Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjäp! Mikä vuodenaikatyyppi olen? (värikartoitus)

Vierailija
16.05.2016 |

Ihoni on todella vaalea. Rusketun vain hieman. Pisamia ei ole. Silmät ovat siniset. Hiusten värini on vaalea ruskea, joka on valossa punertava.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on kutsuttu oliivi-ihoksi, mutta olen kyllä ihan pehmeä syksy, joka ruskettuu kesällä hyvin.

Sun ihon pohjasävy voi olla oliivi, vaikka oletkin pehmeä syksy.

Vierailija
22/23 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka väristä on myös oma vivahteensa, joten skaala on melkoinen. On kymmeniä eri sinisiä, punaisia, vihreitä jne. Ihonväri määrää sen, mikä sävy sopii. Ihon pohjaväri on tärkein myös hiusväriä valitessa. Punainen pohjavivahde (mikä ei tarkoita, että olisi punaiset kasvot) tai kellertävä ovat ne päätyypit. Toisella voi mahonki näyttää aivan upealta, kun taas toinen näyttää siinä hiusvärissä vähemmän hyvältä. On kyse aina ihon pohjaväristä. Se on Suomessa harvoin kellertävä ja siksi suomaiset wannabe-latinot näyttävät harvoin oikeasti hyviltä.

Kyllä suomalaisillakin on kellertävää ihon väriä. Se ei ole voimakkaan kellertävää vaan vähän vaaleampaa sellaista. Huomeen sen selvästi esim. itseni ja tyttäreni ihojen välillä. Tyttäreni iho on valkoista ja punertavapohjaista. Minun ihoni on keltaisempaa ja tummempaa vaikka vaaleaa sekin. Äitini iho on vielä keltaisempaa kuin minun vaikka ei hänkään ole erityisen tumma.

Olet luultavasti kesä ja tyttäresi kevät.

Tarkoitit varmaan toisinpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin on kutsuttu oliivi-ihoksi, mutta olen kyllä ihan pehmeä syksy, joka ruskettuu kesällä hyvin.

Sun ihon pohjasävy voi olla oliivi, vaikka oletkin pehmeä syksy.

Riippuu varmaan siitä, puhutaanko mustasta vai vihreästä oliivista ;) Mutta siis olennainen kysymyshän on se, onko ihon sävy kylmä vai lämmin. Mulla se on lämmin, ja mulle eivät käy musta ja valkoinen. Välimerellisellä oliivi-iholla se on yleensä kylmä, ja heitä pukevat just nuo mustat, valkoiset, tipunkeltaiset ja fuksiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi