Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukseni ovat todella huonossa kunnossa

Vierailija
16.05.2016 |

Hiukseni ovat nyt kainalomittaiset ja ajattelin pätkäistä kampaajalla huomattavasti lyhyemmäksi.
Poikaystävälle näytin tämän kuvan http://hairstyle-designs.com/wp-content/uploads/2015/07/Layered-bob-hai… ja kerroin leikkauttavani tuon pituiset, niin totesi, että aika lyhyet. Pitäiskö mun sitten pitäytyä hamppuisissa latvoissa, jotta tuo ei pahoittaisi mieltään?
Tavatessamme mulla oli kyllä tuosta vielä huomattavasti lyhyemmät hiukset.

Kommentit (5)

1/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nätit hiukset tuossa kuvassa. Leikkaa pois, on se parempi kuin olla jonkun hamppukasan kanssa. 

Hoidatko varmasti hiuksiasi oikein, jos ne kerran ovat menneet noin huonoon kuntoon? Teet jotain väärin. Millaiset hiustenhoitorutiinit sinulla on?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ruokavalio sinulla on?

Terveellinen, hmn mitä se sinun tapauksessa tarkoittaa? Onko vitaaliaineita monipuolisesti.

Juotko vettä?

Millaisia rasvoja käytät? Ethän teollisesti prosessoituja ja huonolaatuisia. Elimistö ei hyödy niistä yhtään mitään.

Stressi, vuorotyö ja riittämätön uni kuormittaa myös kutreja.

Ethän ole kovakourainen hiuksille. Suhiseeko fööni usein huushollissasi. Onko ne usein tiukasti kiinni. Happea, happea 😉

Hyvää hiuskesää 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tosi nätit hiukset tuossa kuvassa. Leikkaa pois, on se parempi kuin olla jonkun hamppukasan kanssa. 

Hoidatko varmasti hiuksiasi oikein, jos ne kerran ovat menneet noin huonoon kuntoon? Teet jotain väärin. Millaiset hiustenhoitorutiinit sinulla on?

Pitäis käyttää hiusöljyjä latvoihin, mutta en osaa ostaa itselleni sopivaa tuotetta. Hoitoainetta lotraan paljon ja talvella pidin hiuksia pääasiassa sotkunutturalla. Latvat ovat myös hamppuuntuneet monista värjäyksistä, kun talven aikana vaihdoin monta kertaa väriä. Toki olen pari-kolme kertaa vuodessa käynyt leikkauttamassa hiukseni. Opiskelijabudjetilla ei hirveästi ole ollut varaa käydä kampaajalla usein.

Jos olen laittanut hiuksia, niin olen aina suoristanut tai kihartanut hiuksia, kun oma luonnonkihara hiuslaatu ei pysy muuten mitenkään järkevästi. Lämpösuojia olen käyttänyt, mutta tää hiuslaatukin on sellainen, että hamppuuntuu nopeasti.

Edellisestä värjäyskerrasta on nyt kuitenkin yli 4kk, joten uutta tukkaa on ehtinyt kasvamaan jo reilusti.

Vierailija
4/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokavalio sinulla on?

Terveellinen, hmn mitä se sinun tapauksessa tarkoittaa? Onko vitaaliaineita monipuolisesti.

Juotko vettä?

Millaisia rasvoja käytät? Ethän teollisesti prosessoituja ja huonolaatuisia. Elimistö ei hyödy niistä yhtään mitään.

Stressi, vuorotyö ja riittämätön uni kuormittaa myös kutreja.

Ethän ole kovakourainen hiuksille. Suhiseeko fööni usein huushollissasi. Onko ne usein tiukasti kiinni. Happea, happea 😉

Hyvää hiuskesää 😄

Ruokavalio koostuu pääasiassa lihasta, pastasta, perunasta ja salaateista. (Kalaa en syö, enkä lämpimiä kasviksia, vain tuoreita).

Yleensä käytän eläinrasvaa ruoanlaitossa.

Unettomuudesta olen kylläkin kärsinyt ja lievää stressiäkin ollut, kun olen käynyt kahden vuosikurssin kursseja yhtäaikaa.

Harvemmin föönaan, mutta hiukset oli talvella varsinkin sotkunutturalla ja hiuksia laittaessa käytin aina suoristusrautaa.

Kiitos. 😃

Vierailija
5/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat huonon latvan pois, koska siellä kaksi-,kolmi- ja nelihaaraisia todennäköisesti ja rispaa sitä tervettäkin hiusta moneen osaan. Et värjää kuin tyven ja mielellään kevytvärillä kun on värjäyksen aika. Kunnon shampoot ja hoitoaineet käyttöön ja vältät hiustenkuivaajan, suorisusraudan ym. kuumien rautojen käyttöä. Vuodessa sinulla on noin. 12cm hiukset kasvanut ja huomattavasti parempi kuntoisen näköiset.

-Kampaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän