KUmihanskat
Nahkarukkasista sängyssä pitäviä tuntuu löytyvän , mutta onko KUMIHANSKOISTA PITÄVIÄ ?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli lääkärifantasia, ja hän halusi minun välillä pukeutuvan pitkään, valkoiseen takkiin ja laittamaan kertakäyttöhanskat. Sen jälkeen hän halusi, että "tutkin" hänen alapäänsä hanskat kädessä mahdollisimman kliinisesti, mutta välillä vähän vahingossa kosien sinne.
hän taitaa olla nykyiseni, erittäin kiihottavaa touhua häneltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli lääkärifantasia, ja hän halusi minun välillä pukeutuvan pitkään, valkoiseen takkiin ja laittamaan kertakäyttöhanskat. Sen jälkeen hän halusi, että "tutkin" hänen alapäänsä hanskat kädessä mahdollisimman kliinisesti, mutta välillä vähän vahingossa kosien sinne.
hän taitaa olla nykyiseni, erittäin kiihottavaa touhua häneltä
taidan olla tuo nykyisesi 🤭😛 jätäs nyt nämä kirjittelut täällä ja tule tutkimuksiin sieltä!
erittäin kiihottava ajatus kyllä tuo lääkärihomma. sotkuisimpiin vaiheisiin olisi vielä ihana kun laittaisi esiliinan lääkäritakin päälle ja ruiskisi tuotokset purkkiin 😉😉😉
Aina lääkärissä käydessä kun lääkäri vetasee kumihanskat käteen alkaa stondaamaan . Se on todella kiihottavaa.
Olivialta sai kyllä hyvän hoidon, Käsityöt hän halusi hoitaa kumi hanskoilla.. Muuten kyyti oli hyvää ja perinteistä :)
Olikos sitten Olivialla joku fetissi tai muuten halusi niin.. en kysynyt..