Miten voitte unohtaa jonkun satunnaispanon tai muutaman kerran hoidon?
Olen ollut vain kahdessa pitkässä suhteessa ja nyt sinkkuna sorruin satunnaisseksiin. Tavallaan oli ihan tervetullutta pitkän kuivan kauden jälkeen, mutta toisaalta ei niin kiva.
Kommentit (14)
Mitä tapahtui? Ihastuitko ja koet nyt pientä sydänsurua? Vai miksi koet, että satunnaispano pitäisi pyyhkiä mielestään välittömästi? Voihan satunnaispanonkin tavata uudelleen, jos kokemus oli molemmille miellyttävä.
Joko tyhmiä tai sitten niitä satunnaispanoja on paljon.
Tapasimme muutama kk sitten seksin parissa pari, kolme kertaa. Sitten lopetettiin. En ajatellut koko miestä useampaan viikkoon, mutta nyt palautui taas kaikki ja tavattiin viime viikolla ja petipuuhiin se meni. Vapaita olemme molemmat.ap
Ööh, helposti? Miehissä ei valitettavasti ole mitään niin viehättävää että sitä muistelisi jälkeenpäin hyvällä.
Olen sortunut satunnaispanoihin vain niin tuhdissa humalassa ettei muistikuvia juuri jää. Selvinpäin en moisia haluaisi.
Minäkin erosin pitkästä suhteesta, ja kaikki mun satunnaispanot on tähän asti sellasia et oon aina jääny odottamaan jotain enemmän. Ihastuin vahvasti yhteen, jonka kanssa näitä iltoja sit kertyi useampikin. Mut nyt oon huomannut, että ne ei yksinkertaisesti vaan sovi mulle. Tulee vaan aika hyväksikäytetty ja huono olo jälkeenpäin. Joko pitää itse osata muuttaa asennoitumista, tai sitten vaan lopettaa irtosuhteet.
Ainakin mulla on sinkkelämästä sen verran aikaa,etten osaisi nimetä nykyään jotain satunnaispanoa,eivät ole olleet kovin mieleenpainuvia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin erosin pitkästä suhteesta, ja kaikki mun satunnaispanot on tähän asti sellasia et oon aina jääny odottamaan jotain enemmän. Ihastuin vahvasti yhteen, jonka kanssa näitä iltoja sit kertyi useampikin. Mut nyt oon huomannut, että ne ei yksinkertaisesti vaan sovi mulle. Tulee vaan aika hyväksikäytetty ja huono olo jälkeenpäin. Joko pitää itse osata muuttaa asennoitumista, tai sitten vaan lopettaa irtosuhteet.
Just näin. Sillä hetkellä, kun on siinä viettämässä aikaa huomioivan ja komean ja hyvän panon kanssa, on aivan omissa sfääreissä. Jotenkin jää odottamaan, että toivottavasti jatkoa seuraa. Viestejä on vaihdettu ja hyvällä muisteltu.Eipä noin vaan kykene unohtamaankaan hyviä kokemuksia.
En pysty heti unohtamaan. Välillä muistelen hyvällä, sitten tulee joku morkkis. Eli ei jatkoon nämä.
En ole unohtanut. Kaikki ovat ihania <3
Mä en muista yhdenkään yhden yön jutun nimeä. Satunnaisista parin kerran jutuista osan. Miksi mun pitäisi muistaa joka muija jonka on nähnyt kerran tai pari?
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne miehet jotka mahdollisesti ihastuivat ja toivoivat enemmän. On itsekkyyden huippu että itket täällä hyväksikäytetystä ja huonosta olosta. Todellisuudessa olet kovasydäminen lutka jolle nuo miehet kelpasivat vain laastareiksi paikkaamaan kolhittua itsetuntoa. Hyi!
Olen hajamielinen ja huonomuistinen.