitään väliä. Ja olinhan kiinnostunut hänestä alunperinkin pituudesta huolimatta.

Eli ei, pituus ei ole kaikille naisille tärkein tai ratkaiseva ominaisuus miehessä ja kyllä, lyhytkin mies voi löytää naisen muiden - pituutta tärkeämpien - ominaisuuksiensa ansiosta.

Sua tulee vielä se pituus häiritsemään vuosien saatossa. Kun alkaa rakkaus haaleta, niin "se on noin lyhytkin" alkaa hiipiä mieleen.

Vierailija
14/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa

- sinkku 183 cm, ei elintasokumpua.

Toi on nykyään aikalailla keskipituus, eli ei edes pitkä.

Vierailija
15/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen sixpackin haaveilija on tietysti itsekin Saaban kuningatar?

Vierailija
16/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehillä ne on tissit ja perse. Tasoissa ollaan.

Vierailija
17/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 160cm pitkä nainen, enkä käytä korkkareita. Miehen pituudella ei sinänsä ole väliä, mutta jos on minua lyhyempi, on todennäköisesti lyhytkasvuinen, enkä tiedä viehättyisinkö lyhytkasvuisesta miehestä, kun en ole ikinä tavannut. Telkkarissa ei tosin ole ollut hyvännäköisiä lyhytkasvuisia miehiä.

Ainoa selkeästi häiritsevä piirre miehessä, mikä voi pistää stopin jutulle, on valtava karvaisuus.

Vierailija
18/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua tulee vielä se pituus häiritsemään vuosien saatossa. Kun alkaa rakkaus haaleta, niin "se on noin lyhytkin" alkaa hiipiä mieleen.

Ehkä alkaa ehkä ei, mutta kyllä se on joku muu syy, joka johtaa niihin avioeroihin, kun pituus. Se kun rakkaus alkaa haaleta ja loppuu kokonaan,johtuu kyllä muista kun ulkonäkösyistä miesten kohdalla. Nainen kyllästyy, koska mies on laiska, pelaa pelkästään, on uskoton, väkivaltainen, ilkeä, päihde tai mielenterveysongelmia, peliongelmia jne. Hyvä mies, vaikka olisi lyhyt ei tule jätetyksi. Paska mies kyllä, vaikka olisi kuinka pitkä tahansa.

Ohis

Vierailija
19/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not true.

Vierailija
20/37 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehillä ne on tissit ja perse. Tasoissa ollaan.

Itseasiassa vain tissit. En ole koskaan kuullut kenenkään jättävän naista perustein "sillä oli huono perse". Sen sijaan jos et omista tissejä, aika moni mies jättää välistä. Tissit tissit tissit. T. katkera lauta