Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miltei pelkästään mustiin pukeutuvia, joille musta on tyylivalinta?

Vierailija
16.05.2016 |

Tulen aina mustaan yläosaan pukeutuessani siihen tulokseen, että se vain pukee minua parhaiten. Pidän väreistä mutta en viihdy niissä yhtään. Iho ja hiukset tuntuvat ihan hehkuvan tummaa vaatetta vasten ja tunnen oloni itsevarmaksi. Onko musta kuitenkin tylsä ja mitäänsanomaton? Synkkäkin? Olen luonteeltani iloinen ja ulospäinsuuntautunut ja käytän vaaleita asusteita ja raikasta meikkiä mutta silti tuntuu, että musta on liian synkkä.

Onko muita mustasta pitäviä? Onko se surun väri vai tyylikkyyden?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaan pukeutuneita pidetään tutkimusten mukaan viehättävämpinä kuin värikkäästi pukeutuvia. Erityisesti sukupuolten välistä viehätystä se lisää. En saa linkattua mutta tästä tutkimuksesta on nasta video Yotubessa.

Vierailija
22/23 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen! En ole koskaan ajatellut että perinteisen suomalaisen näköiselle ei musta väri sovi. Oma väritys on hailakka,edes hiuksia en värjää ja silti melkein kaikki vaatteet ovat mustia. Mistä nyt sitten tiedän sopiiko se musta vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja pidän mustaa tosi tyylikkäänä. Olen itsekin siirtymässä kokomustaan vaatekaappiin siksi, että se on taatusti tyylikäs ja pukeutuminen ja yhdistely helpompaa. Tykkään kyllä väreistä, mutta en jotenkin viihdy niissä. Olen naiselline, enkä yhtään goottihenkinen ja olen luonteeltani iloinen ja hymyilevä. En usko kokomustan heikentävän imgoani mitenkää tai saavan minut näyttämään Morticialta.