Onko kukaan saanut tuuheammat hiukset pesemällä hiukset ensin hoitoaineella sitten vasta shampoolla?
Jostain luin, että se olisi ihan ammattilaistenkin vinkki saada paksummat hiukset. Mutta toimiiko kikka oikeasti? Eikö se shampoo pese kaikki hoitoaineet pois hiuksista?
Voisi tänä iltana vaikka testata jos toimii...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hoitoaineella pestä, vaan se levitetään hiuksiin ihan normaalisti ja annetaan vaikuttaa. Itse laitan hoitoainetta vain latvoihin ja pituuksiin. Normuhuuhtelu, normishampoopesu päälle.
Mä pesen välillä pelkällä hoitoaineella. Noi nykyiset shampoot kuivattaa ihan liikaa.
Oletko kokeillut sulfaatittomia shampoita? Itselläni loppui päänahan kutina ja kuiva hilseily kun seinään jo muutaman käytön jälkeen.
Täytyy kokeilla. Vaan mitä tapahtui sille teorialle että shampoo avaa hiushuokoset, jonka jälkeen hoitoaine pääsee sinne "huokosiin" (mitä ikinä niillä kuolleesta karvasta tarkoitetaankaan) vaikuttamaan? Jos laittaa ekana hoitoaineen, se ei tartu siis hiuksiin. Näin olen käsittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kokeilla. Vaan mitä tapahtui sille teorialle että shampoo avaa hiushuokoset, jonka jälkeen hoitoaine pääsee sinne "huokosiin" (mitä ikinä niillä kuolleesta karvasta tarkoitetaankaan) vaikuttamaan? Jos laittaa ekana hoitoaineen, se ei tartu siis hiuksiin. Näin olen käsittänyt.
Siihen kai se tuuheuttavuus sitten perustuu, että hiukset jää karheiksi ja "auki". Itse tykkäisin siitä että hiukset on myös hoidetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hoitoaineella pestä, vaan se levitetään hiuksiin ihan normaalisti ja annetaan vaikuttaa. Itse laitan hoitoainetta vain latvoihin ja pituuksiin. Normuhuuhtelu, normishampoopesu päälle.
Mä pesen välillä pelkällä hoitoaineella. Noi nykyiset shampoot kuivattaa ihan liikaa.
Oletko kokeillut sulfaatittomia shampoita? Itselläni loppui päänahan kutina ja kuiva hilseily kun seinään jo muutaman käytön jälkeen.
En ole kokeillut. Minkä merkkisiä niitä on?
Tykkään Linna ja suomalainen shampoista, niissä ei ole silikonia siksi tulos on pörröisempi mutta ei latistu kuten silikonituotteilla.