Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen betamies ja luen palstalta pelkästään sinkkuuteen, seksuaalisuuteen ja tasoihin liittyvät keskustelut

Vierailija
15.05.2016 |

Oletko sinä myös tällainen palstailija? Uskon että meitä on montakin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautajonne sinä olet, ole hyvä ja palaa takaisin sinne sakokaivoon.

Vierailija
2/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en siinä mielessä että en koe olevani beta. Mutta minäkin luen vain nuo mainitsemasi keskustelut, ja annan turhautumisen kasaantua hallitsemattomasti sisälleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Lautajonne sinä olet, ole hyvä ja palaa takaisin sinne sakokaivoon.

Siellä on liian vihamielistä keskustelua ja realiteetit tulevat liian yksiselitteisesti selväksi. Tämä on mukava fantasiapalsta ja pakopaikka.

-ap

Vierailija
4/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää monellako teistä on Asperger-diagnoosi...

Vierailija
5/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siirtynyt tänne Suomi24:n Miehen logiikka ja Sinkut -palstoilta, kun siellä meni meno liian hurjaksi. Lähinnä minua kiinnostavat seksiin, siveyteen ja markkina-arvoteoriaan liittyvät keskustelut.

Vierailija
6/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tunnustan olevani fetamies. Rakastan sen juuston makua.

Vierailija
7/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnustan olevani fetamies. Rakastan sen juuston makua.

Kiihotuin kosteaksi.

Terv Camembert nainen 🧀 🐭

Vierailija
8/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siirtynyt tänne Suomi24:n Miehen logiikka ja Sinkut -palstoilta, kun siellä meni meno liian hurjaksi. Lähinnä minua kiinnostavat seksiin, siveyteen ja markkina-arvoteoriaan liittyvät keskustelut.

Sama homma. Minäkin siirryin suomi24 tänne.

Vierailija
9/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sieltä alun perin, mutta Sinkut, Yksinäsyys ja Ujous -osastoilta. Lopetin siellä käymisen, kun layout meni uusiksi ja mm. peukutusmahdollisuus poistui.

-ap

Vierailija
10/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu määrittelee itsensä joksikin beta-mieheksi? siis mitä vittua.

Vierailija
12/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa kuinka irtaantuneita todellisuudesta naiset ovat, mitä tulee parisuhdemarkkinoihin.

Miehille sinkkuus ei ole valinta, kuten naisille, jotka saavat aina kumppanin kun haluavat.

Vierailija
13/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa kuinka irtaantuneita todellisuudesta naiset ovat, mitä tulee parisuhdemarkkinoihin.

Miehille sinkkuus ei ole valinta, kuten naisille, jotka saavat aina kumppanin kun haluavat.

markkina-arvo, beta, alpha...mä säälin sua ja tuossa sun suurin syy sinkkuuteesi. Kukaan täysjärkinen nainen ei ikinä katselisi miestä jonka elämänarvot on jotain vitun beta-alpha-markkina-arvo ulinaa. 

Vierailija
14/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että ihmiset voikin olla NÄIN sekaisin...

Vierailija
15/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi betamies/alemman tason mies. Luen täältä kyllä muitakin juttuja, kuin aloittajan mainitsemia. Suomi24-palstaa seurailin ja joskus sinne kirjoittelin, mutta sinkut-palstan taso on selvästi huonontunut ja nykyinen ulkoasu on huonompi.

Vierailija
16/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi betamies/alemman tason mies. Luen täältä kyllä muitakin juttuja, kuin aloittajan mainitsemia. Suomi24-palstaa seurailin ja joskus sinne kirjoittelin, mutta sinkut-palstan taso on selvästi huonontunut ja nykyinen ulkoasu on huonompi.

Olen kiinnostunut, voisitko määritellä mitkä tekijät tekevät susta alemman tason miehen.

Eli älykkyys, koulutus, ulkonäkö, luonne?

Kerropa mulle ja valista vähän.

Vierailija
17/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alemman tason mies ihan siitä syystä, että yhtäkään naista ei minun seurani kiinnosta. Pillua saisin vain rahalla, parisuhdetta en ollenkaan.

Vierailija
18/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut, voisitko määritellä mitkä tekijät tekevät susta alemman tason miehen.

Eli älykkyys, koulutus, ulkonäkö, luonne?

Kerropa mulle ja valista vähän.

En ole se keneltä kysyit, mutta yleensä sen ratkaisee tulot ja sitten ujous yms.