Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Yksin jääneet – kymmenissä Suomen kunnissa miehille ei riitä naisia

Vierailija
15.05.2016 |

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1463020455700

Ihan kiva, että Hesarikin asiasta kirjoittaa. Tilanne on ikävä etenkin nuorten miesten kannalta, kuten artikkelin perhetutkijatkin toteavat.

Kommentit (765)

Vierailija
421/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies nostaisi tasoaan simppeleillä ohjeilla, mutta miehet eivät viitsi tehdä mitään sen eteen, että olisivat haluttavia.

Naiset käyttävät tunteja pelkkään ulkonäköönsä, puhumattakaan muista seikoista. Vastaavaa ei ole miehillä.

Höpö höpö. Ei vaan toimi miehillä. 

Kerropa joitain esimerkkejä miehistä, jotka ovat onnistuneet nostamaan tasoaan - muulla kuin menestymällä isosti bisneksessä, musiikissa, urheilussa.

Nämä, jotka ovat tehneet julkisuutta saaneen väkivaltarikoksen?

No se on tietysti se toinen tie. 

Muttei ainakaan minusta, perumiehestä, ole sen enempää hakkaamaan ketään kuoliaaksi poikkeuksellisen raa'asti kuin jääkiekon maailmanmestariksikaan. Molemmat ihan yhtä utopistisia keinoja saada naisia. 

Vierailija
422/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on jollakin valtava HÄTÄ homojen ja muitten ikisinkkumiesten pimberdaalin saamisesta!! Herää kysymys MIKSI?  Oa ihan rauhallisesti, elämä jatkuu! ei kaikki lopu tähän. Valoa on tunnelin päässä. paistaa se aurinko risukasaankin. toivossa on hyvä elää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ulkomaalainen jännämies. Olen tosi passiivinen, ja tämä mies oli todella aktiivinen minun suhteeni. Olen kaunis, ja suomalaiset miehet usein ihastuivat minuun (minäkin muutamaan), mutta asiat eivät edenneet, kun molempi osapuoli ujoili ja oli flegmaattinen.

Kunnes tuli jännä mamu (jo vuosia sitten) ja otti sen, minkä haludi eli minusta itselleen naisen. Asian onnistumiseen vaadittiin tietty minun myötämielisyyteni.

Ärsyttääköhän tämä nyt joitain?

Ei tuo ainakaan minua ärsytä. Lähinää harmittaa se, että täällä on niin vähän mamunaisia, joiden kanssa minulla saattaisi asiat edetä. Yksilötasolla ajateltaessa en osaa olla harmistunut, kateellinen tai mitään muutakaan, mutta kansallisesti ajateltuna pidän sitä harmillisena, että käytännössä ainoastaan naisilla on mahdollisuus tuohon onneen, joka sinuakin potkaisi. 

Ne kulttuuriset erot naisen ja miehen roolissa. Joskus kuulin, että tietyissä kulttuureissa yksin oleva nainen on miesten häpeä. Eli on miesten tehtävä hoitaa naisen yksinäisyys pois. Molemmat voittavat. Passiivinen mies jää kakkoseksi. Biologia vaikuttaa.

Miesten yksinäisyys on ok, koska sinä olet jostain joskus kuullut, että on miesten tehtävä hoitaa naisten yksinäisyys pois + biologia vaikuttaa. Ihania nämä naisten selittelyt :D

Tuo sinun asenteesi on kaikkea muuta kuin miehekäs. En ihmettele, jos kuulut passiivisiin rannalla ruikuttajiin.

Hyvä kommentti, joka osoittaa sekä sukupuolten erilaisen aseman parisuhteiden muodostumisessa että sukupuolten välisen eron keskustelukulttuurissa. Miehen on jotenkin osoitettava olevansa miehekäs (ei riitä, että hän on mies), ja naisten keskustelukulttuuri on keskustelijan henkilöominaisuuksiin keskittymistä, ei itse asiaan keskittymistä.

No eri asemassa ollaan. Mitä meinaat tehdä, että asemasi paranee?

Mies ei voi tehdä mitään. Se on naisista täysin kiinni.

Monet miehet tekevät.

Itsesi kohdalla juuri tuo asenne tekee sinusta luuserin.

Haha, tekevät mitä? Alkavat jääkiekon maailmanmestareiksi. Kyllä. Onnistuu vaan pirun harvalta mieheltä. 

Eli ei ole tästä maailmasta sanoa, että mies voisi tehdä jotakin asemansa parantamiseksi naismarkkinoilla. Jos kourallinen miehiä kokonaisista kansakunnista onnistuu nostamaan itsensä naisten päiväunien kohteeksi menestymällä satumaisesti liiketoimissaan tai jossakin seuratussa urheilulajissa (Suomessa siis lähinnä jääkiekko), ei se käytännössä tarkoita, että mies voisi tehdä jotakin. 

Ei. En todella tarkoita jääkiekkoa tai mitään ammattialaa. Mutta minä en voi miehelle opettaa miehekkyyttä. Se on pojan isän tehtävä. Ja jos isä ei sitä opettanut, on se itse jotenkin aikuisena saatava aikaan. Asenne. Eikä sekään takaa mitään, mutta ilman sitä vieläkin vähemmän.

Vierailija
424/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, mitä nainen saisi näiltä sinkkumiehiltä, jotka eivät löydä naista? Tarkoitan, että mitkä ovat ne asiat, joiden vuoksi joku nainen heihin ihastuisi ja rakastuisi sekä haluaisi heidän kanssaan parisuhteen? Mikä tekisi parisuhteesta näiden miesten kanssa paremman vaihtoehdon kuin sinkkuus kaupungissa?

Yleensä naiset haluavat lapsia. Eli äitiys ja lapset turvallisessa ympäristössä kuulostaa huonolta kaupunkisinkkuiluun nähden?

Jos ei halua - ainakaan niin paljon - lapsia, että haluaisi muuttaa jonnekin keskelle ei mitään, jossa ei ole palveluita missään eikä työpaikkoja? 

Töihin kaupunkiin pääsee kyllä järkevässä ajassa melkein mistä vaan ja kaupungin palveluita voi kätevästi käyttää töistä lähtiessä.

Eli sun mielestä naisen kannalta pitäisi olla aivan sama, minkä jampan kanssa niitä lapsia tekee? Eikö sillä miehellä ole parisuhteelle muuta annettavaa kuin siittiönsä? Koulutettu nainenhan voi ostaa jostain peräkylästä omakotitalon ihan omalla palkallaankin, jos peräkylälle haluaa asumaan. 

Vierailija
425/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tilanne ole ikävä nuorten naisten kohdalla, jotka asuvat isoissa kaupungeissa eivätkä saa miestä?

Heitä on vähemmän, ja heidän ongelmansa johtuu suurelta osin siitä, että he huolivat vain saman koulutustason miehen. Kymmenet tuhannet yksin jäävät nuoret miehet - kun tiedetään, että syrjäytyminen on etenkin miehiä koskettava ongelma - ovat viime kädessä uhka jopa yhteiskuntarauhalle. 

Totuushan on, että isoissa kaupungeissa miehet valitsevat. Eivät naiset. 

Siksi miehet eivät halua sitoutua vaan etsivät aina sitä kauniimpaa ja parempaa naista. Simppeliä.

Älä jauha paskaa! Suomen suurimmista kaupungeistakaan ainoastaan Helsingissä ja Turussa on enemmän naisia kuin miehiä ja naisenemmistö on näissäkin kaupungeissa melko vähäinen. Eli naiset todellakin valitsevat lähes kaikkialla.

Onko sinulla ihan omakohtaista kokemusta sinkkunaisena olemisesta Helsingissä tai Turussa? Minulla on 10v ajalta ja kyllä vaan miehillä on varaa olla nirsoja. Hoikka kroppa, mukavat vaatteet, peruspärstä ja kertaakaan ei olla lähestytty. Itse olen miehiä lähestynyt mutta pakit saanut joka kerta.

T. 30v ikisinkku

Niinpä.

olis kiva tietää miten ikisinkku 30v on lähestynyt miehiä? Jos aina on tullut pakit, pitäisikö taktiikkaa kenties muuttaa?

No esimerkkejä: yliopiston käytävillä opiskeluaikoina hymyillen lähestyin yksin olevia kurssikavereita käytävällä ja kysyin jotain tulevasta luennosta tai tehtävien palautusajoista tai muuta samantekevää mistä olisi voinut jatkaa keskustelua jos olisi kiinnostanut. Ketään ei kiinnostanut. Tämä tapahtui teknillisessä yliopistossa.

Opiskelijatapahtumissa ja baareissa laittauduin nätiksi ja hymyilin ihmisille, otin kontaktia, tervehdin ja yritin taas aloittaa jollain helpolla aiheella keskustelua. Ketään ei kiinnostanut.

Nettideiteillä olen saanut yhteydenottoja mutta pakit tulee välittömästi kun paljastuu ikisinkkutausta tai pärstä. Kroppa on treenattu hoikaksi mutta naamalleni en mitään voi.

Nykyisin käyn aina välillä ulkona hymyilemässä ihmisille mutta en enää uskalla pahemmin kontaktia ottaa.

T. 30v ikisinkku

Vierailija
426/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja venäjällä, aasiassa ja Etelä-Euroopassa on valtavat määrät naisia, jotka haluaisivat länteen "rikkaisiin" naimisiin. Miksi ei voisi tutustua ns. kataloginaisiin ja tuoda heitä tänne vaimoiksi? Tulisi syntyvyyttä lisää ja molemmat osapuolet saisivat pareman elämät.

Vierailija
427/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kysypä naisilta, minkä näköinen mies on heidän mielestään hot, niin saat yhtä kirjavan vastausmäärän kuin jos miehiltä kysyy naisen ulkonäöstä.

Ei pidä paikkaansa. 

Varmasti pitää. Jo pelkästään hiusten värissä, pituudessa ja mallissa on paljon eroja. Yks tykkää tummista, toinen vaaleista, kolmas punapäistä, yks pitkätukkaisista, yks lyhyttukkaisista, yhden mielestä seksikkäin on kalju jne jne. Sitten silmienväri, ruumiinrakenne, parta/viikset, kasvojen piirteet, pukeutumistyyli jne jne. 

No jaa, sanopa yksikin positiivinen ilmaus vaikkapa lyhyelle miehelle. Tai vaikka hintelälle. Nainen voi toki olla taskuraketti tai gasellimainen, siro tai muodokas.

Juuri näin.

Nainen voi olla minkä pitkuinen vaan niin miehet tykkää. Lyhyistä miehistä ei pidä kukaan.

Nainen voi ola pienirintainen, pieniperseinen ja vagina kuin ämpäri. Miehet pitää siitä kuitenkin.

Jos miehellä on yhtään normaalia lyhyempi tai ohuempi penis niin on naisten silmissä täysi luuseri

Älä nyt puhu paskaa. Juurihan minä sanoin aiemmassa vastauksessani, että mun ihannemieheni pituus on 160-170 cm. On meitä lyhyitäkin naisia, pakkoko lyhyiden miesten on aina haikailla niiden pitkien naisten perään. Ja joo, ihan oma valinta, jos lyhyt nainen ei kelpaa. 

Ja jostain syystä vaan niillä lyhyillä naisilla on tosielämässä lähes poikkeuksetta joku lähemmäs 2m pitkä mies. 

Haha, ja tämäkin on totta. 

Naiset ovat hyviä lohduttamaan puheissa, mutta todellisuus näyttäytyy erilaisena :(

Vierailija
428/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Vantaalla. Oman mieheni sain Helsingistä muuttamaan tänne. Eli vähensin entisestään Helsingin mies valikoimaa ;)

Mieheni on 31vuotias ja hänellä on pitkä liuta sinkkuja miespuolisia kavereita Helsingissä. Eivät millään löydä naista, koska ovat lähinnä it- puolen hommissa ja/tai insinöörejä. Eli on niitä yksinäisiä miehiä Helsingissäkin.

voinko arvata: ikä haarukka joka heille kelpaa on 16-25? 

Vierailija
429/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja venäjällä, aasiassa ja Etelä-Euroopassa on valtavat määrät naisia, jotka haluaisivat länteen "rikkaisiin" naimisiin. Miksi ei voisi tutustua ns. kataloginaisiin ja tuoda heitä tänne vaimoiksi? Tulisi syntyvyyttä lisää ja molemmat osapuolet saisivat pareman elämät.

pelottaa...

Vierailija
430/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoa on vaikea pakkonaittaa kenllekkään. Voihan sitä valehella proffalle olevaansa ikisinkkuhetero....

Vierailija
431/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Vantaalla. Oman mieheni sain Helsingistä muuttamaan tänne. Eli vähensin entisestään Helsingin mies valikoimaa ;)

Mieheni on 31vuotias ja hänellä on pitkä liuta sinkkuja miespuolisia kavereita Helsingissä. Eivät millään löydä naista, koska ovat lähinnä it- puolen hommissa ja/tai insinöörejä. Eli on niitä yksinäisiä miehiä Helsingissäkin.

voinko arvata: ikä haarukka joka heille kelpaa on 16-25? 

+ naisen tulee olla kaunis. Tavallinenhan ei kelpaa.

Vierailija
432/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua tuollaista naista. Itse en ainakaan tykkäisi jos tietäisin, ettei nainen oikeasti edes halua olla täällä, mutta rahanhimo vie voiton tunteista.  

Vierailija
433/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivatko?

