HS: Yksin jääneet – kymmenissä Suomen kunnissa miehille ei riitä naisia
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1463020455700
Ihan kiva, että Hesarikin asiasta kirjoittaa. Tilanne on ikävä etenkin nuorten miesten kannalta, kuten artikkelin perhetutkijatkin toteavat.
Kommentit (765)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ulkomaalainen jännämies. Olen tosi passiivinen, ja tämä mies oli todella aktiivinen minun suhteeni. Olen kaunis, ja suomalaiset miehet usein ihastuivat minuun (minäkin muutamaan), mutta asiat eivät edenneet, kun molempi osapuoli ujoili ja oli flegmaattinen.
Kunnes tuli jännä mamu (jo vuosia sitten) ja otti sen, minkä haludi eli minusta itselleen naisen. Asian onnistumiseen vaadittiin tietty minun myötämielisyyteni.
Ärsyttääköhän tämä nyt joitain?
Ei tuo ainakaan minua ärsytä. Lähinää harmittaa se, että täällä on niin vähän mamunaisia, joiden kanssa minulla saattaisi asiat edetä. Yksilötasolla ajateltaessa en osaa olla harmistunut, kateellinen tai mitään muutakaan, mutta kansallisesti ajateltuna pidän sitä harmillisena, että käytännössä ainoastaan naisilla on mahdollisuus tuohon onneen, joka sinuakin potkaisi.
Ne kulttuuriset erot naisen ja miehen roolissa. Joskus kuulin, että tietyissä kulttuureissa yksin oleva nainen on miesten häpeä. Eli on miesten tehtävä hoitaa naisen yksinäisyys pois. Molemmat voittavat. Passiivinen mies jää kakkoseksi. Biologia vaikuttaa.
Miesten yksinäisyys on ok, koska sinä olet jostain joskus kuullut, että on miesten tehtävä hoitaa naisten yksinäisyys pois + biologia vaikuttaa. Ihania nämä naisten selittelyt :D
Miten niin? Tuo on yksi asia monien joukossa, mutta selittää tietyistä kulttuureista tulevien miesten käytöstä. Et ymmärtänyt lainkaan.
Minä puhuin siitä, että on harmillista sekä miesten että yhteiskunnan kannalta kuinka vähän mamunaisia Suomessa on, ja sinä lainasit tuota kommenttia alkaen höpöttelemään kulttuurisista eroista. Mitkä kulttuuriset erot liittyvät siihen, että Suomeen tulee niin vähän mamunaisia? Sinä jaarittelet asian vierestä.
Et ymmärtänyt edelleenkään. Mamumiehet ovat aktiivisia naisten saannin suhteen, mamunaisten aktiivisuus on kulttuurista riippuen kielletty. Se on todella sitkeässä istuvaa perinnettä. Mamunaisten tulo Suomeen ei auta sinua, koska isän käsi ja veljien vartiointi ulottuu muilta mailta asti. Tietenkin nyt puhun vain tietyn alueen tulijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tilanne ole ikävä nuorten naisten kohdalla, jotka asuvat isoissa kaupungeissa eivätkä saa miestä?
Heitä on vähemmän, ja heidän ongelmansa johtuu suurelta osin siitä, että he huolivat vain saman koulutustason miehen. Kymmenet tuhannet yksin jäävät nuoret miehet - kun tiedetään, että syrjäytyminen on etenkin miehiä koskettava ongelma - ovat viime kädessä uhka jopa yhteiskuntarauhalle.
Totuushan on, että isoissa kaupungeissa miehet valitsevat. Eivät naiset.
Siksi miehet eivät halua sitoutua vaan etsivät aina sitä kauniimpaa ja parempaa naista. Simppeliä.
Älä jauha paskaa! Suomen suurimmista kaupungeistakaan ainoastaan Helsingissä ja Turussa on enemmän naisia kuin miehiä ja naisenemmistö on näissäkin kaupungeissa melko vähäinen. Eli naiset todellakin valitsevat lähes kaikkialla.
Onko sinulla ihan omakohtaista kokemusta sinkkunaisena olemisesta Helsingissä tai Turussa? Minulla on 10v ajalta ja kyllä vaan miehillä on varaa olla nirsoja. Hoikka kroppa, mukavat vaatteet, peruspärstä ja kertaakaan ei olla lähestytty. Itse olen miehiä lähestynyt mutta pakit saanut joka kerta.
T. 30v ikisinkku
Niinpä.
olis kiva tietää miten ikisinkku 30v on lähestynyt miehiä? Jos aina on tullut pakit, pitäisikö taktiikkaa kenties muuttaa?
No esimerkkejä: yliopiston käytävillä opiskeluaikoina hymyillen lähestyin yksin olevia kurssikavereita käytävällä ja kysyin jotain tulevasta luennosta tai tehtävien palautusajoista tai muuta samantekevää mistä olisi voinut jatkaa keskustelua jos olisi kiinnostanut. Ketään ei kiinnostanut. Tämä tapahtui teknillisessä yliopistossa.
Opiskelijatapahtumissa ja baareissa laittauduin nätiksi ja hymyilin ihmisille, otin kontaktia, tervehdin ja yritin taas aloittaa jollain helpolla aiheella keskustelua. Ketään ei kiinnostanut.
Nettideiteillä olen saanut yhteydenottoja mutta pakit tulee välittömästi kun paljastuu ikisinkkutausta tai pärstä. Kroppa on treenattu hoikaksi mutta naamalleni en mitään voi.
Nykyisin käyn aina välillä ulkona hymyilemässä ihmisille mutta en enää uskalla pahemmin kontaktia ottaa.
T. 30v ikisinkku
NEUVO joka toimii 100% varmasti. blondaa hiuksesi todella platinablondeiksi. käy ammattimeikkaajalla enen uloslähtöä. laihuta ylipaino pois. Silmälasit pois, räikeä huulipuna, kynsilakka, korkkarit, lyhyt mekko. Saat ukon. Puhu vähän , myötäile kaikessa.
Helvetin huonoja neuvoja! Kai tämä oli läppää?
t. pitkät vaaleat hiukset omistava, AINA mekkoja käyttävä, hoikka ja meikkaava nainen. Ei silmälaseja.
Ja joo, olen se yksi aiempi kommentoinut ikisinkku, joka on tehnyt myös paljon aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tilanne ole ikävä nuorten naisten kohdalla, jotka asuvat isoissa kaupungeissa eivätkä saa miestä?
Heitä on vähemmän, ja heidän ongelmansa johtuu suurelta osin siitä, että he huolivat vain saman koulutustason miehen. Kymmenet tuhannet yksin jäävät nuoret miehet - kun tiedetään, että syrjäytyminen on etenkin miehiä koskettava ongelma - ovat viime kädessä uhka jopa yhteiskuntarauhalle.
Siksi miehet eivät halua sitoutua vaan etsivät aina sitä kauniimpaa ja parempaa naista. Simppeliä.
Älä jauha paskaa! Suomen suurimmista kaupungeistakaan ainoastaan Helsingissä ja Turussa on enemmän naisia kuin miehiä ja naisenemmistö on näissäkin kaupungeissa melko vähäinen. Eli naiset todellakin valitsevat lähes kaikkialla.
Onko sinulla ihan omakohtaista kokemusta sinkkunaisena olemisesta Helsingissä tai Turussa? Minulla on 10v ajalta ja kyllä vaan miehillä on varaa olla nirsoja. Hoikka kroppa, mukavat vaatteet, peruspärstä ja kertaakaan ei olla lähestytty. Itse olen miehiä lähestynyt mutta pakit saanut joka kerta.
T. 30v ikisinkku
Niinpä.
olis kiva tietää miten ikisinkku 30v on lähestynyt miehiä? Jos aina on tullut pakit, pitäisikö taktiikkaa kenties muuttaa?
No esimerkkejä: yliopiston käytävillä opiskeluaikoina hymyillen lähestyin yksin olevia kurssikavereita käytävällä ja kysyin jotain tulevasta luennosta tai tehtävien palautusajoista tai muuta samantekevää mistä olisi voinut jatkaa keskustelua jos olisi kiinnostanut. Ketään ei kiinnostanut. Tämä tapahtui teknillisessä yliopistossa.
Opiskelijatapahtumissa ja baareissa laittauduin nätiksi ja hymyilin ihmisille, otin kontaktia, tervehdin ja yritin taas aloittaa jollain helpolla aiheella keskustelua. Ketään ei kiinnostanut.
Nettideiteillä olen saanut yhteydenottoja mutta pakit tulee välittömästi kun paljastuu ikisinkkutausta tai pärstä. Kroppa on treenattu hoikaksi mutta naamalleni en mitään voi.
Nykyisin käyn aina välillä ulkona hymyilemässä ihmisille mutta en enää uskalla pahemmin kontaktia ottaa.
T. 30v ikisinkku
Missäpäin asut? Juuri tuollainen tekniikan nainen kiinnostaa ainakin omissa insinööripiireissä. Ongelma on vaan, että me "amisinsinöörit" ei oikein tahdota kelvata aidoille akateemisille vaikka muuten ihan päteviä miehiä ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on ongelma se, että naiset vaativat enemmän kuin miehet? Naisia ei voi pakottaa parisuhteisiin, jos eivät miestä edes halua. Ja naisen rakkaus ansaitaan, vaikka pakotettaisiin sinne maaseudulle, ei sitä rakkautta saa kuka vain. Nainen ei rakastu kehen tahansa, niin se vain on. Ehkä miehet voivat elää rakkaudettomassa liitossa jos seksiä riittää, useimmat naiset eivät.
Mitä miehet voisivat tehdä jotta heidän markkina-arvonsa paranesivat ja voisivat löytää naisen joka rakastuu ja haluaa muuttaa sinne maaseudulle?
Miehiä on vähemmän kuin naisia, joten osa miehistä jää yksin vaikka tekisivät mitä. Sinun logiikkasi on sanoa juoksukilpailussa viimeiseksi tulleelle, että juokse kovempaa, mutta et ymmärrä sitä, että joka tapauksessa joku jää viimeiseksi. Don't blame the player, blame the game.
... ja ne maahan viime syksynä tulleet parikytätuhatta nuorta miestä aiheuttavat entistä enemmän suomalaisten miesten yksinjäämistä. Mutta sitähän ei tietenkään saa ääneen sanoa ettei olisi rasisti. Pitää vaan sanoa että kilpailkaa miehet kovempaa jä käyttäkää deodoranttia. Yksinjäämisenne on aivan oma syynne, nih!
Flipflop-jengiin verrattuna suomalaisen miehen iso valtti on jo siinä, jos ei polta tupakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, mitä nainen saisi näiltä sinkkumiehiltä, jotka eivät löydä naista? Tarkoitan, että mitkä ovat ne asiat, joiden vuoksi joku nainen heihin ihastuisi ja rakastuisi sekä haluaisi heidän kanssaan parisuhteen? Mikä tekisi parisuhteesta näiden miesten kanssa paremman vaihtoehdon kuin sinkkuus kaupungissa?
Yleensä naiset haluavat lapsia. Eli äitiys ja lapset turvallisessa ympäristössä kuulostaa huonolta kaupunkisinkkuiluun nähden?
Jos ei halua - ainakaan niin paljon - lapsia, että haluaisi muuttaa jonnekin keskelle ei mitään, jossa ei ole palveluita missään eikä työpaikkoja?
Töihin kaupunkiin pääsee kyllä järkevässä ajassa melkein mistä vaan ja kaupungin palveluita voi kätevästi käyttää töistä lähtiessä.
Tykkään sun asenteesta! Pidä toi. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne maalle kukaan pakota jäämään tai jättämään kouluja väliin. Nehän ne suurimmat syyt yksin jäämiselle on.
Vaikka kaikki muuttaisivat heti samaan kaupunkiin niin ongelma ei silti ratkeaisi
Pariutuminen voi joskus olla vaikeaa. Pitäisikö säätää joku patriarkaalinen malli, jossa naisen olisi otettava häntä haluava mies?
Ihan siltä varalta, että olet tosissas, niin: Ei pitäisi.
Ja jos tuo oli läppää, niin olipa helevetin huonoa läppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja venäjällä, aasiassa ja Etelä-Euroopassa on valtavat määrät naisia, jotka haluaisivat länteen "rikkaisiin" naimisiin. Miksi ei voisi tutustua ns. kataloginaisiin ja tuoda heitä tänne vaimoiksi? Tulisi syntyvyyttä lisää ja molemmat osapuolet saisivat pareman elämät.
Saisivatko?
Jossain vaiheessa maahan tuli pieniä ja sieviä filippiiniläisnaisia, jotka menivät naimisiin epäsiistien ja juoppojen peräkylänmiesten kanssa. Joku naisparka kertoi haastattelussa, ettei mies peseydy ollenkaan.
Oikeasti surullinen tilanne kyseiseille naisille, kun mies on möhköfantin kokoinen ja haisee huusille, hielle ja lialle.
Surkutteleko asiaa myös silloin, kun nainen on "möhköfantin kokoinen", koska Suomessa tuollaisillekin naisille löytyy mies. Tämän havaitsen lähes joka viikonloppu Prismassa asioidessani. Ja voisin kuvitella, ettei nekään naiset ole raikkaita kuin keväinen vuoristotuuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Äläpä jauha paskaa.
Jos duunit on maaseudulla, kyllä se käytännössä on pakko silloin siellä asua.
Toki aina voi lähteä sossun tuille johonkin muualle, mutta onko siinäkään sitten mitään järkeä.
Miksi miehet eivät voi kouluttautua ja löytää töitä kaupungeista? Tuossa Hesarin jutussa kaikki asuivat maaseudulla vapaaehtoisesti. Esim. rekkakuski voi asua myös kaupungissa tai lähiössä.Yksi oli palannut Vantaalta kalavesien ääreen jne.
No, ensinnäkin jonkun ne vähemmän tv-sarjoissa näkyvät hommatkin täytyy tehdä. Toisekseen, kaikki eivät mitenkään voi olla juristeja tai eu-byrokraatteja - vaikka jälkimmäisiä kohta suurin osa työssäkäyvistä onkin.
Kolmanneksi, miehissä on jostain syystä aika paljon niitä, jotka arvostavat luontoa, eivätkä viihtyisi kaupungissa. En tiedä miksi naisten enemmistö haluaa asua kaupungeissa.
Olen alkujaan kotoisin pieneltä paikkakunnalla ja se tunnelma on käsittämättömän ahdistava. Kaikki juoruavat toistensa asioista, minnekään ei voi mennä ilman että viisi tuttavaa ja yksi sukulainen näkee, harrastusmahdollisuudet olemattomat, vähän tarjolla olevia mielenkiintoisia työtehtäviä ja etenemismahdollisuuksia.
Omakotiasumisesta pidän ja luonnosta, mutta onneksi kun kaupungista pääsee maalle niin halutessaan aina välillä.
Mitä ahdistavaa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, mitä nainen saisi näiltä sinkkumiehiltä, jotka eivät löydä naista? Tarkoitan, että mitkä ovat ne asiat, joiden vuoksi joku nainen heihin ihastuisi ja rakastuisi sekä haluaisi heidän kanssaan parisuhteen? Mikä tekisi parisuhteesta näiden miesten kanssa paremman vaihtoehdon kuin sinkkuus kaupungissa?
Yleensä naiset haluavat lapsia. Eli äitiys ja lapset turvallisessa ympäristössä kuulostaa huonolta kaupunkisinkkuiluun nähden?
Jos ei halua - ainakaan niin paljon - lapsia, että haluaisi muuttaa jonnekin keskelle ei mitään, jossa ei ole palveluita missään eikä työpaikkoja?
Töihin kaupunkiin pääsee kyllä järkevässä ajassa melkein mistä vaan ja kaupungin palveluita voi kätevästi käyttää töistä lähtiessä.
Eli sun mielestä naisen kannalta pitäisi olla aivan sama, minkä jampan kanssa niitä lapsia tekee? Eikö sillä miehellä ole parisuhteelle muuta annettavaa kuin siittiönsä? Koulutettu nainenhan voi ostaa jostain peräkylästä omakotitalon ihan omalla palkallaankin, jos peräkylälle haluaa asumaan.
No kyllä minä nyt oletin, että tässä olisi rakkaus kyseessä... Miksi sinä et olettanut niin, kun ajatellaan perheen perustamista?
No mä juuri koitinkin kysyä niitä asioita näissä miehissä, mikä saisi jonkun naisen rakastumaan heihin ja haluamaan parisuhteen heidän kanssaan. Mutta en saanut siihen vastausta. Joku omakotitalo pikkupaikkakunnalla ei varmasti ole korkeasti koulutetulle naiselle sellainen asia, mikä saisi sukat pyörimään jalassa.
Kyllä minulla on aina rakastumista ajatellessa ihmisten persoonat kyseessä, ei tuollaiset materiaaliset asiat. Eli jos kaupungista ei löytynyt miestä, niin voi kokeilla maalta ja jos maajussin persoona on kiva, niin siihen voi rakastua ja sen jälkeen kenties muuttaa sinne kasvukeskuksen lähistölle, mistä se maajussi löytyi.
Onpas ketju paisunut.
Pitäydyn kuitenkin edelleen teoriassani miesten romahtaneista testosteronitasoista. Riittävän montaa naista ei houkuta naukuvaääninen, kiukutteleva, pullaposkinen pellavapää. Siksi kasvavalla osalla miehistä on suuria vaikeuksia naisten suhteen.
Tissiposkia tässä itsekin ollaan, että ei sillä. Sänki ei kasva vaikka lannoitetta pistäs ja ikää kuitenkin jo pitkälti yli 20. Pitäisi varmaan liimata sellainen conchita wurst sänki mikä nähtiin euroviisuissa pari vuotta sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kohtuuton "listaus" kumppanille? (sinkkumies olen)
1. Ehdoton vaatimus: Empatiakykyinen, suvaitsevainen, haluaa tasa-arvoisen parisuhteen, pitää läheisyydestä. Sanotaanko näin, jos tykkäilee MV-lehdestä niin siinä vaiheessa se on ei kiitos.
2. "Kemia" jutut: Ulkonäkö, tyyli ja luonne. Siistin rento pukeutuminen, normaali hygienia. Ei piilottele luonnettaan, on sitä mitä on. On tyytyväinen ulkonäköönsä, sillä9 pääsee jo todella pitkälle. En hae mitään täydellistä ihmistä, just katoin "Täydellinen häpy" -dokumentin ja pahalta tuntuu kun joillakin naisilla on "siitäkin" asiasta jo ulkonäköpaineita. Niin ja saa olla vähän leikkimielinen > ei ota elämää liian vakavasti.
3. Mikä herättää kiinnostuksen: Hyvä käytös, mukavuus toisia kohtaan, positiivisuus ja toisten huomioonottaminen.
4. Plussaa, jos tykkää näistä: Ulkomaat, ulkoilu / liikunta, lautapelit: scrabble, trivial pursuit..., kokkaus/leivonta yhdessä, seksi, sohva + leffa + kainalo + Ben & Jerry (+ pusut), poliittisesti keskeltä mieluummin vasemalla kuin oikealla
Niin, en sitten tiedä olenko liian vaativa :) Kertokaa te.
Ei hitto me oltais täydellinen pari! Harmi että oon nainen.
Ja harmi, että olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysypä naisilta, minkä näköinen mies on heidän mielestään hot, niin saat yhtä kirjavan vastausmäärän kuin jos miehiltä kysyy naisen ulkonäöstä.
Ei pidä paikkaansa.
Varmasti pitää. Jo pelkästään hiusten värissä, pituudessa ja mallissa on paljon eroja. Yks tykkää tummista, toinen vaaleista, kolmas punapäistä, yks pitkätukkaisista, yks lyhyttukkaisista, yhden mielestä seksikkäin on kalju jne jne. Sitten silmienväri, ruumiinrakenne, parta/viikset, kasvojen piirteet, pukeutumistyyli jne jne.
No jaa, sanopa yksikin positiivinen ilmaus vaikkapa lyhyelle miehelle. Tai vaikka hintelälle. Nainen voi toki olla taskuraketti tai gasellimainen, siro tai muodokas.
Juuri näin.
Nainen voi olla minkä pitkuinen vaan niin miehet tykkää. Lyhyistä miehistä ei pidä kukaan.
Nainen voi ola pienirintainen, pieniperseinen ja vagina kuin ämpäri. Miehet pitää siitä kuitenkin.
Jos miehellä on yhtään normaalia lyhyempi tai ohuempi penis niin on naisten silmissä täysi luuseri
Älä nyt puhu paskaa. Juurihan minä sanoin aiemmassa vastauksessani, että mun ihannemieheni pituus on 160-170 cm. On meitä lyhyitäkin naisia, pakkoko lyhyiden miesten on aina haikailla niiden pitkien naisten perään. Ja joo, ihan oma valinta, jos lyhyt nainen ei kelpaa.
Ja jostain syystä vaan niillä lyhyillä naisilla on tosielämässä lähes poikkeuksetta joku lähemmäs 2m pitkä mies.
Haha, ja tämäkin on totta.
Naiset ovat hyviä lohduttamaan puheissa, mutta todellisuus näyttäytyy erilaisena :(
Treffipalstoilla voi käydä katsomassa naisten vaatimuksia. Vielä on näkemättä se nainen, joka toivoisi 160-170 sentin mittaa mieheltä. ;)
Treffipalstoilla käyvätkin ne, jotka eivät parisuhdetta muuten löydä. Ne,jotka löytävät, eivät tarvitse treffipalstoja. Muutenkin noilla treffipalstoilla tuntuu olevan varsin pinnallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja venäjällä, aasiassa ja Etelä-Euroopassa on valtavat määrät naisia, jotka haluaisivat länteen "rikkaisiin" naimisiin. Miksi ei voisi tutustua ns. kataloginaisiin ja tuoda heitä tänne vaimoiksi? Tulisi syntyvyyttä lisää ja molemmat osapuolet saisivat pareman elämät.
Jospa vaikka siksi, ettei ole rikas? + Suomen kova hintataso, eli tavispalkallakin melkein kaikki raha menee peruselämiseen. Eli tuskin on kovin houkuttevaa rikasta miestä metsästävälle katalogikaunottarelle.
On kuulemma thaikuillekin hämmästys, kuinka Suomessa ei syödä joka päivä ulkona, kun se on niin kallista toisin kuin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ketju paisunut.
Pitäydyn kuitenkin edelleen teoriassani miesten romahtaneista testosteronitasoista. Riittävän montaa naista ei houkuta naukuvaääninen, kiukutteleva, pullaposkinen pellavapää. Siksi kasvavalla osalla miehistä on suuria vaikeuksia naisten suhteen.
Tissiposkia tässä itsekin ollaan, että ei sillä. Sänki ei kasva vaikka lannoitetta pistäs ja ikää kuitenkin jo pitkälti yli 20. Pitäisi varmaan liimata sellainen conchita wurst sänki mikä nähtiin euroviisuissa pari vuotta sitten :D
Kovaa treeniä vaan vitun hintti. Suutu jo. Kyllä ne testotasot siitä lähtee nousuun kun alat syömään lihaa ja nostamaan rautaa ja PALJON. Ala elää niinkuin mies niin myös näytät mieheltä ja haluat naisia kuin mies. Ota kädestä kiinni niin mä vien sut vapauteen.
- sonnimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies nostaisi tasoaan simppeleillä ohjeilla, mutta miehet eivät viitsi tehdä mitään sen eteen, että olisivat haluttavia.
Naiset käyttävät tunteja pelkkään ulkonäköönsä, puhumattakaan muista seikoista. Vastaavaa ei ole miehillä.
Höpö höpö. Ei vaan toimi miehillä.
Kerropa joitain esimerkkejä miehistä, jotka ovat onnistuneet nostamaan tasoaan - muulla kuin menestymällä isosti bisneksessä, musiikissa, urheilussa.
Tällaiset kommentit valaisevat niin kirkkaasti palstalle kirjoittavien ajatusmaailman. Te ette ole etsimässä onnellista ja vakaata parisuhdetta yhden omantasoisenne naisen kanssa, vaan te etsitte mahdollisimman paljon seksiä, kauneimpien ja halutuimpien naisten kanssa.
Joo voin sanoa, te ette tule sellaista noilla avuilla saamaan niin kauan kun haukutte naisia vauvapalstalla ja haaveilette rocktähteydestä.
Niin. En kelvannut aikoinani omantasoisillenikaan ennen kuin alkoi valmistuminen häämöttää ja hyväpalkkainen ammatti tiedossa. Silloin alkoi tulla naispuolisilta kaffiehdotteluita yms, vaikka en ollut todellakaan muuttunut paremmaksi 3-4 vuodessa yhtään, päin vastoin olin tullut kärsimättömämmäksi ja äkkipikaisemmaksi.
Toki käytin tilanteen hyväksi ja kaadoin hyvän nipun naisia. En koskaan luvannut mitään parisuhteita/sitoutumisia tms, vaan useimmilla sanoin suoraankin ettei minua kiinnosta mitkään kotileikit. Silti naista riitti...
Ja sitten vielä ihmetellään miksi pidän vakituisia parisuhteita prostituution yhtenä muotona enkä minään muuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 30v ikisinkku
Niinpä.
T. 30v ikisinkku
NEUVO joka toimii 100% varmasti. blondaa hiuksesi todella platinablondeiksi. käy ammattimeikkaajalla enen uloslähtöä. laihuta ylipaino pois. Silmälasit pois, räikeä huulipuna, kynsilakka, korkkarit, lyhyt mekko. Saat ukon. Puhu vähän , myötäile kaikessa.
Aivan älyttömän HUONO neuvo. Ehkä tuolla saa yhdenyön hoidon, mutta ei parisuhdetta. Miksi pitäisi olla jotain muuta mitä ei ole? Mitä vikaa silmälaseissa on? Jos on ensin piilarit päässä ja sitten laittaa silmälasit, lähteekö mies karkuun? Sinun neuvoilla pitää feikata mahdollisimman paljon, mutta ei sitä jaksa loppuelämää.
En ole tuo sama, jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20% miehistä panee 80% naisista. Se on tunnettu tosiasia. Naiset pitävät 20-30 vuotiaina mieluummin hauskaa alfojen kanssa kuin etsivät vakavissaan seurustelukumppania. Kun se biologinen kello alkaa tikittää, ei tavallinen kilttimies enää maailmannaiselle kelpaakaan koska on niin kokematon ja 'juntti'.
Ehdotan ratkaisuksi taso-ajattelun tuomista koulujen opetussuunnitelmaan niin että ne potentiaaliset lassukatkin ehtisivät kehittää itseään ajoissa eivätkä putoaisi parisuhdemarkkinoilta heti teini-iässä. Esimerkiksi jokin yhdistetty armeijatreeni/näyttelijäntyön kurssi pojille kehittämään fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksia.
Kannatetaan. Kun kerran jotkut väittävät, että ongelma on nimenomaan miesten yksinäisyys, kehotan miehiä parantamaan omia ominaisuuksiaan, omaa tasoaan. Onnea matkaan!
LOL, ei siitä ole mitään hyötyä.
Geenit määräävät kunkin ihmisen maksimaalisen tason loppujen lopuksi. Ominaisuuksiaan voi kehittää vain tiettyyn pisteeseen saakka.
Katsotaan naisia: kehittävät ulkoisia ominaisuuksiaan viimeisen päälle, mutta silti vain jotkut heistä saavat sen kaikkien tavoitteleman miehen. Naisten perustaso on siis noussut, mutta samalla kärjen taso on noussut samassa suhteessa. Eli viimeisen päälle viritetty perusnainen on yhtä heikoilla miljonäärikiekkoilijan suhteen kuin ennen tasonsa kohottamistakin.
Ei koskaan voi tulla sellaista tilannetta, että kaikki miehet olisivat jotain playboyta.
No ei niin. Heitinkin tuon siksi, kun jotkut tahot näkevät vain miesten kärdivän yksinäisyydestä. Ongelma on todellinen, mutta molemmilla sukupuolilla.
