Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vhh ruokavalio näin tehokas :O

Vierailija
17.05.2016 |

Olen normaali- ja ylipainon rajamailla ja kiloja tippunut viikossa 3kg!!! Muita jotka tällä tavalla ovat laihtuneet ja kuinka hurjaa tuo painon lasku on ollut?
Sanonpa vain että kyllä noi viljat ovat turvottavia ja ei kyllä voi suomalaiset ravitsemussuositukset olla täysin järkeviä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
2/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia. Ihmisen ruumiissa on noin kilo hiilihydraattia (glukoosia), joka sitoo kolme litraa vettä, eli läskiä ei ole lähtenyt vielä grammaakaan.

Toimii myös toisinpäin, pikkuinen hiilarimättö kesken karppauksen ja paino nousee kolme kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lähti viikoss 5 kiloa kun jätin hiilarit, näkkileipää tosin söin. Mutta itselläni on kyllä ylimääräistäkin.

Vierailija
4/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet poistuneet kehosta, ihan normaalia

Vierailija
5/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulin kyllä itsekin ehdottamaan noita nesteitä. Mutta tosiaan mäkin ihan normaalipainoinen ja tässä alkuvuodesta lähtenyt normaalipainon sisällä 3kg kun jätin sokerin ja vehnän pois ruokavaliosta ja vähensin myös samalla hiilaria vähän muualtakin.

Vierailija
6/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä onko se nestettä vai ulostetta tai rasvaa. Varmasti jokaista lähtenyt ap:n kropasta! Mahtava tulos!!!!! Älä välitä noista kateellisista nestetyypeistä <3

Vierailija
7/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin sokerin ja vehnän pois ja paino ei tipu :D

Vierailija
8/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä onko se nestettä vai ulostetta tai rasvaa. Varmasti jokaista lähtenyt ap:n kropasta! Mahtava tulos!!!!! Älä välitä noista kateellisista nestetyypeistä <3

??? kateellisista, kun jollakin on lähtenyt nestettä?

Katso ap. jimmy moore, niin näet karppauksen todellisen pitkäaikaisen vaikutuksen.... :)

Vierailija
9/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on havaita se, että VHH:lla ei jatkossa lähde lihakset, kuten muilla "kannibalisoivilla" dieeteillä, kuten VLCD jne.

Vierailija
10/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso ap. jimmy moore, niin näet karppauksen todellisen pitkäaikaisen vaikutuksen.... :)

No ainakaan et ole mitenkään sosiaalisesti lahjakas tyyppi!

Vierailija
11/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää on havaita se, että VHH:lla ei jatkossa lähde lihakset, kuten muilla "kannibalisoivilla" dieeteillä, kuten VLCD jne.

Ja rasvamassa kasvaa, jos katsoo pitkäaikaisia karppeja, jotka on superläskejä.

Mitkään ketoosiviritykset ei niitä auta, läskit vaan lisääntyy.

Vierailija
12/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voi että kertakaikkiaan :)

Vierailija
13/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 12 kg parissa kuukaudessa, enempää ei tarvinnutkaan. Mä vaan en pystynyt sitten tiukasti karppidieetiiä jatkamaan, kun inhoan liharuokia. Tuosta on nyt aikaa 7 v ja takaisin on tullut 5 kg, ihan ok paino tämäkin. Nyt aloin muutama viikko sitten kasvissyöjäksi, tai siis syön kyllä maitotuotteita ja kanamunia, vielä ei ole paino tippunut, saa nähdä tippuuko. Tää ruokavalio olis kyllä enempi mun mieleen, mutta viljatuotteita en paljon syö, ne kyllä turvottaa hetkessä sen pari kiloa.

Vierailija
14/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voi että kertakaikkiaan :)

Kertakaikkiaan :D Oikein ihastuttava ihminen olet.

Vierailija
15/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti 12 kg parissa kuukaudessa, enempää ei tarvinnutkaan. Mä vaan en pystynyt sitten tiukasti karppidieetiiä jatkamaan, kun inhoan liharuokia. Tuosta on nyt aikaa 7 v ja takaisin on tullut 5 kg, ihan ok paino tämäkin. Nyt aloin muutama viikko sitten kasvissyöjäksi, tai siis syön kyllä maitotuotteita ja kanamunia, vielä ei ole paino tippunut, saa nähdä tippuuko. Tää ruokavalio olis kyllä enempi mun mieleen, mutta viljatuotteita en paljon syö, ne kyllä turvottaa hetkessä sen pari kiloa.

Hehheh

Vierailija
16/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin sokerin ja vehnän pois ja paino ei tipu :D

Voi harmi kun ei paino tipu. Mitä syöt?

Vierailija
17/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tiputin 7 kiloo jossain reilussa kahessaviikossa, mutta 2kg tuli takaisin. Nyt tosin tullut kaikki. Nyt koitan 10 kiloa ja takasin ei tulis yhtään. Ei vaan toimi tää hiilariton yhtään niin hyvin kuin vuos sitten, kun oon kuitenki säännöllisesti tehnyt tätä :D

Vierailija
18/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tiputin 7 kiloo jossain reilussa kahessaviikossa, mutta 2kg tuli takaisin. Nyt tosin tullut kaikki. Nyt koitan 10 kiloa ja takasin ei tulis yhtään. Ei vaan toimi tää hiilariton yhtään niin hyvin kuin vuos sitten, kun oon kuitenki säännöllisesti tehnyt tätä :D

Mikä ihmeen hiilariton? Mitä sä oikein syöt?

Vierailija
19/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hiilariton? Mitä sä oikein syöt?

Toi on taas niitä, jotka sanovat noudattavansa vhh:ta, mutta tieto asiasta on täysin nollassa. Kun metsään menee, niin syytetään ruokavaliota. :D:D:D:D

Vierailija
20/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja rasvamassa kasvaa, jos katsoo pitkäaikaisia karppeja, jotka on superläskejä.

Mitkään ketoosiviritykset ei niitä auta, läskit vaan lisääntyy.

Rasvamaksa tulee juurikin sokereista, etenkin fruktoosista. Tutusta käsitteisiin NAFLD ja NASH. Karppaajilla ei voi olla rasvamaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi