Miten aloittaa lenkkeily lihavana kun ei ole sopivia lenkkivaatteita?
Kuulostaa ehkä tyhmältä, että miksi en sitten osta lenkkivaatteita. Mutta kun varaa ei ole kalliisiin eikä järkeäkään kun tarkoitus on laihtua. Koossa 50/52 ei tarjouksia urheilukaupoista ym. löydy. En olisi hoikkana ollessa ikinä uskonut kuinka vaikeaa on esim. edullisen verkkapuvun tai juoksutakin löytäminen isossa koossa 😕
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku 42 kokoinen joka on oikeasti ahdistunut massastaan vittuilee täällä kaikille itseään isommille, etteivät he vahingossakaan uskaltautuisi laihduttamaan jolloin 42 olisikin helposti isoin hoikkien joukossa? Mäkin oon 36, siis tooodellaaakin lopetin syömisen ennekuin johonkin 38:n päädyin, tsk tsk... Miten dorka pitää olla että haluaa ehdoin tahdoin nitistää toisen hyvän alun? Mitä väliä on sillä miten on lihonut ei sille mitään enää voi, tuleville tekemisilleen sen sijaan voi?
ap, hieno homma että olet päättänyt ryhtyä toimeen! Ymmärrän että ulkonäkö alkuun ahdistaa, mutta älä anna sen pysäyttää sua, mäkin oon sporttinen muuten mutta lenkkeillessä pää on punainen kuin tomaatti, ja tykkään myös välillä vetää räkä poskella intervallia, kieltämättä toivon silloin ettei ketään tulisi vastaan... Vähitellen kun liikkumiseen tulee into, ei jaksa niin ajatella muita tienkäyttäjiä :D. Kävelylenkkejä voi tosiaan tehdä vaikka leggareissa ja tunikassa kun kengät on hyvät, ja pyöräily kannattaa ehdottomasti, saat sillä sykkeet turvallisesti nousemaan ilman rasitusvammoja. Kuntopyöräajatuksen jätän sulle hautumaan, ratkaisis monta sun murhetta. Ennen kaikkea koita löytää laji josta tykkäät ja jossa voit kehittyä, jos paino ei välillä laskekaan niin jaksat tehdä kunnon paranemisen ja hyvän olon turvin, liikunnasta on terveyshyötyjä myös muuten kuin painonhallinnan välineenä.
Taidat olla oikeasti läski kun noin meni hiekkaa vaginaan
taidat olla oikeasti provoava äijä kun käytät tuota ilmausta. Olen hoikka ja liikunnallinen ja se on kivaa. Toisin kuin sinä toivoisin että muillakin ois yhtä kivaa ei oo multa pois.
Mä kävin tänään reilu tunnin kävelylenkillä hameessa ja ohueassa pitkähihaisessa paidassa. Mukavaa oli ja nykyään on ihan mahtavaa, kun olen hissin sijaan käyttänyt portaita, enkä edes hengästynyt 😊 tällä painolla juokseminen ei ole polvien kannalta kovinkaan järkevää, enkä juoksemisesta niin välitäkkään. Reipas kävely ei vaadi farkkuja kummosempia vaatteita oikeasti.
Omenamaha kirjoitti:
Kävin katsomassa tuon Raiskin D-mitoituksen koossa 44: rinnanympärys 104, vyötärön ympärys 88. Entä jos on päinvastoin? Rinnanympärys hädin tuskin 90 ja vyötärö yli 100?
Kuinka pitkä olet? Mulla vyötärö karvan alle 100 ja pituus 168, tuo D44 sopii. Tuolla toimii hyvin palautukset, tilaa jotain kokeeksi.
Kylläpä lihavat tekosyitä keksii. Ei voi liikkua, kun ei ole tarpeeksi värikästä ja teknistä vaatetta.
Nyt ylös sieltä ja lenkille! Varmasti on mukavampaa liikkua asiamukaisissa vermeissä, mutta ei niitä heti alkuun kannata ostaa. Viikon "lenkin" jälkeen ei kuitenkaan enää jaksa ja sitten vaan vituttaa se satasten kulutus laatuvaatteisiin.
Miksi Lidl ehdotus sai alapeukkuja? Omalta kohdaltani siksi, kun Lidl ei ole kauppa, jossa moisia tuotteita on koko ajan myynnissä. Kampatuotteutahan siellä urheilureleitä myydään.
Et tarvi muuta kuin lenkkarit. Sitten vaan menoksi! Tsemppiä lenkkeilyyn!
Ei kai muut kuin kengät ole oleelliset??
Itse olen treenannut salilla. lenkillä ja jumpassa 5 vuotta ihan perustrikoilla (9€ prismassa) ja vanhoilla t-paidoilla. Vaikka olen normaalipainoinen en ymmärrä miksi pitäisi olla jotain erityiskamoja??
Vai onko vain tekosyy kieltäytyä?
Joitakin kiinnostaa vaatteet joitakin ei. Kävelylenkkejä nyt voi tehdä vaikka kylpytakissa, mutta varmaan monesta olisi mukavampi näyttää siistiltä pururadallakin, vaikka läski olisikin.
Av-mamma kirjoitti:
Mä kävin tänään reilu tunnin kävelylenkillä hameessa ja ohueassa pitkähihaisessa paidassa. Mukavaa oli ja nykyään on ihan mahtavaa, kun olen hissin sijaan käyttänyt portaita, enkä edes hengästynyt 😊 tällä painolla juokseminen ei ole polvien kannalta kovinkaan järkevää, enkä juoksemisesta niin välitäkkään. Reipas kävely ei vaadi farkkuja kummosempia vaatteita oikeasti.
Eikö sinulla hankaa reidet toisiinsa? Minulla "palaa" iho sisäreisien yläosasta hyvin nopeasti hame päällä kävellessä. Paitsi jos on lahkeelliset alkkarit (tai sukkikset mutta en osaisi kuvitella kävelylenkkeileväni niissä).
160/85
Vierailija kirjoitti:
Omenamaha kirjoitti:
Kävin katsomassa tuon Raiskin D-mitoituksen koossa 44: rinnanympärys 104, vyötärön ympärys 88. Entä jos on päinvastoin? Rinnanympärys hädin tuskin 90 ja vyötärö yli 100?
Kuinka pitkä olet? Mulla vyötärö karvan alle 100 ja pituus 168, tuo D44 sopii. Tuolla toimii hyvin palautukset, tilaa jotain kokeeksi.
160, paino 85.
Vierailija kirjoitti:
Av-mamma kirjoitti:
Eikö sinulla hankaa reidet toisiinsa? Minulla "palaa" iho sisäreisien yläosasta hyvin nopeasti hame päällä kävellessä. Paitsi jos on lahkeelliset alkkarit (tai sukkikset mutta en osaisi kuvitella kävelylenkkeileväni niissä).
160/85
Sama juttu. =(
No trikoot varmasti löysit, kun niitä on kaikki kaupat pullollaan tällä hetkellä?
Sitten tarviit enää ne lenkkarit, t-paita ja alle pitkähihainen ohut paita. Noilla pärjää.
Itse lenkkeilin vanhoissa kulahtaneissa collareissa ja metallican bändipaidassa, eikä kumpikaan sitä tahtia hidastanut.
Niin ja älä osta niitä kalliita huippulenkkareita, ne voi olla ihan paskaa, siis sopimattomia sun jalalle ja palauttaa et niitä voi.
osta alkuun jotkut tavalliset, halvat tai keskihintaiset.