Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää lääkäriä selkävaivoihin Tampereelta?

Leskenlehti
16.05.2016 |

Haussa hyvä, osaava ja varma yksityinen lääkäri Tampereelta. Erikoisalueena pitäisi olla selkävaivat (onnettomuus ja rakennevika) ja kroonisen kivun asiallinen ja järkevä hoito. Hinnalla tai sijainnilla Tampereen sisällä ei ole väliä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juri Ruudi Hämeenkadulla.

Vierailija
2/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juri Ruudista on kokemusta jo. Vähätteli kivun, vetosi johtuvan ylipainosta (jota on n. 5kg) vaikka takana on paha onnettomuus, kertoi ettei määrää lääkkeitä koskaan selkäkipupotilaille kun "yleensä vaivat on kuviteltuja". Ja hän ei tutkinut millään tavalla, kyseli ja vilkaisi vain papereita.. Muutenkin oli helvetin outo ja ahdistava kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalo Jorma Viitanen. Erittäin pätevä.

Löysi heti syyn minun selkäkipuiluun ja ei vähätellyt.

Suosittelen.

Vierailija
4/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitasen Jorma oli itekki kirjottamassa. Tietää selkävaivoista tosi paljonkin. :) Mulla selkäranka reuma joten hällä käy leikiten kevyemmet selkäviatkin.joten aikaa sinne varaamaan. On suosittu lääkäri ja itse asiassa eräs toinen lääkäri sitä mulle suosittelikin. :)

Vierailija
5/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jorman asenne lääkkeisiin mikä, saiko jo ensimmäisellä käyntikerralla tehokkaan lääkehoidon alkuun? Mulla on tosiaan tilanteena se että krooninen kiputila on pahentunut ja oon melkein jalaton sen takia, ilmeisesti hermo on jotenkin mutkalla ja suoliluu on kääntynyt sisäänpäin. Vasen jalka käytännössä kokonaan tunnoton.

Vierailija
6/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, onko kellään lisätietoa?

Vierailija
7/7 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Lääperi Koskiklinikka nyk.Dextra. Asiallinen ja pätevä fysiatri. Olen saanut kahdesti avun selkävaivaan. Sain myös samalle päivälle ajan magneettikuvaukseen, joten syy löytyi heti.