Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisku välipalapatukat

Vierailija
17.05.2016 |

Siis millasia ne oikein on? Jotain vaahtohöttöä ja päällä kuorrute? Muten se leivospatukka eroaa niistä muista? Mun mielestä niiden mainonta ei oikein toimi, missään ei näy kunnollista kuvaa siitä itse tuotteesta, pelkkiä kääröjä ja ne lapsetkin mussuttaa kääröjä siinä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muukaan tiedä :D

Vierailija
2/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän jämäkämpää rahkaa ja päällä suklaata. Yleensä kosteutta patukaan päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on enemmän sellaista hyydykakkumaista, ei ollenkaan vaahtohöttöä. Maistuu rahkalle ja suklaalle ja päällä ohut suklaakuorrute ja sisällä oli vielä jonkinlaista suklaata. Olen maistanut vain tuota yhtä makua. Mikset vaan osta jos kiinnostaa?

Vierailija
4/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on vähän jämäkämpää rahkaa ja päällä suklaata. Yleensä kosteutta patukaan päällä

Oikeasti? Eipä tarvi ostaa lapsille, jos keksivät pyytää mainostettuja "välipaloja".

Vierailija
5/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Eipä tarvi ostaa lapsille, jos keksivät pyytää mainostettuja "välipaloja".

Itse asiassa ne on hyviä. Kalliita määränsä nähden mutta ymmärrän idean jos tarttee nopeasti jotain makupalaa ja suklaapatukka olisi liikaa

Vierailija
6/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei tykänneet niistä yhtään.

Vierailija
7/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on enemmän sellaista hyydykakkumaista, ei ollenkaan vaahtohöttöä. Maistuu rahkalle ja suklaalle ja päällä ohut suklaakuorrute ja sisällä oli vielä jonkinlaista suklaata. Olen maistanut vain tuota yhtä makua. Mikset vaan osta jos kiinnostaa?

Koska oli helpompaa kysyä täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan