Pitkän suhteen jälkeen uussinkkuna. Kuinka kauan olitte yksin
vai onko tarkoitus jäädäkin yksin. Mulla muutama tapailu ollut vuoden aikana, seksiä yhden kanssa.
Kommentit (4)
Erosin marraskuussa ja tapasin uuden mieheni seuraavan vuoden heinäkuussa. Eli seitsemisen kuukautta meni ja sinä aikana biletin ja harrastin seksiä parin miehen kanssa. Hyvä niin. Yksin ei tarvinnut olla, mutta Se Oikea käveli vastaan ihan sattumalta.
Koin, että olin tehnyt eroa edellisestä miehestäni niin pitkään, että olin surrut asian jo etukäteen. Eropaperit olivat päätepiste ja uuden alku tässä mielessä. Olin jo päälle 30-vuotias, joten tiesin, mitä elämältänu halusin ja mitä en.
En ole -todennäköisesti nuoresta iästäni johtuen- eronnut koskaan pitkästä parisuhteesta, Mutta joskus ihmettelen seurustelleista kavereitani, jotka melko pian suhteen päätyttyä löytävät uuden kumppanin. Toisaalta olisi hirmuisen vaikea sanoa, että kuinka kauan pitäisi pitää suruaikaa suhteen päätyttyä. Yleisesti kai pitäisi kai tiedostaa etsikkö pysyvää kumppania vai leikkikaveria/ -laastaria. - Itse miehenä esimerkiksi en uskaltautunut alkamaan -ainakaan vielä- pidempään suhteeseen erään fiksun ja mielestäni myös varsin nätin ikäiseni naisen kanssa vain siksi, että hänen edellinen parisuhteensa oli päättynyt vain joitain viikkoja aiemmin; minusta olisi tuntunut liikaa sille, että olen hänelle vain laastari. Mutta toki voin olla hänelle kaveria ja ystävä kuten silloin kun hän vielä oli parisuhteessa ja itsekseni ihmettelin, että mitä kummaa hän näkee kumppanissaan..
Ehdottomasti jäänkin yksin ja seksiä ei enää koskaan.
Nyt olen ollut 8 vuotta yksin vastentahtoisesti ja ilman seksiä myös koko aika. Ei varmaan tarvitse eritellä, että olen mies.