Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono pussaamaan

Vierailija
16.05.2016 |

Olen aina ihmetellyt miten voi muka olla huono pussaamaan, että mikä ihme siinä niin vaikeaa muka on, mutta nyt se selvisisi minulle tänään, olen kai ollut onnekas aiempien miesten kohdalla... Onko huono pussailija huono myös muussa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti ainakin postimerkkien nuolemisessa ja usein huonot pussaajat syövät jäätelönsä nenänkautta ja nauttivat juomaksi vain pussipiimää, paitsi launantai -iltaisin pussikaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tämä mies oli huono suutelemaan?

Vierailija
4/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman otantani (kymmeniä) perusteella olen tehnyt sen johtopäätöksen, että n. 15% miehistä osaa suudella. Loput läimäisevät "kuolleen kalan" huulille. 😂 Ei ihme, ettei tipu ...... . Missä kiihko ja taidot?

Vierailija
5/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä mies oli huono suutelemaan?

Käytti niinku hampaita huulien sijaan o_O. Ihan kun olisi syönyt mun ikenistä läpi että pääsee työntämään kieltä sisään... Ihan kamalaa!

-Ap

Vierailija
6/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat suipistelijat on myös ällöjä.

Vierailija
7/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, onneksi kuulun tuohon 15 % miehistä sen verran voin itseäni kehua. Harjoitus tekee mestarin (pitkä parisuhde)

Miten te muuten suutelette?

Mä yleensä niin, että otan naisen alemman huulen omieni väliin ja "suutelen" sitä eli tällöin mun ylähuuli naisen huulien välissä. Välillä, melko harvoin myös kielimiekkailua, pidän myös toisen kielen imemisestä siis kun hän vetää sen pois tykkään puristaa sitä kevyesti huulilla. Sitten tietysti perinteinen pussailu eli huulien yhteenlaitto ja pus. Kädellä silittelen naisen päätä tai pidän kättä vaan suunnilleen solisluun päällä, jos vaikka makuuasennossa. Kiihkeissä suudelmissa käsi saattaa olla milloin missäkin vaikka siellä jalkojen välissä.

(jalkojen väli mainittu, alapeukutus)

En pidä yhtään hollywood-suudelmista, jossa suu auki mauskutetaan toisen suuta.

Vierailija
8/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa, onneksi kuulun tuohon 15 % miehistä sen verran voin itseäni kehua. Harjoitus tekee mestarin (pitkä parisuhde)

Miten te muuten suutelette?

Mä yleensä niin, että otan naisen alemman huulen omieni väliin ja "suutelen" sitä eli tällöin mun ylähuuli naisen huulien välissä. Välillä, melko harvoin myös kielimiekkailua, pidän myös toisen kielen imemisestä siis kun hän vetää sen pois tykkään puristaa sitä kevyesti huulilla. Sitten tietysti perinteinen pussailu eli huulien yhteenlaitto ja pus. Kädellä silittelen naisen päätä tai pidän kättä vaan suunnilleen solisluun päällä, jos vaikka makuuasennossa. Kiihkeissä suudelmissa käsi saattaa olla milloin missäkin vaikka siellä jalkojen välissä.

(jalkojen väli mainittu, alapeukutus)

En pidä yhtään hollywood-suudelmista, jossa suu auki mauskutetaan toisen suuta.

Niin no tämäkin mies oli lähes nelikymppinen, eronnut, isä eli luulin kokeneemmaksi. Mut ei kai sitten exvaimo ja aiemmat tyttöystävät olleet välittäneet pussailusta. Tai sit sen takia se ero tuli (ex oli pettänyt).

-Ap

Vierailija
9/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki tykkää samanlaisesta pussailusta. Ei missään nimessä pidä kertoa sille toiselle mistä tykkää.

Vierailija
10/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti pari tyyppiä mieleen. Ensimmäinen jostain kaukaisilta nuoruuden päiviltä, niitä ensimmäisi pussailijoita. Kaverilla ei ollut minkään sortin käsitystä koko hommasta, kunhan lipaisi suuni yli nenää kohti kuin vasikka. Toisaalta olin pettynyt kaverin "suoritukseen", mutta toisaalta olisi naurattanutkin.

Toinen pususankari sitten pääsi näyttämään taitojaan, kun olimme jo ihan kunnolla aikuisia. Ei ollut muuten mukavalla miehellä oikein käsitystä, miten edetä ja mitä tehda heti ensimmäisellä saattikerralla. Mies alkoi tunkea kieltään suoraan kurkkuuni, niin että yökkäys ei ollut kaukana. Eihän hän voinut tietää, että en ylipäänsä tykkää kielareista, en varsinkaan heti kättelyssä. Minä yritin pitää suuta soukemmalla ja mies murjoi kielellään suuhun. Se oli melkein kuin raiskaus!

Vierailija
11/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan jos en pidä miehen suutelutyylistä, ei tule natsaamaan maut seksissäkään. Ehkä siksi, kun en sitten pääse kiihottumaan suudellessa. Valitettavasti näin. "It's in his kiss."

Vierailija
12/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan jos en pidä miehen suutelutyylistä, ei tule natsaamaan maut seksissäkään. Ehkä siksi, kun en sitten pääse kiihottumaan suudellessa. Valitettavasti näin. "It's in his kiss."

Tuomitsetko heti ensimmäisen suutelukerran jälkeen?

Vierailija
13/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Yritin kouluttaa yhtä miestä suutelemaan ja menin naimisiinkin hänen kanssaan, mutta tyyli ei vain muuttunut. Olen huomannut, että suutelutyyli todellakin kertoo natsaako seksi ja siitä voi päätellä miehestä paljon. Nyt onkin jännä hetki käsillä, kun pitäisi testata nykyinen ihastukseni. En halua edetä seksiin asti jos suutelu huonoa.

Vierailija
14/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Yritin kouluttaa yhtä miestä suutelemaan ja menin naimisiinkin hänen kanssaan, mutta tyyli ei vain muuttunut. Olen huomannut, että suutelutyyli todellakin kertoo natsaako seksi ja siitä voi päätellä miehestä paljon. Nyt onkin jännä hetki käsillä, kun pitäisi testata nykyinen ihastukseni. En halua edetä seksiin asti jos suutelu huonoa.

Tiesit ettei seksi suju ja menit silti naimisiin sellaisen kanssa? Oletko lompakkoloinen?

Vierailija
15/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki tykkää samanlaisesta pussailusta. Ei missään nimessä pidä kertoa sille toiselle mistä tykkää.

Mä yritin kertoa paremman tavan, monta kertaa!

Oma ex pussasi silleen että hänen suu peitti mun huulet kokonaan, oli ällöttävää kun oli kuolaa pitkin suupieliä ja ärsyttävää kun suunympärykset oli sitten aina rohtuneina kun hänen kanssaan oli. Mies tykkäsi muuten kun annoin vinkkejä seksiin ja yhdessäoloon, että mistä tykkään, mutta kun aina silloin tällöin koitin näyttää miten voi antaa sellasen nätin pusun/ suudelman, niin tämä tapa oli hänen mielestään ihan tyhmä eikä suostunut sitä käyttämään :( vaikka kerroin miksi en halua märkiä pusuja.

Toivottavasti uskoo sitten edes seuraavia, kun kuulemma mua edellinenkin oli asiasta hänelle puhunut eikä hän ollut ottanut neuvosta vaaria.

On se ihme kun naiset avaa suunsa ja antaa vinkkejä niin sitten ei toimita niiden mukaan. Näin oli hänen kanssaan muidenkin asioiden kohdalla, neuvoin mistä kosketuksesta tykkään ja mistä en, mutta oli seuraavana päivänä unohtanut ne. Joka kerta, osin tästä syystä ex.

Vierailija
16/16 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oikein osaa suudella, mutta on paras seksikumppani ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän