Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (4102)
Vierailija kirjoitti:
Olen tekaissut kymmeniä tapauksia tänne ja niitä yläpeukutetaan..ei ole vaikeaa.
Me oikeasti mustasukkaisen kumppanin kynsiin joutuneet todella toivomme, että suurin osa näistä olisi vain mielikuvitusta. Valitettavasti eivät ole.
Lievin kokemus on se, kun kumppani piti lankapuhelinaikaan kovin kuulustelun siitä, kuka oli se mies, joka soitti ja kysyi minua. Olin ennen sitä tavannut vanhan tutun, joka aikoi soittaa ja varoitin, että ole sitten lehtimyyjä, jos mies vastaa. Tietenkin tuli mieleen, että soittaja on hän ... ei ollutkaan. Kun hän sitten toisella kerralla soitti keskellä yötä, mies uskoi kun totesin vaan puhelimeen, että tämä taitaa nyt olla väärä numero.
Toivon että saat oikeasti riesaksesi jonkun mustasukkaisen sekopään.