Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (4031)

Vierailija
3941/4031 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kumppani epäili milloin ketäkin miun salarakkaaksi. Milloin oli hänen miespuoliset serkut, hänen veli/isä, miespuoliset kaverit. Myös oma veljeni ja sekä oma isäni/omat mies serkut joutui syyttettyjen penkille. Alussa siis epäili lähipiiriä, sitten mukaan tuli epäilyt mies puoliset kaverit, randomit heput. Piti aina kolmannen asteen kuulustelun, mitä tunnen ketäkin kohtaan, onko sänkysuhde yms baskaa. En selostanut yhtään hänen sairaille epäilyille, vaan annoin lähtöpassit kumppanille.

Täytyy olla sairas mieleleltään kun noin kuvittelee ja toimii😐 

Vierailija
3942/4031 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautinnollista lukea naisten tuakasta.Lisää

Hiano homma, onneks et ikinä itse pysty tolla asenteella pitää naista :) saat tyytyä jatkossakin lukemiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/4031 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex katsoi aikuisviihdettä minun nähden kiusallaan volumet kaakossa, yritti tuolla siis saada minut mustasukkaiseksi, oletti et petän häntä ties kenen kanssa. Kuulemma olemuksestani huokuu pettäjä tyyppi. 

😂 Ihan älyntöntä logiikkaa

Vierailija
3944/4031 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... 

Vierailija
3945/4031 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että näistä asioista keskustellaan, ehkä saadaan sitten muutama herätettyä tähän päivään ja saada pois kyykyttäjien ilmoilta vapauteen.

Vierailija
3946/4031 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli paitsi väkivaltainen, myös sairaalloisen mustasukkainen. Kauniina, aurinkoisena kevätpäivänä päätin pestä peitot ja tyynyt, koska ne kuivuisivat nopsaan parvekkeella. Tyhmänä laitoin pesukoneeseen höyhentyynyn, joka räjähti koneessa. Oli niin absurdi näky, että en voinut kuin nauraa vedet silmissä! Soitin miehelle (asuttiin eri osoitteissa) ja nauraa räkätin puhelimessa tapahtunutta. Mies kuunteli aikansa hiirenhiljaa ja sitten huusi raivopäissään: "miksi sä pesit ne?? Onko sulla ollut jotain miehiä siellä???" 

Eipä ollut itsellä tullut mieleen, että noinkin voisi asian nähdä.. sairas mieli keksii uskomattomia asioita.

Kun erosta oli kulunut melkein vuosi, eikä oltu missään yhteyksissä, mies murtautui some-tililleni ja oli lukenut sieltä kaikki aika intiimitkin viestit, joita olin kirjoitellut erään uuden miesehdokkaan kanssa. Oli vielä niin typerä, että kertoi tästä itse minulle whatsapissa ja tunnusti, että oli "seurannut tilannetta jo jonkin aikaa".. asiasta on nyt käynnissä rikostutkinta. Ei tästä hullusta pääse näköjään koskaan eroon..

Vierailija
3947/4031 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oksensi limaa sängyn täyteen ja mieskaverin mielestä oli jonkun mällit siellä! Naama punaisena huusi  taustalla syytöksiään, kun laitoin lakanoita pesukoneeseen ja pelästytti lapsenkin meuhkaamisellaan.

Lapsi oli siis mun,ei tuon miehen luojan kiitos ja aika  äkkiä lähti hullu ulos kämpiltä ja vaihtoon. 

Vierailija
3948/4031 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tälläinen mustasukkaisuus sai kuvittelemaan että toihan todella rakastaa mua!  Jatkuttuaan ja muututtuaan ahdistavaksi tajusin,että ei,hulluhan toi on!  Eroon pääsy pelottavaksi muuttuneesta miehestä ei ollut helppoa,lopussa pelkäsin häntä. Muuttui harhoissaan väkivaltaiseksi ja seuraavana päivänä toi valtavan ruusupuskan.  Olin nuori ja häpesin tilannetta,en kertonut kenellekään siitä miten pelottavaa elämäni oli silloin.  Neljä vuotta meni parasta nuoruutta hullua väistellessä kunnes viimeisen lyönnin jälkeen vihdoin pääsin irti.

Vierailija
3949/4031 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen bravuuri on poliisitarinat. Et peräreikääni on on poliisi venytellyt ja sit lähtee Aarnio-tarinat liikkeelle. Ja miehen

ammatti on sostyöntekijä. Lie jäänyt kotikäynneillä pollareitten alakynteen 😁. T. Ex

:D

Vierailija
3950/4031 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä sokeaksi tuleekin alussa, että mustasukkaisuus on välittämistä, kun se on yksipuolista niin silloin se ei ole sitä toisesta välittämistä.

Sekään ei ole hyvä asia että saa pelätä koko ajan, ettei vaan ole loukannut toista, se ei ole psyykkeelle hyvä asia, ainakaan pitkäkestoisena.

Vierailija
3951/4031 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sivusta kuinka kahdeksankymppinen äitini moosesti 85 vee hauraalle isälleni, joka juuri ja juuri pystyy kävelemään rollaattorin avulla, että hänhän ei mitään kahveja keitä toisille naisille. Tässä tapauksessa se toinen nainen on parikymppinen fysioterapeutti kotikäynnillä :D.

Vierailija
3952/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä soitteli kännissä monologejaan, että petän häntä varsin kymmenien eri miesten kanssa, hän on kuullut sellaisia juttuja kyliltä,tunnusta vaan pois...sanoin viimeisessä puhelussa vaan et hakeudu aa-kerhoon ja hoidata mielenterveytesi kuntoon, ja heiheit siullekin! 

Alkoholi ja mustasukkaisuus on kyllä paha yhdistelmä, kun känni saa mielikuvituksen ja epäloogisetkin kuvitelmat laukkaamaan. Eksä myös tilitti kuvitelmiaan juopoille ja kaikelle katkerille kavereilleen, joilta sai hyväksyntää ja vahvistusta hulluudelleen. Pari kertaa sain kuulla haukut myös näiltä juoppokavereilta.

Vierailija
3953/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja mustasukkaisuus ei sovi yhteen, aiheuttaa väärinymmärrystä mielikuvitelmia korostuneesti.

Vierailija
3954/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein paras kun epäillään että naisella on kokoajan vieras mies kun oma mies on töissä, mies on kuitenkin itse vonkaamassa aina uutta eukkoa sopivan paikan tullen.

Tai jos eukko ei heti pääse lähtemään niin heti epäillään, että kuka on se työkamu estämässä.

Kaikkea sitä näkee ja kuuleekin.

Epäilijöillä saattaa olla oma lehmä ojassa. Jotkut ihan mustasukkaisuuden takia pettävät kun epäillään joka tapauksessa. 

Tämä. Mustasukkaiset kuvittelevat kaikkien olevan samanlaisia kaikkia vonkaavia ja kuolaavia kuin itse ovat. Samalla tavalla kuin aina kateellinen tai itsekeskeinen ei tajua millaista on normaali ajattelu, vaan he luulevat kaikkien olevan yhtä vinksahtaneita.

Vierailija
3955/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä kuunteli miun puheluita toisesta huoneesta, epäili että juttelisin jonkun miehen kanssa, kun ihmettelin että mites silloin kuuntelet kun en ole paikalla, niin vastasi että se tuottaakin hänelle harmaita hiuksia. Epäili myös minulle tulleita postikortteja, jos niissä onkin "salakieltä" jota hän ei tarkoituksella ymmärtäisikään et ne olisi taas joltain vieraalta mieheltä tulleita. Elettiin 90-lukua. Ihan kahjoa. 

*Miulla oli jo kännykkä 90-luvulla.

Kännykät yleistyivät rytinällä vasta 1997, silloin Nokia alensi todella reippaasti kännyköiden hintaa.

Sitä ennen kännyköitä oli erittäin harvalla ja ennen vuotta 1995 juuri kenelläkään ei ollut kännykkää. Oli vain lankapuhelimet. Tietokoneita ei ollut kotona myöskään kuin todella harvoilla noina vuosina.

Eka kännykkäni NMT oli vuonna 1993 Motorola Microtac, maksoi jotain 4500mk, siinä oli se ulosvedettävä antenni jossa oli sormenpään kokoinen lautaspää, ja sen lautaspään sai kuulemma moni tungettua korvaansa niin että tuli terveyskeskus reissu eteen.

Vierailija
3956/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen miesystävän kanssa ollessa en voinut harrastaa mitään. Kaikki harrastukset olivat hänen mielestään vain miesten iskemistä varten, tai sitten siellä oli kuulemma joku komea mies jota himoitsin. Jopa vain naisille tarkoitetut liikuntaryhmät ja käsityöharrastus oli mahdollisia pettämispaikkoja koska siellä saattoi olla mies sijaisena. Lihaksikas mies. Siitäkään hän ei pitänyt että minulla oli miespuolisia työkavereita, lähes joka päivä hän kertoi kuinka alallani olevat miehet ovat tunnetusti huonoja sängyssä.

Vierailija
3957/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni kanssa näitä oli jatkuvasti, mutta oudoin mustasukkaisuusdraama tuli esiin tv-ohjelmasta. Katsottiin hänen toivomaansa ohjelmaa, kun eksäni yhtäkkiä sai päähänsä, että yksi ohjelman miesesiintyjistä olisi mulle paljon parempi mies kuin hän itse. Veti aivan hirveän itkuraivodraamakohtauksen erouhkailuineen päivineen. En erityisemmin edes pitänyt kyseisestä julkkiksesta, josta eksäni vouhkasi. Tämän episodin jälkeen en saanut enää katsoa kyseistä ohjelmaa. 

Minullakin oli tätä että exmies päätti että millainen on minun unelmamies. Jauhoi siitä suu vaahdossa, että sellaisten perään kuolaan ja miksi edes olen hänen kanssaan kun oikeasti haluan sellaisen. Siis jonkun kamalan action figuurin näköisen äijän jolla on pitkä tukka.

Vierailija
3958/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisen miesystävän kanssa ollessa en voinut harrastaa mitään. Kaikki harrastukset olivat hänen mielestään vain miesten iskemistä varten, tai sitten siellä oli kuulemma joku komea mies jota himoitsin. Jopa vain naisille tarkoitetut liikuntaryhmät ja käsityöharrastus oli mahdollisia pettämispaikkoja koska siellä saattoi olla mies sijaisena. Lihaksikas mies. Siitäkään hän ei pitänyt että minulla oli miespuolisia työkavereita, lähes joka päivä hän kertoi kuinka alallani olevat miehet ovat tunnetusti huonoja sängyssä.

Millä alalla olet tai olit silloin?

Vierailija
3959/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siskoni teki im ja olin hyvin järkyttynyt, puoliso sain raivarin siitä että hän tietää, että nyt olen pitkään surullinen eikä hän saa seksiä. Avioero tuli myöhemmin hänen pettämisensä takia.

Itse menetin läheisen yllättävällä ja järkyttävällä tavalla. Olin pitkään murheen murtama, ruoka ei maistunut ja seksi ei tullut mieleenkään ja olin töistäkin vähän aikaa pois. Mies ei uskonut että haluttomuuteni johtuisi tragediasta, vaan syy oli hänen mukaansa työkaveri joka oli nyt jättänyt minut.

Vierailija
3960/4031 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin yökerhossa ja keskenämme samassa seurueessa ollut ensi kertaa tapaani työkaverini mies pyysi minua tanssimaan. Toka kappale olikin hidas ja sitten kotona mies alkoi huoritella ja pakotti riisumaan saastaiset vaatteeni. Miksi, oi miksi en jättänyt häntä jo sinä yönä!????

Tämän minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, jos yökerhossa kuka hyvänsä mies pyytäisi minun vaimoa tanssimaan, ilmoittaisi tämä hänelle että tanssin ainoastaan oman mieheni kanssa ja se siitä. Kyllä minun vaimonikin katsoisi nenänvartta pitkin jos lähtisin tanssimaan jonkun tytön kanssa vastaavassa tilanteessa. Terveessä parisuhteessa ei tarvitse arvostusta, huomiota eikä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen hakea parisuhteen ulkopuolelta. Minä ainakin saan kaiken tarvitsemani kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen vaimoltani ja muut kontaktit ovat tarpeettomia.

Miehen ja naisen välistä ystävyyttä

Näin saatiin yksi sairaanloisen mustasukkainen ketjuun. Mulla on työkavereita noin 20 ja niistä 50% on miehiä. En usko todellakaan, että kaikki haluaisivat panna minua, vaikka pikkujouluissa tanssikin heidän kanssa. Ylipäänsä tanssi on tanssia, se ei ole mikään esileikki. En katselisi kaltaistasi ukkoa ollenkaan, sillä tuo ajatattelu paljastaa vain sen, että sinä olet valmis panemaan melkein kaikkia naisia. Kuvittelet siksi kaikkien muiden olevan samanlainen. Eikä minua häiritse ollenkaan, että mun mies tanssii pikkujouluissa hänen työkaveri (naisten) kanssa. 

Amen.