Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko katsoa V#tun puhelinmyyjät elokuvan?

Vierailija
16.05.2016 |

Tässä IS arvio pähkinänkuoressa: Kuvaus kamalaa, tarinaa ei ole, dialogi jatkuvaa kiroilua, törkyilyä, juopottelua, panemista, eritteillä leikkimistä, V-sanan toistoa.
Parasta mitä alhaiset tositv-sarjat on saaneet aikaan on se, että ihmiset on lopettaneet tveen katselun ja parasta mitä V#tun puhelinmyyjät on saaneet aikaan ihmiset on lopettaneet tuntemattomiin numeroihin vastaamisen.
http://m.iltasanomat.fi/elokuvat/art-2000001180392.html

Leffa on varmaan aika helmi :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa! Tv sarjaan verrattuna odotan sekoilua potenssiin 3 :D

Vierailija
2/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti. :DDD Kaikesta sitä on pakko elokuvia tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion. Se sarja oli jo sellainen, että tuijotin sitä toilailua typeränä suu auki koko ajan. En tosiaankaan ymmärrä, mikä siinä koukuttaa. Ehkä se Miksun täydellinen huolettomuus on jotenkin kiehtovaa

Vierailija
4/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! En pysty katsomaan ohjelmaa kun on niin kuvottava. En voi edes uskoa että tästä tulee elokuva

Vierailija
5/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kausi tuota sarjaa oli aivan loistava.. tokalla kaudella ei ollut tarpeeksi wt-väkeä mukana, joten samaan tasoon ei enää ylletty

en odota tältä mitään, pakko tämä on silti katsoa

Vierailija
6/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole katsonut kuin yhden jakson puoleenväliin sitten vaihdoin kanavaa.Totaalisen huono,ala-arvoinen ohjelma joten tuskin katson elokuvaakaan,jos sitä nyt elokuvaksi voi edes sanoa.

Vierailija
7/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! En pysty katsomaan ohjelmaa kun on niin kuvottava. En voi edes uskoa että tästä tulee elokuva

On tullut jo, tulee foxilta tänään 21.00. En katso.

Vierailija
8/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä huonoista tosi tv ohjelmista viidakon tähteet oli ainoa mitä jonkin verran katselin. Siinä oli jotain hubaa kun likat hoki vittua vähissä vaatteissa. Puhelin myyjät elokuvaa ehkä vilkaisen mutta en välttämättä. Tänään on sentään 22.11.63 joka on ihan hyvä sarja.

Vierailija
9/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun joku maksaa siitä minulle.

Vierailija
10/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, vaan 20:30 alkaa

Vierailija
11/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkauan tätä paskaa tehdään kun te katsotte ja niinkauan tv-ohjelmien taso pysyy täysin ala-arvoisena, kiitos sinun joka katsot näitä olen lopettanut tveen katsomisen kokonaan, liikaa näitä sarjoja teki tehtävänsä.

Vierailija
12/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä aio.

Vierailija
13/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, vaan 20:30 alkaa

Niin mitä sitten? Joku tärkeäkin tieto, ho hoijaa.

Vierailija
14/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkauan tätä paskaa tehdään kun te katsotte ja niinkauan tv-ohjelmien taso pysyy täysin ala-arvoisena, kiitos sinun joka katsot näitä olen lopettanut tveen katsomisen kokonaan, liikaa näitä sarjoja teki tehtävänsä.

relaisit vähän

ei tietenkään ole pakko katsoa jos ei halua

et selvästikään kuulu ohjelman kohderyhmään jos tuollaisesta vedät herneet nenään, mitä edes teet tätä ohjelmaa koskevassa keskustelussa?

Vierailija
15/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

relaisit vähän

et selvästikään kuulu ohjelman kohderyhmään jos tuollaisesta vedät herneet nenään, mitä edes teet tätä ohjelmaa koskevassa keskustelussa?

Luetun ymmärtäminen taas kohdillaan, te jotka katsotte ja tuette noita sarjoja olette saanet minut ja luulen monet muut lopettamaan tveen katsomisen, olette myös pääsyy että tv-ohjelmien taso pysyy täysin ala-arvoisena ja on pelkkää paskaa nykyään. 

Joten kiitos siitä.

Vierailija
16/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katon.miksu on mun poikaystävä nimittäin.ootteks kateellisii?

Vierailija
17/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katon.miksu on mun poikaystävä nimittäin.ootteks kateellisii?

Tsemii !

Vierailija
18/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

relaisit vähän

Luetun ymmärtäminen taas kohdillaan, te jotka katsotte ja tuette noita sarjoja olette saanet minut ja luulen monet muut lopettamaan tveen katsomisen, olette myös pääsyy että tv-ohjelmien taso pysyy täysin ala-arvoisena ja on pelkkää paskaa nykyään. 

Joten kiitos siitä.

Mitä ohjelmia sitten haluaisit katsoa? Lähes minkä tahansa ohjelman tekeminen on suhteellisen halpaa, ongelmana on vain saada tarpeeksi paljon katsojia kyseiselle ohjelmalle

Vierailija
19/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

relaisit vähän

Joten kiitos siitä.

Mitä ohjelmia sitten haluaisit katsoa? Lähes minkä tahansa ohjelman tekeminen on suhteellisen halpaa, ongelmana on vain saada tarpeeksi paljon katsojia kyseiselle ohjelmalle

Mä katson Norppaliveä ja tyhjää kiveä mielummin kuin sitä saastaa ja paskaa mitä te katsotte. Hyvästi !

Vierailija
20/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

relaisit vähän

Joten kiitos siitä.

Mä katson Norppaliveä ja tyhjää kiveä mielummin kuin sitä saastaa ja paskaa mitä te katsotte. Hyvästi !

Eli et katso muutenkaan mitään, jolloinka sinun katsomattomuutesi ei vaikuttaisi muutenkaan tähän ohjelmaan..

Harva jotain norppia jaksaa pidempää kyylätä vaikka söpöjä ovatkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä