Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUmihanskat

olivia
16.05.2016 |

Nahkarukkasista sängyssä pitäviä tuntuu löytyvän , mutta onko KUMIHANSKOISTA PITÄVIÄ ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli lääkärifantasia, ja hän halusi minun välillä pukeutuvan pitkään, valkoiseen takkiin ja laittamaan kertakäyttöhanskat. Sen jälkeen hän halusi, että "tutkin" hänen alapäänsä hanskat kädessä mahdollisimman kliinisesti, mutta välillä vähän vahingossa kosien sinne.

Vierailija
22/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä oli lääkärifantasia, ja hän halusi minun välillä pukeutuvan pitkään, valkoiseen takkiin ja laittamaan kertakäyttöhanskat. Sen jälkeen hän halusi, että "tutkin" hänen alapäänsä hanskat kädessä mahdollisimman kliinisesti, mutta välillä vähän vahingossa kosien sinne.

hän taitaa olla nykyiseni, erittäin kiihottavaa touhua häneltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hän taitaa olla nykyiseni, erittäin kiihottavaa touhua häneltä

taidan olla tuo nykyisesi 🤭😛 jätäs nyt nämä kirjittelut täällä ja tule tutkimuksiin sieltä!

erittäin kiihottava ajatus kyllä tuo lääkärihomma. sotkuisimpiin vaiheisiin olisi vielä ihana kun laittaisi esiliinan lääkäritakin päälle ja ruiskisi tuotokset purkkiin 😉😉😉

Vierailija
24/25 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lääkärissä käydessä kun lääkäri vetasee kumihanskat käteen alkaa stondaamaan . Se on todella kiihottavaa.

Vierailija
25/25 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivialta sai kyllä hyvän hoidon, Käsityöt hän halusi hoitaa kumi hanskoilla.. Muuten kyyti oli hyvää ja perinteistä :)

Olikos sitten Olivialla joku fetissi tai muuten halusi niin.. en kysynyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi