Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla TERVE suhtautuminen RUOKAAN?

Vierailija
15.05.2016 |

Otsikko kertoo kysymyksen...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mikä tätänykyä on terve suhtautuminen ruokaan... Kun tuntuu, että jos ei syö luomu-viherkaalia, gluteenitonta itsetehtyä näkkäriä ja itsekerättyä nokkosta, niin pitää tuntea huonoa omatuntoa. 

Vierailija
22/26 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enää mikä tätänykyä on terve suhtautuminen ruokaan... Kun tuntuu, että jos ei syö luomu-viherkaalia, gluteenitonta itsetehtyä näkkäriä ja itsekerättyä nokkosta, niin pitää tuntea huonoa omatuntoa. 

Sekin on tervettä, että osaa itse valita syömisensä eikä anna muiden valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska,kun olin nuori kaikki muut suvun tytöt sairasti anoreksian

Harrastin itse kilpaurheilua enkä vahtinut mitä söin

Enkä vahdi nytkään.Elämä on rankkaa muutenkin

Vierailija
24/26 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on tervettä, että osaa itse valita syömisensä eikä anna muiden valita.

Totta. Silti välillä ärsyttää, kun nämä kasvis-ovo-lakto-hirssi-gluteeni-raakakakku-vihermehustin -ihmiset kokevat oikeudekseen nyrpistellä tavalliselle kotiruoalle ja lautasmallille. Jos normaalipainoinen, terve, hyväkuntoinen ja iloinen ihminen syö lounaaksi vaikka jauhelihakastiketta ja spagettia ja palan ruisleipää, ilman chiasiemeniä ja härkäpapumakaronia ja ruohonjuuri-kamoja, niin pakkoko on tulla siihen lautasen ääreen pätemään niillä mutu-ravintotieteillä ja yökkiä toisten ruoalle. 

Vierailija
25/26 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäsin että on. Tuhlasin nuoruudessani liian monta vuotta syömishäiriöön ja siitä ns oppineena tajuan että ruoka on pääsääntöisesti vain polttoainetta. Toki joskus on kiva vetää överit, mutta mun mielestä sekin on ihan normaalia.

Vierailija
26/26 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen nirso syöjä, syön epäsäännöllisesti, ja syön suklaata ym. herkkuja. Ikinä en syö ähkyyn, mutta olen pitkiä aikoja syömättä. Olen tunnesyöjä. En osaa syödä terveellisesti, jos voittaisin lotossa palkkaisin kokin joka tekisi mulle säännöllisesti terveelliset ruuat, silloin varmasti söisin oikein ja terveellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän