Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti sääressä?

Apua.
16.05.2016 |

Mikä patti on ilmestyny mun sääreen? Varmaan sääriluussa kiinni. Mikä se voi olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla vaikka mikä. Ihonalainen rasvapatti, luussa kasvava patti, luukalvossa oleva patti, paranemassa oleva luunmurtuma... Mene lääkäriin.

Vierailija
2/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kasvain, tutulla just leikattu kasvain säärestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia vaihtoehtoja. Ehkä kolhu, jonkin ötökänpurema, yleisimpiä niiden jälkeen lienee ihan perus nestekertymä, sen jälkeen joku rustonkasvu. Harvinaisempia on kaikki muut.

Vierailija
4/6 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on molemmissa säärissä ihon alla pieniä kuin riisiryynejä jotka liikkuvat kun niitä sormella työntää. Ne ei varsinaisesti ole kipeitä mutta koko säären alueella on kosketus arkuutta. Olen kysynyt joskus lääkäriltä mitä ne voisi olla mutta ei hän osannut neuvoa asiassa. Toisessa jalassa oli joku peikerin  pahkura mutta nää ei ole semmoisia.

Vierailija
5/6 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patti ei siis liiku? Kyllä sitä kannattaa käydä näyttämässä lääkärille. Minulla on jalasta leikattu kaksi luukasvainta, sellaista hyvänlaatuista. Sisaruksella on patti reisiluussa, se tuntuu päälle asti, mutta koska siitä ei ole haittaa, sitä ei leikata.

Vierailija
6/6 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syöpä. Kannattaisi mennä melkein päivystykseen, tai ainakin heti ensi tilassa lääkäriin.