Aikooko kukaan muu vain maata sohvalla loppupäivän?
Tulin juuri töistä ja ulkona on upea ilma. Olen kuitenkin aivan poikki. En jaksaisi tehdä mitään. Onko kenelläkään muulla suunnitelmana vain istua sohvalla, palstailla, katsoa telkkaria ja syödä jotain hyvää? Vai pitäisikö loppupäiväkin vain jaksaa? :(
Kommentit (24)
No en todellakaan. Huokaisin nyt vartin koneen ääressä, nyt työkamppeet pois päältä ja ruokaa laittamaan, grillaan puutarhassa kun on kaunista, sitten orvokeita istuttamaan ruukkuihin. Säästä kannattaa nauttia, itsekin olen väsynyt toipilas mutta tuolla ulkona saa lisää energiaa.
Haluisin ottaa pienet torkut ja jaksaa sitten loppupäivän, kauppaan jne. Lapsi ja sen kaveri pitää mua hereillä, ne ei halua mennä ulos kun siellä on märkää... mietin pakottaisinko silti ulos, kiva ilmahan siellä on eikä sada enää.
Minä olen alkupäivän vain palstaillut, juonut maitokahvia, harjoitellut uusia meikkaustyylejä ja filosofoinut.
Kohta on lähdettävä kauppaan, ostettava mm. tolua ja kotiin tultua on pestävä lattiat ja loppupäivästä tehtävä töitä (työskentelen kotoa käsin).
Velvollisuudet tuntuvat pahalta ja ahdistavat lievästi, mutta olen jo päättänyt suorittaa ne.
En voi edes lohduttautua syömällä jotain hyvää, koska tänään on maanantai ja olen päättänyt, että syön maanantaisin aina terveellisesti ja halvasti (eikä mikään terveellinen ja halpa ole minusta hyvää).
Vierailija kirjoitti:
En voi edes lohduttautua syömällä jotain hyvää, koska tänään on maanantai ja olen päättänyt, että syön maanantaisin aina terveellisesti ja halvasti (eikä mikään terveellinen ja halpa ole minusta hyvää).
Miksi? Sehän ankeuttaa maanantaita entisestään.
Voi kun ei tarvitsisi tehdä mitään. Mä voisin ihan mielelläni vain makailla loppupäivän.
Voisinkin!
Aamusta asti touhuttu pojan kanssa, käyty kahdesti ulkona (tänään ollut niin mahtava sää!), pesty pyykkiä ja leivottu. Hengähtää ajattelin sen aikaa kun lapsi kahtoo pikku kakkosen, sitten kauppaan ja pesen vielä koneellisen pyykkiä. Siihen päälle normaalit iltapuuhat lapsen kanssa. Kahdeksan aikaan kerkiää löhöämään.
Mahtava sää? Missä te oikein asutte? Täällä on jäätävän kylmä ja vettä sataa. Ei tee mieli ulos ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava sää? Missä te oikein asutte? Täällä on jäätävän kylmä ja vettä sataa. Ei tee mieli ulos ovesta.
Täällä on yllättävän lämmintä vaikka mittari näyttää vain 13,6 c. Hain juuri laatikollisen keppanaa että jaksaa paremmin laiskotella.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa paistaa.
Olen työssä ollut ulkona lykkäämässä tuolia n. 3 tuntia, joten taidan keräillä voimia huomista varten. Aikaisin nukkumaan ja aikaisin hereille.
Heräsin vasta yhdeltä ja eka vapaa kolmesta. Ainoa aktiviteettini on tänään mennä saunaan ja rentoutua. Huomenna sitten paluu arkeen ja laitan kämpän kuntoon.
En ehdi. :/ Nyt pidän pienen breikin kun lapset on harrastuksessa isänsä kanssa. kohta pitää tehdä niille ruokaa jotta on ruoka valmiina kun tulevat kotiin. Pyykit pitää laittaa ja viisi kassillista ostoksia purkaa. Olen tehnyt kotona tänään töitä mutta tällä on ravannut kaikenmaailman sähkömiestä sun muuta joten aika rikkonainen ja stressaavakin päivä on takana. Väsyttää ihan tolkuttomasti, päätä vähän särkee ja silmiä kutiaa, varmaan jotain flunssaakin pukkaamassa.
Oisin kyllä halunnut käydä lenkillä mutta en vaan nyt taida kyetä. Liikaa kaikkea muuta ja olo ei ole kovin reipas.
Lepuutellaan vaan hyvällä omalla tunnolla se minkä pystytään. :)
Vissiin pitää vaan maata, flunssaa pukkaa. Pyykitkin odottaisi märkänä koneessa, ulkona olisi ihana ilma, Oulussa. Tekis mieli tehdä mitä vaan, mutta ei pysty.
Miten se aina meneekin niin että silloin kuin voisi, ei jaksa? Ja silloin kun haluttaisi ja pitäisi tehdä kaikkea, ei jaksa siksi kun on joku syy/flunssa/väsymys? :D
Kohta lenkille, 5 - 10 km en vielä tiedä. Riippuu fiiliksistä ensimmäisen kierroksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Sehän ankeuttaa maanantaita entisestään.
Minulle sunnuntai on aina ankeampi kuin maanantai. Lauantaisin ja perjantaisin haluan kaiken ilon irti viikonlopusta, joten niin iltoina saan syödä herkkuja. Koska tykkään ainoastaan sokeriherkuista ja erittäin kalliista suolaisista herkuista ja haluan ylläpitää terveellistä ruokavaliota ja olen vähävarainen, kaikki edellä mainitut osatekijät ovat johtaneet tähän systeemiin, jossa en herkuttele ma-to aikavälillä. Toisaalta, sitä suurempi on nautinto, jonka saan pe-su -herkuttelusta! Jos herkuttelu olisi jokapäiväistä, en saisi siitä yhtä suurta nautintoa (kokeiltu on).
5
En. Käyn kaupassa ja varmaan vielä tiskaan kohta.
Olen töissä 10-22, mutta huomenna on vapaapäivä ja todellakin makaan koko päivän!
Sohvanpohja here i come. Kaukosäädin ja notkea sormi.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä. -AP
Mä taas oon nukkunut ja makoillut koko päivän, joten nyt voisi vähän alkaa tehdäkin asioita. :D mun mielestä on ihan täysin ok olla välillä ihan rauhassa kotona. :)