Sodan käynyt pappani puolusti minua
Olin eronnut ex-kihlatustani. Asuimme jonkun vuoden yhdessä.
Lopulta minulla oli uusi mies ja exällä uusi nainen.
Jostain syystä ex-kihlattuni äiti halusi pitää yhteyttä minun isovanhempiini.
Mielestäni asia loukkasi sekä minua, että ex- kihlatun uutta puolisoa.
Mummo yritti selitellä parin vuoden ystävyyttä, mutta nyt tossukkaisoisäni nousi vastaan ja sanoi, että nyt asia on, kuten lapsenlapsi sanoo.
Kommentit (10)
Miehiä (ja naisia) ei kannattaisi automaattisesti viedä isovanhempiensa elämään tai vanhempiensa. Tai sukulaisten. Juuri tästä syystä. Usein niillä miehillä on omakin äiti ja sukulaisia. -Joskus yksi psykomies manipuloi äitiäni 90-luvun lopulla, äiti uskoi vain häntä ja mies meni tuttujeni kanssa kahville, siis luokkakaverieni ja soitteli kaikille. Oli vienyt yhteystiedot mun numeroluettelosta. Eli harkintaa voi käyttää. Mummot eivät ehkä tajua ihmisten oikeaa luonnetta tai kaikki äidit. Ja vaikka olisi mukavakin mies, se voi silti olla hankala tilanne.
Mummot pitää laittaa joskus ojennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä (ja naisia) ei kannattaisi automaattisesti viedä isovanhempiensa elämään tai vanhempiensa. Tai sukulaisten. Juuri tästä syystä. Usein niillä miehillä on omakin äiti ja sukulaisia. -Joskus yksi psykomies manipuloi äitiäni 90-luvun lopulla, äiti uskoi vain häntä ja mies meni tuttujeni kanssa kahville, siis luokkakaverieni ja soitteli kaikille. Oli vienyt yhteystiedot mun numeroluettelosta. Eli harkintaa voi käyttää. Mummot eivät ehkä tajua ihmisten oikeaa luonnetta tai kaikki äidit. Ja vaikka olisi mukavakin mies, se voi silti olla hankala tilanne.
Tuo nyt vaikuttaa monin puolin äärimmäiseltä, mutta ymmärsit.
Veteraanien vaimot jo yleensä jo kuolleet kun nuorin ikäluokka jo 99 vuotta vanhoja?
Kun solmitaan uusia suhteita, niin väliaikaisiin juttuihin ei ole suotavaa kenenkään sukulaisen syytä jäädä riippumaan.
Vierailija kirjoitti:
Veteraanien vaimot jo yleensä jo kuolleet kun nuorin ikäluokka jo 99 vuotta vanhoja?
Et tiedä, milloin tämä tapahtui.
Erään ystävän väkivaltainen ex piti yhteyttä hänen vanhempiinsa. Ystävä ei koskaan kertonut vanhemmilleen, että syynä eroon oli väkivalta. Vanhemmat päivittelivät, että miten se niin mukavan miehen jätti. Ja "mukavan miehen" motiivi pitää yhteyttä ystäväni vanhempiin oli tod.näk. se, että pystyi stalkkaamaan ystävääni. Lopetti yhteydenpidon kyllä sitten, kun löysi uuden pieksettävän.
Onneksi näin! Olen 15 vuotta asunut uuden naisen kanssa ja kaikki edellisessä elämässä pyörii kuten ennenkin poislukien, että en kuulu enää mihinkään. En lasten en vanhempieni enkä mihinkään. Ihmetellään vaan kuin nykyinen vaimoni ei halua olla vanhempieni kanssa tekemisissä.
Siinä on mies isolla kirjaimella.
Miten tämä sodankäynti liittyi asiaan?
Rakas ukki 😍😍😍