Onko kyse muuten vain heteroilmiöstä? Löytävätkö homoseksuaalit helpommin hyvän kumppanin?
Erittäin harva nainen jää yksin jos oikeasti haluaa suhteen.
Yleensä nämä yksinäisyyttä valittavat naiset eivät ole tehneet mitään löytääkseen miehen. He valittavat kun mies ei tule heidän luokseen. Ne jotka tulevat eivät tietenkään kelpaa.
Niiden on aivan turha valittaa yksinäisyyttä.
Totta. Ja erittäin harva mies jää yksin, jos kelpuuttaisi myös lihavat ja iäkkäämmät naiset. Turha valittaa, jos haluaa nuoren ja/tai hoikan.
Eli 20 vuotiaan pitäisi ottaa 60 vuotias hampaaton nainen?
Tai pitäisi ruveta seurustelemaan naisen kanssa joka on niin lihava että ei edes pysty liikkumaan?
Itseasiassa nekin saa miehiä koska vaan. Suomi on täynnä miehiä jotka haluaa seurustella lihavien naisten kanssa.
Naisille ei kelpaa edes ne ei lihavat miehet. Vaikka ne olisi samaa ikäluokkaa.
Miehet taas ottaa mielellään 20 vuotta vanhemman naisen. Ilman mitään ongelmaa.
Missä suomalaiset miehet on menneet vikaan, kun vielä muutama kymmenen vuotta sitten miehelle tärkeintä oli, että vaimo oli "hyvä työihminen". Nyt vaatimuslista on pidentynyt, ja ilmeisesti 9/10 vaatimuksista liittyy ulkonäköön. Samaan aikaan itsellä mielenkiinto riittää peleihin, palloon, p*lluun ja pulloon.
Johtuuko tämä kaikki äideistä, jotka eivät opeta lapsilleen sosiaalisuutta ja käytöstapoja, vaihtamaan alusvaatteet ja liikkumaan päivittäin? Vai koululaitoksessako se vika on, kun ei ole liikuntaa joka päivä eikä koulussa joudu avaamaan suutaan? Jostain meille on kasvanut lauma mykkiä, kalpeita, varpaitaan tuijottavia taikinaposkia, joiden käpäliin on kiinni kasvanut puhelinpeli. Ja näille pitäisi sitten tipahtaa miss Suomi jokaiselle.
Miksi tällä palstalla eniten ylänuolia ilmestyy sellaisiin kommetteihin, jotka esittävät naiset mahdollisiismman hyvässä valossa ja miehet mahdollisismman huonossa valossa, vaikka itse kommentti olisi täyttä p*skaa?
"Luottamus, kunnioitus ja hyvä seksi. Nämä kolme asiaa ovat useimpien miesten mielestä tärkeitä parisuhteen onnellisuuden kannalta.
Naiset sen sijaan pitävät tärkeinä myös samanlaisia elämänarvoja, vahvaa sitoutumista perheeseen, tasapuolista osallistumista kotitöihin, voimakasta rakkautta, ristiriitojen ratkaisukykyä ja molempien kykyä ilmaista tunteitaan.
– Tärkeänä pidettyjen asioiden määrä on naisilla kymmenessä vuodessa vain kasvanut. Monelle miehelle riittää sen sijaan edelleen, että perusasiat ovat kunnossa, Väestöliiton Väestöntutkimuslaitoksen tutkimusprofessori Osmo Kontula tiivistää."
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/263513-tutkija-mies-toivoo-suhteelta…
Kyseessä on itse asiassa aika monisyisistä asioista, kun sanotaan "luottamus, kunnioitus, hyvä seksi". Kaksisuuntainen katu. Ei siis mitään pelkkiä perusasioita.
Miksi keskityt pohtimaan sanojen merkityksiä tilanteessa, jossa tutkimusprofessorikin sanoo, että naisten vaatimukset ovat kasvaneet, mutta miesten eivät. Kun asiantuntijatasollakin ollaan sitä mieltä, että naiset ne tässä nirsoilevat, niin sinä sivuutat sen täysin ja keskityt miettimään mitä "luottamus" tarkoittaa? Salli mun nauraa! :D
Molemmat sukupuolethan ovat kuvanneet "vaatimuksiaan" sanoilla. Molemmat. Siksi. Miesten vaatimukset pitävät sisällään nuo naisten vaatimukset. Hyvä seksi vaatii toteutuakseen vuodesta toiseen usein rakkautta ja kunnioitusta. Naisilla ei ole enempää vaatimuksia. Esim kotitöiden jakaminen kuuluu kunnioitukseen jne jne.