Jossain vaiheessa maahan tuli pieniä ja sieviä filippiiniläisnaisia, jotka menivät naimisiin epäsiistien ja juoppojen peräkylänmiesten kanssa. Joku naisparka kertoi haastattelussa, ettei mies peseydy ollenkaan.

Oikeasti surullinen tilanne kyseiseille naisille, kun mies on möhköfantin kokoinen ja haisee huusille, hielle ja lialle.

Vierailija
434/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh, kyllä minä tanssisin jotain saatanan sadetanssia jos minulla olisi varaa kieltäytyä vanhojen naisten haisevista pilluista ja riipputisseistä - ei ne tissit vaan ole kovin nätit enää 40v naisella vaikka olisi mikä fitness :D

Turha on naisten paljon valittaa jos noin hyvin on asiat.

Sen verran ottaa päähän oheisen kaltainen naisten halveeraaminen, että toivoisin, jotta kaikille  naisille kasvais purukalusto alakertaan, jota sitten harkinnan mukaan voisi käyttää. Siinäpä te möllit oppisitte pientä kunnioitusta.

Vierailija
435/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kysypä naisilta, minkä näköinen mies on heidän mielestään hot, niin saat yhtä kirjavan vastausmäärän kuin jos miehiltä kysyy naisen ulkonäöstä.

Ei pidä paikkaansa. 

Varmasti pitää. Jo pelkästään hiusten värissä, pituudessa ja mallissa on paljon eroja. Yks tykkää tummista, toinen vaaleista, kolmas punapäistä, yks pitkätukkaisista, yks lyhyttukkaisista, yhden mielestä seksikkäin on kalju jne jne. Sitten silmienväri, ruumiinrakenne, parta/viikset, kasvojen piirteet, pukeutumistyyli jne jne. 

No jaa, sanopa yksikin positiivinen ilmaus vaikkapa lyhyelle miehelle. Tai vaikka hintelälle. Nainen voi toki olla taskuraketti tai gasellimainen, siro tai muodokas.

Juuri näin.

Nainen voi olla minkä pitkuinen vaan niin miehet tykkää. Lyhyistä miehistä ei pidä kukaan.

Nainen voi ola pienirintainen, pieniperseinen ja vagina kuin ämpäri. Miehet pitää siitä kuitenkin.

Jos miehellä on yhtään normaalia lyhyempi tai ohuempi penis niin on naisten silmissä täysi luuseri

Älä nyt puhu paskaa. Juurihan minä sanoin aiemmassa vastauksessani, että mun ihannemieheni pituus on 160-170 cm. On meitä lyhyitäkin naisia, pakkoko lyhyiden miesten on aina haikailla niiden pitkien naisten perään. Ja joo, ihan oma valinta, jos lyhyt nainen ei kelpaa. 

Ja jostain syystä vaan niillä lyhyillä naisilla on tosielämässä lähes poikkeuksetta joku lähemmäs 2m pitkä mies. 

Haha, ja tämäkin on totta. 

Naiset ovat hyviä lohduttamaan puheissa, mutta todellisuus näyttäytyy erilaisena :(

Treffipalstoilla voi käydä katsomassa naisten vaatimuksia. Vielä on näkemättä se nainen, joka toivoisi 160-170 sentin mittaa mieheltä. ;)

Vierailija
436/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, mitä nainen saisi näiltä sinkkumiehiltä, jotka eivät löydä naista? Tarkoitan, että mitkä ovat ne asiat, joiden vuoksi joku nainen heihin ihastuisi ja rakastuisi sekä haluaisi heidän kanssaan parisuhteen? Mikä tekisi parisuhteesta näiden miesten kanssa paremman vaihtoehdon kuin sinkkuus kaupungissa?

Yleensä naiset haluavat lapsia. Eli äitiys ja lapset turvallisessa ympäristössä kuulostaa huonolta kaupunkisinkkuiluun nähden?

Jos ei halua - ainakaan niin paljon - lapsia, että haluaisi muuttaa jonnekin keskelle ei mitään, jossa ei ole palveluita missään eikä työpaikkoja? 

Töihin kaupunkiin pääsee kyllä järkevässä ajassa melkein mistä vaan ja kaupungin palveluita voi kätevästi käyttää töistä lähtiessä.

Eli sun mielestä naisen kannalta pitäisi olla aivan sama, minkä jampan kanssa niitä lapsia tekee? Eikö sillä miehellä ole parisuhteelle muuta annettavaa kuin siittiönsä? Koulutettu nainenhan voi ostaa jostain peräkylästä omakotitalon ihan omalla palkallaankin, jos peräkylälle haluaa asumaan. 

