Pahimmat provokliseet
Koottaisiinko sellaiset tänne, niin ei tarvitse tehdä joka päivä noita samoja uusiksi?
Aloitan: Suomalaiset naiset on rumia persjalkaisia hobitteja. Ulkkisnaiset on näyttäviä ja upeita.
Kommentit (54)
Raskaana arabimiehelle, mitä teen?
Eka kommentoija ehdottaa itsemurhaa, moni muu sitten sukupuolitautitestiä ja aborttia ehdottomasti :D
Sitte sotketaan turvapaikanhakijat ja kaikki maailman uskonnot ja rodut soppaan ja kaikki on v*tun n*ekereitä tai niiden nussijoita, jotka pitäs tappaa. Ja isistä ei saa unohtaa! Kaikki irakilaiset kuuluu isikseen!
Mieheni hakkasi minua, mutta on ihana ja rakas. Mitä teen?
Niin ja "mies löi, jäisitkö vai lähtisikö ;oooooo??" ja heti perään "väkivaltainen nainen ;oooooo"
Mies löi/ nainen löi baarissa, mies pihtaa, nainen pihtaa. Seksitön suhde. Kuinka laihdutte. Normaalipainoiset mitä syötte.
"Tärisen vieläkin"
"Jäädyin vaan enkä saanut sanaa suustani"
Kelpaako naiselle neitsyt, kelpaako miehelle läski, miksen saa miehiä, miksen saa naisia......
en löydä koskaan ikinä kumppania. ja kaikkeni olen tehnyt. (eli siis valittanut av-palstalla)
Pienet tissit/isot tissit/pieni pieni perse/iso perse/meikittömyys/meikki on rumannäköistä naisella.
Kuulun mensaan ja kaikki ovat kamalan kateellisia. Suomessa kateus on niin yleistä. Lapsenikin ovat niin lahjakkaita, ettei heidän tarvitsisi käydä koulua ollenkaan. Olen niin kaunis, että darra-aamun hölkkölenkilläkin kaikki ukkomiehet tuijottavat ja roiskivat pöksyihinsä.
Selvisi, että mieheni on viidesti tuomittu väkivaltainen seksuaalirikollinen. Pitäisikö tästä tehdä ongelma? Mistä tiedän, ettei ne naiset vain valehtele raha mielessä?
Olen 21-vuotias ja tahtoisin 30-40-vuotiasta miestä. Voiko kukaan tuollainen olla kiinnostunut tämän ikäisestä???
Vaimovaimovaimovaimovaimovaimovaimovaimo.