Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa häpeät, vaikkei olisi syytä?

Vierailija
14.05.2016 |

Itselläni turkiskuoriaiset.

Asun kerrostalossa ja täällä niitä kuoriaisia on. Sain huomata vasta muutettuani. Turkiskuoriaiset ovat yleisiä eivätkä ne tarkoita, että asukas olisi saastainen ja epähygieeninen. Silti häpeän niitä. Ötököistä tulee inhottavia mielleyhtymiä. Hävettää, kun vieraat meinaavat jättää kankaisia kassejaan tai takkejaan nurkkiin ja pitää sanoa, ettei saa pitää niissä...

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellertäviä hampaitani, vaikka en mä mitään sille voi, että oon perinyt tällaisen kellertävän hammasluun. Hampaat näyttää aina likasilta. 😟

Vierailija
22/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että mieheni petti minua. Tuntuu etten ole riittävä, että olen ihmissaastaa, millä ei ole mitään arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että käyn salilla. Jos joku kysyy mitä harrastan jätän aina sanomatta salilla treenaamisen ja mainitsen vain toisen harrastukseni eli juoksemisen.

tuntuu että jos sanon käyväni puntilla ihmiset ajattelevat minun olevan taas yksi ärsyttävä fitnesspimu :(

Vierailija
24/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyyttäni. Mutta varmaan syytä ei olisi, koska aika monet miehet vissiin tykkää lyhyistä naisista.

Ja silmälasejani. Vaikka ihan peruslasit ovatkin.

Vierailija
25/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että olen ollut liian heikko päästäkseni yhdestä miehestä täysin eroon. Alan oireilla jo tosi huonosti, koska sisällä on niin paljon tuskaa. Haluaisin vain että joku pelastaisi mut tästä. Mun voimat ovat aivan loppu.

Vierailija
26/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpis-suihkugeelejäni ja shampoitani ja kasvojenpesuaineitani kylppärissä, vaikka kyllä kait ne halvemmat tuotteet ajaa asiansa siinä kuin kalliimmatkin.

Outoa. Minulla olisi kyllä varaa ostaa kalliimpaakin, mutta käytän esim. Rainbown puhdistusgeeliä, koska se on osoittautunut loistavaksi käytössä. Vaatteiden laatuun panostan enemmän, vaikken järjettömiä hintoja niistäkään maksa.

Vierailija
27/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että melkein nelikymppisenä asun kunnan vuokra-asunnossa, ajan huonolla autolla, olen köyhä jne. Olen älykäs mutta ihan hirveän saamaton ja perfektionisti.

Mulla ei ole mahdollista tarjota lapselleni sellaista lapsuutta kuin itselläni oli. :(

Kaikin puolin epäonnistunut olo ja sitä pahentaa hyvää tarkoittavat sukulaiset, jotka haluavat aina auttaa ja antaa vanhaksi menneitä esineitä ja juttuja.

Vierailija
28/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsiakohtaus julkisella paikalla. Ambulanssissa olin, kun heräsin.

Vierailija
29/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausdiabetesta. Olen toki vähän ylipainoinen ja suvussa on 1-tyypin diabetesta mm. isällä ja siskolla, joten geeneissä on jo altistus mille ei mitään voi. Ylipainolle yritän nyt kovasti tehdä jotain, mutta ei se helppoa ole tapoja tuosta vaan muuttaa ruuhkavuosien aikana ja kun on kertynyt pitkän ajan kuluessa. On pohjasakkaolo kun neuvolan tantta ivalliseen sävyyn joka kerta tivaa syömiset, muistuttaa painosta ettei sitten yhtään saa nousta ja kuulustelee kuin mitäkin pahanteosta kiinni jäänyttä pojankoltiaista. Kohta varmaan räjähdän siellä ja sanon, että ihannemitoissa et ole itsekään ja että tuo nalkuttaminen ei minun painoani valitettavasti tiputa, voit kohdella niin kuin aikuista. On sellainen olo, että olen täysin arvoton ja luuseri odottaja, en ansaitse lasta ja olen kamala ja oksettava ilmestys siellä vastaanotolla, inohoan nyt jo tätä koko raskautta ;..(. Ylipainoa 14kg.

