Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään kestäisit miehen haluttomuudesta johtuvaa seksittömyyttä?

Vierailija
15.05.2016 |

Ennen panosuhteen hankintaa tai eroa?
Vaikuttaako jotenkin arvioosi se, onko lapsia ja minkä ikäisiä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut miettiä kun mies osaa tyydyttää minut vallan mainiosti, vaikkei kaipaisikaan mitään itselleen. Varmaan viikon voisin katsella tosiaankin, ennen kuin sitten jo vihjailisin miehelle, että hei, minäkin olen olemassa ja ongelma ratkeaisi. En ymmärrä millaisessa tilanteessa noin voisi edes käydä, että toiselta ei voisi ottaa esim. suihin (sehän on muutenkin hauskaa hommaa) edes tai mitään, vaan pitäisi pihtaamalla pihdata. Tai sitten me olemme todella mukavuudenhaluisia ihmisiä kun noin pääsee ainakin helpommalla ja ilman mitään riitoja aiheesta, eikä tarvitse ikinä surea ja kärsiä jos ei halutakaan vähään aikaan. Kyllähän sitä aina silti haluaa pitää rakkaastaan huolen ja jos ei halua, niin haluttomuus ei ole ongelma, vaan rakkaudettomuus ja se johtaa vain ja ainoastaan eroon.

Vierailija
2/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut miettiä kun mies osaa tyydyttää minut vallan mainiosti, vaikkei kaipaisikaan mitään itselleen. Varmaan viikon voisin katsella tosiaankin, ennen kuin sitten jo vihjailisin miehelle, että hei, minäkin olen olemassa ja ongelma ratkeaisi. En ymmärrä millaisessa tilanteessa noin voisi edes käydä, että toiselta ei voisi ottaa esim. suihin (sehän on muutenkin hauskaa hommaa) edes tai mitään, vaan pitäisi pihtaamalla pihdata. Tai sitten me olemme todella mukavuudenhaluisia ihmisiä kun noin pääsee ainakin helpommalla ja ilman mitään riitoja aiheesta, eikä tarvitse ikinä surea ja kärsiä jos ei halutakaan vähään aikaan. Kyllähän sitä aina silti haluaa pitää rakkaastaan huolen ja jos ei halua, niin haluttomuus ei ole ongelma, vaan rakkaudettomuus ja se johtaa vain ja ainoastaan eroon.

Eli jos kumppani ei viikkoon halua tyydyttää toista seksuaalisesti, voi väittää että se ei rakasta ja hankkia fb:n tai erota ? Kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko lapsia? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen päivän, max.2. Sit pitäs lähtee hakemaan kyrpää muualta.

Vierailija
4/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kestänyt pari vuotta muutamalla kerralla. On kolme pientä lasta ja suhteen jatkoa mietitty todenteolla. Ehkä pohjakosketus on nyt tehty ja mieskin tajusi, että on pakko yrittää kaivaa ne halut jostain, jos meinaa perheen kasassa pitää. Kyllä se itsetuntoa syö, kun ei mies halua tai viitsi tai jaksa tai jotain...

Vierailija
5/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos kumppani ei viikkoon halua tyydyttää toista seksuaalisesti, voi väittää että se ei rakasta ja hankkia fb:n tai erota ? Kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko lapsia? Ap

No ei, vaan viikon jälkeen alkaisin vihjailemaan, että mies muistaisi minun haluni jos ei ole oma-aloitteisesti siihen mennessä asiaa tajunnut. Jos sitten mies kieltäytyisi tekemästä mitään, vain koska ei huvita, niin kyllä siitä tulisi iso ongelma, ihan samalla tavalla kuin jos tarvitsisin vaikka tukea ja turvaa ja mies ei haluaisi antaa sitä. Tai lohtua kun olen surullinen. Sitä en tiedä kuinka nopeasti siitä tulisi ongelma, koska en ole ollut tässä parisuhteessa koskaan viikkoa kauempaa ilman seksiä, seksittömyys jostain oikeasta syystä on aina asia eriksensä tietenkin, mutta nyt puhun vain tilanteesta, että kaikki olisi muuten hyvin ja miestä ei vain jostain syystä haluttaisi. Naimisissa viisi vuotta, lapsia ei ole, eikä tule.

Vierailija
6/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei olisi lapsia niin helppohan sitä olisi vaihtaa miestä heti kun puutteen alaiseksi joutuu. Ap

Vierailija
7/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä..