:DD Tarjosin jo linkin, jossa tutkimusprofessori sanoi, että naisilla on enemmän vaatimuksia, niin miten tästä aiheesta enää voi kanssasi järkevästi keskustella, jos et suostu myöntämään olevasi väärässä? Jankuti, jankuti, vaikka asiaa tutkinut proffa sanoisikin toista?
Professorit ovat sanoneet monenlaisia asioita kautta aikojen. Kannaltasi olennaista on vain se, täytätkö kenenkään vaatimuksia tai edes osaa niistä.
Ei näin. Ei vedetä kansallista ongelmaa henkilökohtaiselle tasolle, jotta voidaan osoittaa sormella yksilön tekemiä virheitä tilanteessa, joka suosii naisia voimakkaasti. Eikä kyseenalaisteta asiantuntijoiden näkemyksiä vain silloin, kun se on oman mielipiteen vastainen. Vai jankkaatko sinä onkologin kanssakin hoitojen suhteen?
Onkologia ja sosiologia eivät ole verrattavissa. Ja toisaalta onkologeilla on toisistaan eriäviä kantoja ja mielipiteitä. Aivan varmasti kannattaa asiaa pohtia laajemmin kuin yhden professorin lausuman osalta edellyttäen, että pohdittava asia on itselle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä naisen kannalta pitäisi olla aivan sama, minkä jampan kanssa niitä lapsia tekee? Eikö sillä miehellä ole parisuhteelle muuta annettavaa kuin siittiönsä? Koulutettu nainenhan voi ostaa jostain peräkylästä omakotitalon ihan omalla palkallaankin, jos peräkylälle haluaa asumaan.
No kyllä minä nyt oletin, että tässä olisi rakkaus kyseessä... Miksi sinä et olettanut niin, kun ajatellaan perheen perustamista?
No mä juuri koitinkin kysyä niitä asioita näissä miehissä, mikä saisi jonkun naisen rakastumaan heihin ja haluamaan parisuhteen heidän kanssaan. Mutta en saanut siihen vastausta. Joku omakotitalo pikkupaikkakunnalla ei varmasti ole korkeasti koulutetulle naiselle sellainen asia, mikä saisi sukat pyörimään jalassa.
Kyllä minulla on aina rakastumista ajatellessa ihmisten persoonat kyseessä, ei tuollaiset materiaaliset asiat. Eli jos kaupungista ei löytynyt miestä, niin voi kokeilla maalta ja jos maajussin persoona on kiva, niin siihen voi rakastua ja sen jälkeen kenties muuttaa sinne kasvukeskuksen lähistölle, mistä se maajussi löytyi.
Nimenomaan! Mä kysyinkin, mikä niissä maaseudun miehissä, jotka eivät saa ketään naista, on sellaista, mihin he itse odottavat naisen rakastuvan niin tulisesti, että nainen on valmis muuttamaan maalle. Korkeasti koulutettu nainen voi hankkia ne materiaaliset asiat ihan ilman miestäkin. Ihan kiva ei ole mikään rakastumisen peruste, muutenhan naiset rakastuisivat lähes jokaiseen vastaantulevaan mieheen. Koska suurin osa miehistä on naisten mielestä ihan kivoja. Tuskin se maaseudun sinkkumieskään haluaa, että vaimo rakastuu kaikkiin naapureihin ja kylänmiehiinkin vain siksi, että nämä ovat ihan kivoja.
Mutta..... yksi syy sinkkuuteen näillä miehillä on, että he eivät itsekään tiedä, miksi joku nainen rakastuisi heihin. Sen vuoksi he eivät osaa tuoda omia hyviä puoliaan esille sen paremmin netissä kuin livenäkään. Naiset taitavat analysoida itseään paljon enemmän kuin miehet...sekä hyvässä että pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 30v ikisinkku
Niinpä.
T. 30v ikisinkku
Helvetin huonoja neuvoja! Kai tämä oli läppää?
t. pitkät vaaleat hiukset omistava, AINA mekkoja käyttävä, hoikka ja meikkaava nainen. Ei silmälaseja.
Ja joo, olen se yksi aiempi kommentoinut ikisinkku, joka on tehnyt myös paljon aloitteita.
Minä ainakin vältän naisia, jotka "omistavat" hiukset. Minusta tuollainen kielenkäyttö kertoo kirjoittajasta enemmän kuin hoikkuuden ja pitkien hiusten mainostaminen. Toisin sanoen, ei harrasta kirjallisuutta eikä ole korkeakoulutettu, tuskin järin fiksukaan.
Näin on. Puheet on halpoja. Itse olen 177cm(ihan oikea mitta) ja tämä on aika lailla se kipuraja. Lähes poikkeuksetta 175cm on se alaraja oli nainen itse sitten kuinka lyhyt tahansa. Sitten jos minun mittainen nainen, niin se tietenkin haluaakin jo ymmärrettävästi yli 180cm miehen.