Mitä asiaa häpeät, vaikkei olisi syytä?
Itselläni turkiskuoriaiset.
Asun kerrostalossa ja täällä niitä kuoriaisia on. Sain huomata vasta muutettuani. Turkiskuoriaiset ovat yleisiä eivätkä ne tarkoita, että asukas olisi saastainen ja epähygieeninen. Silti häpeän niitä. Ötököistä tulee inhottavia mielleyhtymiä. Hävettää, kun vieraat meinaavat jättää kankaisia kassejaan tai takkejaan nurkkiin ja pitää sanoa, ettei saa pitää niissä...
Kommentit (72)
Häpeän ottaa julkisella paikalla kuvia ja tehdä numeron synttäreistäni. Siksi en tee kumpaakaan.
Piirustusblogiani. Oi luoja kuinkahan moneen kertaan olen aloittanut ja sitten viimeistään viikon sisällä poistanut kaiken. Vaikka olen puoliammattilainen. Nyt taas yksi viritelmä pystyssä..
Hampaitani
Pituuttani (176)
Muiden nähden syömistä
Vierailija kirjoitti:
Sukuelinherpes
- joka toinen kantaa (kantajista vain parilla prosentilla oireilee)
- yhtä vaarallinen kuin nuha
- herkimmin tarttuva sukupuolitauti jolta kondomi ei suojaaKuitenkin häpeän enkä ole kertonut kuin kolmelle ihmiselle. Sukupuolitauteihin tuntuu liittyvän usein leima, että kantaja on välinpitämätön ja likainen seksihurjastelija. Harmillisen harva oikeasti tietää sukupuolitaudeista ja herpeksestä. Itse en ole todellakaan jakanut itseäni ympäri kyliä tai muuta vastaavaa, enkä halua että kukaan sellaista kuvitteleekaan.
Toivottavasti et pane ketään.
Vierailija kirjoitti:
Todella mustat silmänaluset. Ei pysty menemään mihinkään ilman meikkiä eikä olemaan missään ihan naturellina.
Sama :D näytäb ihan narkkarilta, vaalea iho korostuu. Samoin kulmat on pakko vahvistaa joka ikinen päivä kun ovat niin haaleat.
Humalaisia "toilailujani" eli jotain vääriä sanavalintoja, känniavautumisia yms., joita ei varmasti muista kukaan muu enää.
Siteen vaihtamista ja kakkosella käymistä, myös ykkösellä toisinaan.
Pohkeitani, jotka ovat jostain ihmeellisestä syystä tosi lihaksikkaat muuhun kroppaan verrattuna.
Epäsiistiä asuntoa ja siisteyskäsitystäni ylipäätään.
Häpeän atooppista ihottumaani, etenkin silloin kun kasvot ovat pahana. Vaikka ihmiset tarkoittavat hyvää ja toivoisivat varmasti ihoni voivan paremmin, säälivät katseet ja ihottuman huomioiminen ("Voi kun sulla on kuiva iho! Oox koskaan kokeillu laittaa jotain rasvaa?) tuntuvat minusta ahdistavilta. Erityisesti tuo tuntuu nöyryyttävältä, että jotkut luulevat ihoni olevan huonona tietämättömyyteni / väliinpitämättömyyteni takia, vaikka käytän hirveästi aikaa ja vaivaa ihoni hoitamiseen sekä ruokavalioni miettimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että melkein nelikymppisenä asun kunnan vuokra-asunnossa, ajan huonolla autolla, olen köyhä jne. Olen älykäs mutta ihan hirveän saamaton ja perfektionisti.
Mulla ei ole mahdollista tarjota lapselleni sellaista lapsuutta kuin itselläni oli. :(
Kaikin puolin epäonnistunut olo ja sitä pahentaa hyvää tarkoittavat sukulaiset, jotka haluavat aina auttaa ja antaa vanhaksi menneitä esineitä ja juttuja.
Olet köyhä,mutta sulla on kuitenkin auto? Ja vieläpä huono eli syö sitäkin enemmän rahaa, kun pitää huoltaa?
Vierailija kirjoitti:
Piirustusblogiani. Oi luoja kuinkahan moneen kertaan olen aloittanut ja sitten viimeistään viikon sisällä poistanut kaiken. Vaikka olen puoliammattilainen. Nyt taas yksi viritelmä pystyssä..
Linkki? :)
Pituuttani, olen 184cm. Tunnen oloni rumaksi ja isoksi muiden naisten seurassa, vaikka olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Pituuttani, olen 184cm. Tunnen oloni rumaksi ja isoksi muiden naisten seurassa, vaikka olen hoikka.
Tuijotetaanko sua paljon
Mä en oikeen häpee mitään nyt ku oon niin ihastunu. Paitsi sitä ihastumista.