No kyllä minä nyt oletin, että tässä olisi rakkaus kyseessä... Miksi sinä et olettanut niin, kun ajatellaan perheen perustamista?

Vierailija
437/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. 

Juuri näin.

Tervetuloa  katsomaan meidän sukua :) Kaikki naiset lyhyitä ja samoin miehet. Viimeisin naimisiin mennyt pari on nainen 158 cm ja mies 165 cm.

Vierailija
438/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tilanne ole ikävä nuorten naisten kohdalla, jotka asuvat isoissa kaupungeissa eivätkä saa miestä?

Heitä on vähemmän, ja heidän ongelmansa johtuu suurelta osin siitä, että he huolivat vain saman koulutustason miehen. Kymmenet tuhannet yksin jäävät nuoret miehet - kun tiedetään, että syrjäytyminen on etenkin miehiä koskettava ongelma - ovat viime kädessä uhka jopa yhteiskuntarauhalle. 

Totuushan on, että isoissa kaupungeissa miehet valitsevat. Eivät naiset. 

Siksi miehet eivät halua sitoutua vaan etsivät aina sitä kauniimpaa ja parempaa naista. Simppeliä.

Älä jauha paskaa! Suomen suurimmista kaupungeistakaan ainoastaan Helsingissä ja Turussa on enemmän naisia kuin miehiä ja naisenemmistö on näissäkin kaupungeissa melko vähäinen. Eli naiset todellakin valitsevat lähes kaikkialla.

Onko sinulla ihan omakohtaista kokemusta sinkkunaisena olemisesta Helsingissä tai Turussa? Minulla on 10v ajalta ja kyllä vaan miehillä on varaa olla nirsoja. Hoikka kroppa, mukavat vaatteet, peruspärstä ja kertaakaan ei olla lähestytty. Itse olen miehiä lähestynyt mutta pakit saanut joka kerta.

T. 30v ikisinkku

Niinpä.

olis kiva tietää miten ikisinkku 30v on lähestynyt miehiä? Jos aina on tullut pakit, pitäisikö taktiikkaa kenties muuttaa?

No esimerkkejä: yliopiston käytävillä opiskeluaikoina hymyillen lähestyin yksin olevia kurssikavereita käytävällä ja kysyin jotain tulevasta luennosta tai tehtävien palautusajoista tai muuta samantekevää mistä olisi voinut jatkaa keskustelua jos olisi kiinnostanut. Ketään ei kiinnostanut. Tämä tapahtui teknillisessä yliopistossa.

Opiskelijatapahtumissa ja baareissa laittauduin nätiksi ja hymyilin ihmisille, otin kontaktia, tervehdin ja yritin taas aloittaa jollain helpolla aiheella keskustelua. Ketään ei kiinnostanut.

Nettideiteillä olen saanut yhteydenottoja mutta pakit tulee välittömästi kun paljastuu ikisinkkutausta tai pärstä. Kroppa on treenattu hoikaksi mutta naamalleni en mitään voi.

Nykyisin käyn aina välillä ulkona hymyilemässä ihmisille mutta en enää uskalla pahemmin kontaktia ottaa.

T. 30v ikisinkku

NEUVO joka toimii 100% varmasti. blondaa hiuksesi todella platinablondeiksi. käy ammattimeikkaajalla enen uloslähtöä. laihuta ylipaino pois. Silmälasit pois, räikeä huulipuna, kynsilakka, korkkarit, lyhyt mekko. Saat ukon. Puhu vähän , myötäile kaikessa.

Vierailija
439/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä nyt oletin, että tässä olisi rakkaus kyseessä... Miksi sinä et olettanut niin, kun ajatellaan perheen perustamista?

No mä juuri koitinkin kysyä niitä asioita näissä miehissä, mikä saisi jonkun naisen rakastumaan heihin ja haluamaan parisuhteen heidän kanssaan. Mutta en saanut siihen vastausta. Joku omakotitalo pikkupaikkakunnalla ei varmasti ole korkeasti koulutetulle naiselle sellainen asia, mikä saisi sukat pyörimään jalassa. 

Vierailija
440/765 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne maalle kukaan pakota jäämään tai jättämään kouluja väliin. Nehän ne suurimmat syyt yksin jäämiselle on.

Vaikka kaikki muuttaisivat heti samaan kaupunkiin niin ongelma ei silti ratkeaisi

Pariutuminen voi joskus olla vaikeaa. Pitäisikö säätää joku patriarkaalinen malli, jossa naisen olisi otettava häntä haluava mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä