Auttakaa! Sushin tilaaminen
Minulle on tulossa pari ystävää kylään pitkää iltaa istumaan ja haluaisin tarjota heille sushia (rakastavat sushia, eivät syö lihaa tai kanaa)
Olen itse kalalle ja äyriäisille allerginen (juu, tiedän että on kasvissusheja), eli minulla ei ole hajuakaan, mitä tilaan/miten paljon jne. Kun Hanko sushin menuuta katsoo, niin minulla ei ole hajuakaan miten toimia. Onko Hanko sushi edes hyvä paikka? On tuossa naapurissa. Olisiko jotain suosituksia listalta? Paljonko kannattaa tilata. Kiitos
Kommentit (7)
Hanko on ketjusushia ja en ole koskaan hyvää sieltä saanut. Mutta ei se epäonnistunuttakaan ole...
Ota annos per nokka (12 palaa) ja keitot ja lisäksi jälkkärit. Pitäisi toimia. Onpa hankalia vieraita sulla...
Sushilla kylläiseksi tuleminen perustuu siihen riisin syöntiin...
Hanko Sushista saa muistaakseni myös party plattereita, jotka on tietylle määrälle syöjiä. Sellainen voisi olla jees.
Minä en ole koskaan 'ravintolasushia' maistanut, mutta usein teen itse. Ei ne rullat nättejä ole kun väkertää vaan niin ja näin, mutta todella hyvää, ei vaadi paljoa aikaa eikä ole suuri vaiva! Täytteenä yleensä lohi ja porkkana.
Ja ota lihat pois ja korvaa vaikka kurkulla.
Älä nyt hyvä ihminen tarjoa sushia, jos olet itse kalalle allerginen!! On minusta hyvin erikoista, jos emäntä itse ei voi syödä tarjoamaansa ruokaa! Ne sinun ystäväsi voivat kyllä syödä sushia muutenkin!
Varmasti parhaiten osaavat neuvoa siellä Hanko Sushissa, kunhan selität tilanteen tilatessasi. Sehän kuuluu heidän asiakaspalveluunsa. :)
Itsellä ainakin tulee mieleen että määrällisesti noin 10-12palaa per henkilö jos se on ainoa tarjottava koko iltana :)