1. Puhukaa, jos ei onnistu kahden, niin pariterapiassa

2. Jos ei auta, erotkaa

Kaikki muut ratkaisut huonoja.

Vierailija
8/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä..

2. Jos ei auta, erotkaa

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen ero? Ap

Vierailija
9/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kestänyt kohta 15 vuotta ja ajattelin kestää loppuelämäni. En halua jättää enkä pettää miestäni, hän on paras ystäväni ja rakastan häntä yhä. Hän on jopa sanonut, että saan hakea muualta sitä mitä en häneltä saa, mutta en pysty sellaiseen ilman tunteita. Onhan minulla toimivat sormet ja melkoisesti mielikuvitusta, se riittää.

Vierailija
11/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän. Sitä odotellessa ;)

Vierailija
12/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt ikään kuin päättänyt kestää saakka kunnes nuorin lapsi on neljä, sitten aion kyllä seksiä harrastaa taas säännölisesti, jos en nykyisen miehen niin jonkun muun kanssa sitten. Ap

Vierailija
13/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kestänyt kohta 15 vuotta ja ajattelin kestää loppuelämäni. En halua jättää enkä pettää miestäni, hän on paras ystäväni ja rakastan häntä yhä. Hän on jopa sanonut, että saan hakea muualta sitä mitä en häneltä saa, mutta en pysty sellaiseen ilman tunteita. Onhan minulla toimivat sormet ja melkoisesti mielikuvitusta, se riittää.

Miehesi on kädetön?

Vierailija
14/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä..

2. Jos ei auta, erotkaa

No kokeilkaa nyt ensin sitä pariterapiaa, ja sitten vasta mietit eroja.

Vierailija
15/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä..

2. Jos ei auta, erotkaa

No kokeilkaa nyt ensin sitä pariterapiaa, ja sitten vasta mietit eroja.

Mies ei suostu pariterapiaan. Ap

Vierailija
16/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä seksittömyys siis haittaa miestä lainkaan. Ap

Vierailija
17/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kädetön?

Mieheni ei halua. -10

Vierailija
18/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut noin viisi kuukautta seksittä miehen kieltäytymisen takia. Vaikeaksi homman tekee se, että itsellä olisi julmetut halut raskauden takia. En usko, että vika on raskaudessa sinänsä. Meillä on jo lapsi entuudestaan ja häntä odottaessa oli seksiä. Mies alkoi pihdata heti kun toinen saatiin alulle ja sitä ennenkin seksiä keskittyi ovulaatioaikoihin. En ole myöskään yhtään lihonut tai muutenkaan nukkavieruksi muuttunut.

Tenttaamalla miestä saan vastaukseksi, että liioittelen ongelmaa ja esikoislapsi nyt vaan vie hänen keskittymisensä. Lapsi kuulemma tärkeämpi kuin seksi. Olen aika tyrmistynyt. On se lapsemme minullekin tärkein, mutta en ymmärrä miksi ei voi yhtä aikaa välittää lapsesta ja pitää yllä parisuhdetta. Meillä siis seksin lisäksi mitään muutakaan vähän, kun mies ei halua keskustella eikä viettää kahdenkeskistä aikaa. Kun lapsi nukkuu, hänkin joko menee nukkumaan tai lukee kirjaa tai katsoo telkkaria eri huoneessa kuin minä.

Please selittäkää kun en millään tajua tätä miksi 4-vuotiaasta lapsesta huolehtiminen ja välittäminen estää libidon! Vieraissa en aio käydä, mutta kärsin joka päivä tilanteesta ja haluaisin edes ymmärtää logiikan tässä taustalla.

Vierailija
19/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä viimeksi 2002. Lasta tehtiin pitkään, lopulta hoidoilla onnistui. Lapsi syntyi 2003, sen jälkeen mies on kieltäytynyt seksistä, ei ole suostunut keskustetelemaan aiheesta. Eli en tiedä missä vika. Muuten parisuhteessa menee hyvin, oma käsi käytössä .

Vierailija
20/39 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kädetön?

Kyllä minä ainakin käytän mieluummin omaa kättä kuin haluttoman ja vastahakoisen miehen kättä.

Minä tarvitsen tunteen siitä että minua halutaan , muuten voin käyttää omaa kättä ja mielikuvitusta.