Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottelin miestä kotiin ja tein romanttisen illallisen yllätykseksi....

Vierailija
29.12.2023 |

Kun ruoka oli valmiina, pöytä katettuna ja viinipullo avattu soitin onko mies kohta jo kotona ja sanoi että on tässä ajelemassa ympäriinsä eikä tiedä millon tulee kotiin. Eihän miehet koskaan ajele ympäriinsä muuten kun sillon jos on jumissa suhteessa josta haluaa päästä eroon, mutta ei tiedä miten eroaisi. Tarkottaako tää nyt että on aikeissa jättää mut? Ollaan seurusteltu 2 vuotta ja just annoin hänelle jouluna avaimet kämppääni. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kumma jos on jo kaksi vuotta seurusteltu eikä siltikään avaimia vaihdettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kumma jos on jo kaksi vuotta seurusteltu eikä siltikään avaimia vaihdettu

En ole koskaan aikaisemmin asunut kenenkään kanssa, joten avainten antaminen tuntui samalta kuin kaieksta itsenäisyydestä luopuminen ja olen tämän kertonut miehelle. Tietää kyllä kuinka paljon avainten antaminen mulle merkitsi ja nyt sen tein

Vierailija
4/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinnee kun hän sieltä ajelultaan saapuu. Älä nyt turhaan sellaista jännitä. Ethän sinä sille sitten mitään voi, jos hän on aikeissa jättää sinut. Teit ainakin itse sen, minkä osasit ja voit. Järjestit jopa romanttisen illallisen. Ei sitä ainakaan hävetä tarvitse, jos mies silti antaa lemput. Parempi kai se on erota ajoissa kuin jatkaa väärän kanssa liian kauan.

Vierailija
5/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Sinkkuillallisia yms. ohjelmia telkusta, pysyy kiinni realismissa ja osaa varautua siihen, ettei jutusta ehkä tulekaan mitään, vaikka kuinka hyvän illallisen loihtisi.

Vierailija
6/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeluttaa toista hoitoa.

Vierailija
7/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies onkin aikeissa ehdottaa suhteessa etenemistä, mutta menikin pupu pöksyyn.

Vierailija
8/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille ja pyydä mukaan ajelulle. Ajelette yhdessä ja sitten kotiin syömään.

Vierailija
9/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan aikaisemmin asunut kenenkään kanssa, joten avainten antaminen tuntui samalta kuin kaieksta itsenäisyydestä luopuminen ja olen tämän kertonut miehelle. Tietää kyllä kuinka paljon avainten antaminen mulle merkitsi ja nyt sen tein

Jos hän sieltä saapuu negatiivisen ilmoituksen kanssa, niin voit koittaa perua tämän avainten antamisen ja sanoa hänelle, että ehkä etenitte liian nopeasti. Ehdota sitten, että palaatte siihen, millaista oli ennen avainten antamista. Eli kun itsenäisyys vielä oli molemmilla. Jotenkin sain vaikutelman, ettet ainakaan itse olisi valmis siihen, että miehellä on avain kotiisi.

Vierailija
10/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä jollekin seurustelukumppanille antaisi avaintani. Vähintäänkin miehen pitäisi olla sulhaseni ja ehkä häitten ajankohtakin alustavasti tiedossa, että antaisin jokun kulkea ovestani sisään vapaasti kuin omaan kotiinsa.

Vierailija
11/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko kosia ja jännittää, vai onko pahat mielessä ja siksi kiertelee?

Vierailija
12/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi just viestin että menee kotiinsa yöksi. Ei kuulemma löytänyt parkkipaikkaa mun talon läheltä ja jäi lumihankeen jumiin.. 

Vierailija
13/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kysyä suoraan missä mennään vai odottaa että mies kerää rohkeutta ja kertoo itse jos on jotain kerrottavaa? 

Vierailija
14/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko kosia ja jännittää, vai onko pahat mielessä ja siksi kiertelee? En kyllä usko että tuota tulee koskaan tapahtumaan. Sen verran ollaan puhuttu avioliitosta että tiedän ettei mies sellaiseen ole valmis vielä pitkään aikaan jos koskaan. Hänen vanhempansa ovat eronneet eikä siksi usko avioliittoon. 

Vierailija
15/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puhunut aloituksessa seksistä yhtään mitään. Että sellainen romanttinen illallinen.

Vierailija
16/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi just viestin että menee kotiinsa yöksi. Ei kuulemma löytänyt parkkipaikkaa mun talon läheltä ja jäi lumihankeen jumiin.. 

Miten se sieltä hangesta pääsee helpommin kotiinsa kun sun luo?

Laita kuva sille vaan että mitä sulla oli aikeissa ja katso mitä se vastaa.

Yleensä kiinnostunut mies tekee aika lailla kaikkensa että pääsee näkemään.

Vierailija
17/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et puhunut aloituksessa seksistä yhtään mitään. Että sellainen romanttinen illallinen.       Vaikea harrastaa seksiä jos mies ei ole paikalla -.-

Vierailija
18/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo Sinkkuillallisia yms. ohjelmia telkusta, pysyy kiinni realismissa ja osaa varautua siihen, ettei jutusta ehkä tulekaan mitään, vaikka kuinka hyvän illallisen loihtisi.

:D

Vierailija
19/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä varmaan, oletko noin hyväuskoinen tollo?

Vierailija
20/20 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sieltä hangesta pääsee helpommin kotiinsa kun sun luo?

Laita kuva sille vaan että mitä sulla oli aikeissa ja katso mitä se vastaa.

Yleensä kiinnostunut mies tekee aika lailla kaikkensa että pääsee näkemään.        

Mun luona joutuu pysäköimään kadunvarteen, joten parkkipaikan löytäminen on välillä haastavaa varsinkin talvella. Kotonaan hänellä on autopaikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi