Olin laittautunut ja ostanut seksikkäät alusvatteet, miehen kommentti "vau mikä söpöliini"
Eli odotin häntä töistä ja halusin yllättää. Makasin sängyllämme viimeisen päälle laitettuna, meikki ja kampaus kunnossa. Kun hän tuli huoneeseen, sanoi vain "vau mikä söpöliini"
No olihan siinä sitten seksiä mutta tunnelma oli minun puoleltani vähän nihkeä. Olisin halunnut kuulla olevani kaunis, seksikäs tai vastaavaa. Söpöliini viittaa mielestäni lapseen/eläimeen ja olemme jo kolmikymppisiä.
Kommentit (15)
Voi luoja millaisia ääripäitä ihmisissä on. Kun luki tuota mustasukkaisuuskeskustelua niin siellä jotkut otti ihan tyynesti huorittelut, läskittelyt, käsiraudoilla patteriin kytkemisen sillä aikaa kun mies on poissa kotoa yms yms.
Ja sitten joku toinen pahoittaa mielensä siitä jos mies kehuu naisaan söpöliiniksi oikein vau-sanan kera.
Ei pysty ymmärtämään.
Mies kehuu- nainen suuttuu. Näinhän se menee. Pitäisi osata lukea ajatuksia.
Ei kai kukaan mieskään halua kuulla itteä söpöksi/söpöliiniksi (vihaan vielä kaiken lisäksi tuollasia hellittely nimiä, että ymmärrän ap:ta)
On tuo parempi kun mun miehen kommentti: leikitkö balleriinaa ja tirskahdus päälle. Mulla oli siis uusi lyhyt sifonkiyöpaita joka oli mielestäni varsin seksikäs, mutta ei vissiin miehen mielestä...
Vierailija kirjoitti:
On tuo parempi kun mun miehen kommentti: leikitkö balleriinaa ja tirskahdus päälle. Mulla oli siis uusi lyhyt sifonkiyöpaita joka oli mielestäni varsin seksikäs, mutta ei vissiin miehen mielestä...
En tajua, ballerinoillahan on päällään tutu, eikän mikään mekko tai paita.
Meillä ei laittauduta ja seksikkäin mitä löytyy on sloggin maxit, ei nyt sentään puuterin väriset.
Ehkä mies ei vaan käytä sanoja kuten seksikäs tai kaunis. Itse olisin ollut hyvilläni ja mennyt kiusaamaan miestä ja kuiskuttelemaan ja viettelemään ja kysynyt "kai mä nyt seksikäskin olen? ;)"
Älä ole mielensäpahoittaja. Mies ei lue ajatuksiasi.
Jos mies olisi kutsunut AP:ta kauniiksi, niin kuuntelisimme täällä nyt vuodatusta siitä kuinka AP:ta olisi pitänyt kutsua söpöliiniksi. Ei naisista ota selvää ...
Olen lopettanut ostamasta mitään seksikkäitä alusasuja, kun miehen reaktio niihin on kriittinen ilme ja sellainen kärsivällisen rasittunut päänpudistus ja "eiiii tollaista". Koska mun valinnat eivät kelpaa, joten hän tilaa mieleisensä nyt itse netistä. Oikeastaan parempi niin, koska saa sellaiset mistä tykkää ja siitä on tullut hänelle ilmeisesti vähän harrastuskin.
Mies sanoo, että olen "isoperseinen ihanuus". Otan sen kohteliaisuutena, vaikkei olekaan mikään romanttinen ilmaisu. Se kertoo kuitenkin siitä, että rakastaa ja haluaa minua. 😊
Sait kohteliaisuuden/kehun ja seksiä, mikä on ongelma?
Se ei oikeasti ollut kiihottunut vaan feikkasi erektionsa! Jätä se sika!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei laittauduta ja seksikkäin mitä löytyy on sloggin maxit, ei nyt sentään puuterin väriset.
Meillä sama plus valtoimenaan rehottava karvoitus. Aika kumma muutos lapsen syntymän jälkeen kun aiemmin oli tyylikkäät alusvaatteet, joskus jopa stringitkin sekä siistitty kiitorata. Ja ei, lapsi ei enää ole kovinkaan pieni, puhutaan koululaisesta. On kyllä halut kadonnut totaalisesti kotona, ei vaan pysty, toisaalla ei kyllä ole mitään haluttomuutta. Tämän lisäksi olen pitänyt itsestä huolta, en ole lösähtänyt ja osallistun aktiivisesti kotitöihin. Todennäköisesti naapurin pössyttelevä luomusetä korjaa kauraa ja mää maksan.
Olisin ottanut tuon kohteliaisuutena.
Vaikka myönnän että kirpaisi kun 20-vuotiaana silloinen miesystävä totesi minun olevan riuska nainen. Sängyssä. Okei, minulla on leveät hartiat ja lihasta mutta riuska nainen... Se ei vain kuulosta kiihottavalta nimikkeeltä :D