Aikooko kukaan muu vain maata sohvalla loppupäivän?
Tulin juuri töistä ja ulkona on upea ilma. Olen kuitenkin aivan poikki. En jaksaisi tehdä mitään. Onko kenelläkään muulla suunnitelmana vain istua sohvalla, palstailla, katsoa telkkaria ja syödä jotain hyvää? Vai pitäisikö loppupäiväkin vain jaksaa? :(
Kommentit (24)
Tänään oli kahdeksas työpäivä putkeen ja alkaa olla energiat aivan loppu. Kaupassa sain käytyä, kun menin suoraan töistä, mutta muuten olen kuluttanut sohvaa. Nukuin jopa päiväunet ja piakkoin siirryn jo sänkyyn lojumaan ja tuijottamaan televisiota. Sää on ollut tänään upea myös täällä Itä-Suomessa, mutta olen niin poikki, että nautin siitä vain avoimen ikkunan kautta. Huomisesta tulee luultavasti samanlainen laiska päivä ja hyvä niin. Jospa sitä viikonloppuna saisi kotonakin tehtyä jotain järkevää...
Aion löffätä täs kunnes ohjelmat loppuu, sit alan koodaamaan andoid-paskaa
Vierailija kirjoitti:
Aion löffätä täs kunnes ohjelmat loppuu, sit alan koodaamaan andoid-paskaa
aika siirtyä tietokoneelle. ohjelmat loppui, nyt tulee skeidaa:
Suomen karmein koti, kielletty h0moilu, hyppymälli haussa, tuurin juoppomies sekoilee yms.
Lojuminen on ainoa luonnollinen olomuoto ihmiselle. Jotku vetää vissin jotain piristeitä kun jaksavat touhuta kaikenlaista. Kerään tässä pölyä ja kasvan sammalta. Eikö se ole aktiivista kun vaihtaa kaukosäätimellä kanavaa?