Vierailija
30/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään kestohäpeää aiheuttavaa, huonoina hetkinä häpeän vaivaisenluitani, pömppövatsaani, kellertäviä hampaitani ja hormonaalisia finnejä, jotka välillä pompsahtaa kiusaamaan. Hyvinä hetkinä pidän itseäni vallan mukiinmenevänä.

Ja no, ehkä menneisyys olisi voinut olla toisenlainen, mutta en sitä varsinaisesti häpeä, olen tehnyt ison työn muuttaakseni elämäni ja ennemminkin pidän sitä vahvuuteni osoituksena.

Vierailija
31/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että mieheni petti minua. Tuntuu etten ole riittävä, että olen ihmissaastaa, millä ei ole mitään arvoa.

Jos tuo olisi totta niin varmaan puolet naisista olisi ihmissaastaa. Iso osa miehistä nyt vaan on pettäviä paskahousuja. Kai sentään tajusit jättää sen?

Vierailija
32/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häpesin käsitöitäni, jotka olin tehnyt peruskoulussa. Nyt ne ovat mielestäni söpöjä. :)

Vierailija
33/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kun olen sanonut mielestäni jotain typerää. Tätä tapahtuu usein, varsinkin jos joudun yllättäen esim. sanomaan mielipiteeni jostain asiasta valmistautumatta. Olen todella kriittinen itseäni kohtaan ja pelkään että muut pitävät minua typeränä esim. töissä. Tämä on todella rasittavaa.

34/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selluliittejäni. Olen hoikka, enkä kehtaa mennä esim. uima-altaalla uimaan.

Sama täällä, olen nätti ja hyväkuntoinen nuori nainen, mutta selluliittia on törkeästi käsivarsissa, pepussa ja reisissä. Sitä on todella paljon kaikilla sukuni naisilla, jopa mummillani, joka sijoittui aikoinaan hyvin miss Suomi-kilpailussa, oli jo kisan aikaan selluliittia reisissä ja takapuolissa.

Vierailija
35/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukuelinherpes

- joka toinen kantaa (kantajista vain parilla prosentilla oireilee)

- yhtä vaarallinen kuin nuha

- herkimmin tarttuva sukupuolitauti jolta kondomi ei suojaa

Kuitenkin häpeän enkä ole kertonut kuin kolmelle ihmiselle. Sukupuolitauteihin tuntuu liittyvän usein leima, että kantaja on välinpitämätön ja likainen seksihurjastelija. Harmillisen harva oikeasti tietää sukupuolitaudeista ja herpeksestä. Itse en ole todellakaan jakanut itseäni ympäri kyliä tai muuta vastaavaa, enkä halua että kukaan sellaista kuvitteleekaan. 

Mutta silti, aina likainen...

Mikä on likainen? Hygienian taso ei vaikuta herpeksen tarttumiseen ja aivan normaalisti viruksen kantajat puhdistuvat suihkussa. 

Sinäkin saatat kantaa herpestä (tai jotain toista sukupuolitautia) tietämättäsi, ja herpes on niin yleinen että todennäköisyyskin on huomion arvoinen :-) 

Vierailija
36/72 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tissittömyyttäni

-Isoja, tummia, rumia ja erikokoisia sisäisiä häpyhuuliani

-Selluliittipersettäni

Vierailija
37/72 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
38/72 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmiani jonkun verran.

Vierailija
39/72 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten päässyt edes haluamani AMK:n pääsykokeisiin. Tiesin että pääseminen on hyvin epävarmaa, mutta silti hävettää kertoa kaikille asiasta tietäville etten onnistunut... Lisäksi häpeän itse itseäni, vaikkei tosiaan tarvitsisi.

Vierailija
40/72 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapajuoppoa isääni, pitkää työttömyysjaksoa CV ssäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän