Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kestää pestä kaikki kotisi ikkunat?

Vierailija
15.05.2016 |

Mulla kesti 5h, mutta jaoin homman kahdelle viikonlopulle. Mutta hymyssä suin pesin, kun saan nauttia 250m2 talostani, puutarhasta ja linnunlaulusta =)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minunko ne on pestävä? Pese sinä, minä mittaan ajan. :)

Vierailija
2/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta on mennyt eikä vieläkään oo kaikkia pesty ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan 20 minuuttia.

Ja minäkin tykkään nautiskella linnunlaulusta ja parvekkeeltani avautuvan puiston vehreistä näkymistä.

Vierailija
4/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman reilu tunti, läpitalon kerrostaloaunto ~100m2, neljät ikkunat, kaikissa 2x 6 pintaa (isompi ikkuna ja tuuletusikkuna).

Vierailija
5/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 tuntia ammattilaiselta. Mukava tulla puhtaaseen kotiin. Nauttia talostani, puutarhasta ja linnunlaulusta.

Vierailija
6/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jännityksellä odotan. Siivousfirma, jolla tuntitaksa, tulee ensi viikolla. Eli loppusumma vielä avoin. Olen kyllä itse kotona " kontrolloimassa" joten eivät voi vain istua ja laskuttaa, vaan pestävä on.

Meilläkin reilu 200 neliötä ja ikkunoita riittää. Muuten olen pessyt muutaman ruudun silloin tällöin, mutta nyt päätin pesettää kaikki kerralla. Toivottavasti on sen arvoista.

Vierailija
7/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta mennyt, pari ikkunaa jo pessyt mutta likaisiahan ne jo on. Who cares, vielä niistä näkee ulos.

Vierailija
8/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 ikkunaa ja lasitettu parveke. Tunnissa/puolessatoista selviää. En jaksa usein pestä, kun näin kaupungin keskustassa ne likaantuu kuukaudessa...

Vierailija
9/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan, jos kaikki pesee. Meillä on 780 pestävää pintaa, kerran laskin. Kaikkia en kovin usein pese.

Vierailija
10/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pessyt vasta alakerran ikkunat ja aikaa meni melkein 5 h. Yläkertaan menee varmaan 3-4 h.

Todella ärsyttävä homma jota inhoan yli kaiken, mutta tulos kyllä sitten kiittää. Meillä paistaa aina johonkin kirkkaasti aurinko ja ahdosti suorastaan katsoa niitä likaisia ikkunoita.

Olen kyllä vähän hidas pesijäkin, ennen pesin fairyvedellä enkä huuhdellut, mutta tuntuu että ne likaantuu nopeammin jos ei huuhtele, tulee sellaiseksi sameaksi.

Muistelen että kun pesetettiin siivoojalla, hänellä meni aikaa 6 h.

Vierailija
11/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kauanko kestäisi. Vasta vähän yli kymmenen vuotta asunut talossa.

Vierailija
12/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jännityksellä odotan. Siivousfirma, jolla tuntitaksa, tulee ensi viikolla. Eli loppusumma vielä avoin. Olen kyllä itse kotona " kontrolloimassa" joten eivät voi vain istua ja laskuttaa, vaan pestävä on.

Meilläkin reilu 200 neliötä ja ikkunoita riittää. Muuten olen pessyt muutaman ruudun silloin tällöin, mutta nyt päätin pesettää kaikki kerralla. Toivottavasti on sen arvoista.

Valuutan sulle, että on sen arvoista :) Mun kokemuksen mukaan ammattilaiset pesee vielä paljon nopeammin kuin mitä itse pesee.

Vierailija
13/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti menee, jos molemmilta puolilta pesee. Mukavaa poutapäivän puuhaa.

Vierailija
14/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just ulkolasipinnanpesun, maksoi 10725 euroa. Pesevät kuulemma heti huomenna, aamupäivästä. Työniloa!

Vierailija
15/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 1,5h, kerrostalokaksio, isot ikkunat ja parvekkeen oven lasit.

Vierailija
16/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan. Ei oo ihmisen hommaa.

Vierailija
17/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan, jos kaikki pesee. Meillä on 780 pestävää pintaa, kerran laskin. Kaikkia en kovin usein pese.

What? Millainen talo teillä on? Meillä on 5h + k, eikä ikkunapintoja ole ainakaan enemmän kuin 50. Meillä kestää ikkunoidenpesu ehkä kolmisen tuntia, kun pitää siirtää tavaroita pois tieltä.

Vierailija
18/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 22 ikkunaa huoneissa, ruutuja 6 kpl, pintoja 4  kpl. Siitä tulee 528 pestävää pintaa. Siihen kahden kuistin ikkunat (pikkuruutuja, mutta vain 2 pestävää pintaa), 128 pintaa lisää ja vielä 22 pientä ikkunaa ullakolla, jokaisessa 2 ruutua ja 4 pestävää pintaa eli 88 pintaa. 744 pintaa. Vuosittain pestään noin 140 pintaa.

Linnunlaulusta en tiedä, satakieli karjuu koko yön niin ettei unta saa.

Vierailija
19/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan. 2 vuoden aikana pessyt vain kerran ja vain alakerran ikkunat :D Silloinkin meni useampi tunti, ikkunoita 12

Vierailija
20/50 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioikaa että kuinka pesee ja riippuen kuinka usein. Mielestäni ikkunan pesuun kuuluu myös ikkunan puu osat, sälekaihtimet, ikkunalaudat siis myös ulkopuolelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi