Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (4136)
Vierailija kirjoitti:
Olen tekaissut kymmeniä tapauksia tänne ja niitä yläpeukutetaan..ei ole vaikeaa.
Me oikeasti mustasukkaisen kumppanin kynsiin joutuneet todella toivomme, että suurin osa näistä olisi vain mielikuvitusta. Valitettavasti eivät ole.
Lievin kokemus on se, kun kumppani piti lankapuhelinaikaan kovin kuulustelun siitä, kuka oli se mies, joka soitti ja kysyi minua. Olin ennen sitä tavannut vanhan tutun, joka aikoi soittaa ja varoitin, että ole sitten lehtimyyjä, jos mies vastaa. Tietenkin tuli mieleen, että soittaja on hän ... ei ollutkaan. Kun hän sitten toisella kerralla soitti keskellä yötä, mies uskoi kun totesin vaan puhelimeen, että tämä taitaa nyt olla väärä numero.
Minun sairaan mustasukkainen exmies epäili myös aivan kaikkia. Jopa mun 11-vuotiasta veljeäni, joka tuli meidän luo asumaan viikoksi, kun äiti joutui sairaalaan. Miehelle osui juuri silloin neljä yövuoroa peräkkäin (ns. keskeytymätön kolmivuorotyö), niin tuli ensimmäisenä yönä yhden ja kahden välillä käymään kotona jonkun tekosyyn varjolla ja siis tarkastamaan, että nukutaanko samassa sängyssä. Muina öinä ei sitten ilmeisesti kehdannut, mutta lähti joka yö yli tuntia aikaisemmin töistä, hiippaili jo ennen viittä kotiin. Miten voi olla niin pöljä! Ja ikäänkuin minä en olisi ymmärtänyt, mistä oli kyse.
Muutenkin sellainen jatkuva kyttäys ja selittämisvaatimukset milloin millekin.
Ja kyllä oli kauhea paikka, kun sai määräyksen kertausharjoituksiin! Yritti vaikka mitä järjestelyä minulle keksiä siksi aikaa, etten vain olisi ollut yksin kotona, toki meillä oli taaperoikäinen lapsikin, mutta sehän ei hänestä tietenkään ollut mikään este. Kyllä näki oikein naamasta, miten mielikuvitus jylläsi kaikenlaisia uhkakuvia.
Ja ikinä en häntä pettänyt. Mitään ei tapahtunut koskaan. Paitsi tietysti hnen omassa päässään. Joka kerta kun puhelin soi, hän syöksyi siihen vastaamaan, etten vain ehtisi ennen häntä, ja jos joskus sitten kuitenkin ehdin, seisoi siinä vieressä korva tarkkana kuuntelemassa. Ja kauhea kuulustelu joka sanasta ja epäily siitä, kuka se oikein oli.
Tänä päivänä se on varmaan vielä kauheampaa, kun on nämä omat kännykät kaikilla ja tietokoneet ja kaikenlaiset viestintämahdollisuudet. Mustasukkaiset ihmisethän tulee hulluiksi, kun ei pääse kaikkea kontrolloimaan.
Täällä on moni on kertonut, että entinen mies/nainen on epäillyt pettämistä perheenjäsenen, sukulaisen kanssa. Sama oli mulla, ex-poikaystävä epäili vahvasti et mulla ja pikkuveljelläni salasuhde, meni niin pitkälle et soitti veljelleni raivohuuto puhelun, syytti häntä minun iskemisestä, ja uhkaili rikosilmoituksella. Hullu väite/parisuhde loppui heti kun vanhempamme saivat kuulla tuosta, soittivat siis poikaystäväni vanhemmille, ja sanoivat et pojalla ei ole koskaan asiaa meille, ja voisi paikallaan viedä terapiaan poika, kun tollasta tosissaan luulee. Pojan vanhemmat olivat olleet hyvin vaikeina asiasta, he eivät olisi koskaan uskoneet kullannupustaan mitään tämmöistä. Toki myös itse soitin poikaystävälle, ja sanoin että suhde oli tässä, en voi enää koskaan luottaa suhun. Olimme tuolloin 19v ja emme kerenneet kuin 3 kuukautta seurustella. En halua edes tietää, mitä kaikkea muuta hullua olisi saanut päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tekaissut kymmeniä tapauksia tänne ja niitä yläpeukutetaan..ei ole vaikeaa.
En ole erityisen pahantahtoinen ihminen, mutta olisi sinulle oikein kokea jotain vähän kamalampaa kuin olet kirjoittanut. Toivottavasti ymmärrät olla iloinen siitä, että sinun kohdallasi ne ovat vain keksittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisen pahantahtoinen ihminen, mutta olisi sinulle oikein kokea jotain vähän kamalampaa kuin olet kirjoittanut. Toivottavasti ymmärrät olla iloinen siitä, että sinun kohdallasi ne ovat vain keksittyjä.
Mistäs tiedät et jos onkin kokenut vaikka mitä? Itse olet pahantahtoinen kun toivot oikeen et pahaa tapahtuisi. Ja kannattaa muistaa et on varmasti joku trolli vaan...?
Naapurin vanha pappa yritti minua iskeä, toivotteli rappukäytävässä hyvät huomenet
Pihalla ulkotöitään tehnyt huoltomies oli vain takiani tekemässä hommiaan
Rappukäytävän siivooja mies moppasi lattiat kiiltäviksi, että tekisi vaikutuksen minuun niin
Lähikaupan kassapoika oli selvästi kiimassa minuun, silmät niin kiilui kohdallani
Tuttava joka on h o m o, ei ole sitä oikeasti vaan peitetarina jonka avulla vikittelee minua suhteeseen kanssaan
Posteljooni miehet ramppaa takiani rappukäytävässä, pääasia ei ole ne postit.
Kaikki nämä hullut väitteet entisen miesystävän suusta.
Entinen naisystävä kuvitteli että minulla olisi suhteita miespuolisten kaverieni kanssa, piti ristikuulusteluja ketä-ja milloin olen tavannut- ja minkä takia. Sanoi ihan suoraan epäilyksensä.
HIM yhtye oli suoraan zaatanasta, joka kuulemma vie minut mennessään Ville Valon syliin, näin sanoi ex poikaystävä nuoruudessa. Hän koki siis yhtyeen viholliseksi suhteessamme.
Minä kuulemma panen kuviteltujen miesten kanssa saunassani, koska sehän on kätevä paikka putsata kaikki kiimaeritteet! Ja saunan kuumuus oikein lisää himoja entisestään...näin väitti exä.
Meikkaaminen oli pahasta. Punainen huulipuna on borttojen väri, ruskea ja pinkki taas alapään väri. Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oikeasti mustasukkaisen kumppanin kynsiin joutuneet todella toivomme, että suurin osa näistä olisi vain mielikuvitusta. Valitettavasti eivät ole.
Lievin kokemus on se, kun kumppani piti lankapuhelinaikaan kovin kuulustelun siitä, kuka oli se mies, joka soitti ja kysyi minua. Olin ennen sitä tavannut vanhan tutun, joka aikoi soittaa ja varoitin, että ole sitten lehtimyyjä, jos mies vastaa. Tietenkin tuli mieleen, että soittaja on hän ... ei ollutkaan. Kun hän sitten toisella kerralla soitti keskellä yötä, mies uskoi kun totesin vaan puhelimeen, että tämä taitaa nyt olla väärä numero.
Olisit nyt edes keksinyt sellaisen esimerkin, jossa itse et vaikuta epäilyttävältä limanuljaskalta.
Mikä noilla sairaan mustiksilla on kun epäilevät kumppaniaan vehtaamisesta sukulaisten kanssa, ihan sairasta. Mun ystävällä oli kumppani, joka oikeasti epäili häntä pettämisestä milloin isän, äidin, veljen kanssa tai isovamhempien kanssa. Ja haukkui ystäväni sairaaksi kun "harrastaa" sukurutsaa..kukakohan se sairas oikeasti on..?
Exä kellotti kuinka kauan mulla menee kaupassa, teki jonkun keskiarvon, ja jos sen yli meni niin olin pettämässä.
Vastaili mun puheluihin monet kerrat, oli siis varma että miehet ne soittelee mulle.
Kyttäili kiikareilla ikkunasta ulos kun vein roskia roskakatokseen, saattaahan siinä ajassa joku mies lähestyy mua.
Piti usein kuulusteluja keitä olen tavannut/missä viime viikkoina, ja teki niistä omat arvionsa onko pettämistä tapahtunut.
Kuvitteli, että meikkaan vain muiden miesten takia.
Yritti kieltää etten saisi kuunnella miespuolisten laulajien biisejä, saatoinhan käydä kuumana niistä muuten.
Eksä kun oli kännissä tietokoneellaan netissä (tapahtui 2000-luvun alussa), ja lopetti surffauksen, niin näytölle taustakuvaksi oli ilmestynyt alastoman miehen kuva eli oli itse jotenkin sen siihen saanut laitettua, niin sai kunnon raivarit ja heitti viinansa näyttöön päin, ja huusi että minä olisin kuvan takana, ja noin häntä ärsyttäisin!! Lähdin kotiini hyvin nopeasti ja otin eron.
Toivon että saat oikeasti riesaksesi jonkun mustasukkaisen sekopään.