Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä hiljainen, ujo, introvertti mies voisi kohdata naisen?

Vierailija
14.05.2016 |

Kun töissä ja harrastuksissa on vain miehiä. Kun baarit ei kiinnosta. Kun ei näe naisia missään. Niin antakaapa ideoita missä voisi tavata naisia, jotta olisi edes teoriassa mahdollisuus joskus päätyä parisuhteeseen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä? :D Eri keskustelupalstoilta ja blogiyhteisöistä ainakin mä olen löytänyt lähes kaikki ystäväni ja pari ensimmäistä seurustelukumppania.

Vierailija
22/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet turhan ujo, et edes ikääsi ole saanut mainituksi eilisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa.

Vierailija
24/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa :) .. kaupassa, kahvilassa, kirjastossa, tanssitunneilla, jne.

Tanssitunneilla? Punasena ja hikisenä naiset yleensä haluaakin tulla kohdatuiksi....

Sitä on muitakin tanssitunteja kuin zumba. Ainakin pääkaupunkiseudulla on aika kivasti valinnanvaraa. On west coast swingiä, lattareita yms. Ja niissä on yleisesti pulaa viejistä.

Vierailija
25/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustumalla uusiin ihmisiin. Sun kaltaisen on aivan turha yrittää tähdätä kohtaamaan sen oikean naisen, kun ei se ole tähän mennessäkään toiminut. Mun piti tutustua ehkä n. sataan uuteen ihmiseen kohdatakseni yhden jonka kanssa oli molemminpuoleista kiinnostusta. Iän myötä, ja sopivissa olosuhteissa kuten opiskelijavaihdossa, tehosuhde parani ja vain muutama kymmenen uutta moikkaustuttua riitti tuottamaan yhden molemminpuoleisenkiinnostuksen.

Työpaikanvaihdokset, opiskelunaloitukset, uudet harrastuspiirit jne. ovat tavismiesten tilaisuuksia. Hakeudu mahdollisimman usein tällaisiin tilanteisiin joissa on paljon toisilleen vieraita ihmisiä uuden edessä.

Vierailija
26/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa vähän enemmän itsestäsi vai iskikö ujous? Minkä ikäinen olet, harrastatko jotakin, onko sinulla ollut koskaan naista, onko sinulla ylensäkään ystäviä, miten suhtaudut vieraisiin ihmisiin jne. Voisit saada täältä ehkä jotakin apua, jos tietäisimme edes jotakin. :)

Vierailija
27/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder jos naama riittää. Mutta varaudu siihen, että naisten kommunikointi on siellä todella heikolla tasolla. Matchit eivät yleensä vastaa mitään, eivät koskaan itse aloita keskustelua ja ne jotka vastaavat, niin yhdellä tai kahdella sanalla. Sinun täytyy koko ajan pitää keskustelua yllä ja tauotta keksiä uusia kysymyksiä.

Vierailija
29/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin sellaisen ihan netistä. Nörtti joka oli varma ettei kelpaa ikinä kellekkään. Ei siinä muuta mutta oli siinä vakuutteleminen että kyllä kelpaa minulle ja kunhan muu ei enää kelpaakaan. Pari vuotta meni, sitten se alkoi uskoa lopulta.

Vierailija
30/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisen ja ujon miehen ei ole pakko olla hiljainen ja ujo koko loppuelämäänsä. Itseään voi kehittää. Temperamentti on kai pitkälti synnynnäinen, samoin taipumus introversioon, mutta jos jotain riittävästi haluaa niin menee tarvittaessa myös epämukavuusalueelle. Hanki rohkeutta, hankkiudu eroon ujoudesta, opettele seuralliseksi, ole aktiivinen jotta löydät keskusteluaiheita ja kerrottavaa uusille ihmisille.

Ujo tuppisuukin voi löytää tyttöystävän, mutta kyllä hiljaisuus karsii useimmat pois.

Vierailija
31/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittisivustoilta. Tärkeää on, että mainitset sen introverttiyden siinä ilmoituksessasi ja olet muutenkin rehellinen. Näin ne introverttinaiset voivat löytää luoksesi tai ulospäinsuuntautuneet, jotka nimen omaan haluavat hiljaisemman miehen.

Vierailija
32/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisen ja ujon miehen ei ole pakko olla hiljainen ja ujo koko loppuelämäänsä. Itseään voi kehittää. Temperamentti on kai pitkälti synnynnäinen, samoin taipumus introversioon, mutta jos jotain riittävästi haluaa niin menee tarvittaessa myös epämukavuusalueelle. Hanki rohkeutta, hankkiudu eroon ujoudesta, opettele seuralliseksi, ole aktiivinen jotta löydät keskusteluaiheita ja kerrottavaa uusille ihmisille.

Ujo tuppisuukin voi löytää tyttöystävän, mutta kyllä hiljaisuus karsii useimmat pois.

Täsmälleen näin. Ihmispelkoinen mies ei ole kuuminta hottia ja ei saa mielenkiintoani heräämään, mutta rehti katse ja jotakin siellä katseen takana saa minut takuulla kiinnostumaan jos ulkoinen olemus on siisti. Pystyn kyllä jututtamaan ja kyselemään mieheltä asioita pitkänkin ajan, mutta odotan myös vastakaikua ja kiinnostusta minuun päin. Ei se ole mahdottoman vaikeaa.

Vierailija
33/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin sellaisen ihan netistä. Nörtti joka oli varma ettei kelpaa ikinä kellekkään. Ei siinä muuta mutta oli siinä vakuutteleminen että kyllä kelpaa minulle ja kunhan muu ei enää kelpaakaan. Pari vuotta meni, sitten se alkoi uskoa lopulta.

Mä en jaksaisi tuollaista. Mies, jolla on huono itsetunto, joka luimistelee, pelkää, epäilee ja jota pitäisi koko ajan tukea ja kehua ei olisi minun juttuni ollenkaan. Tuollainen käytöshän olisi ihan luotaantyöntävää mieheltä.

Vierailija
34/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka jalo teko, tuo on hyvä alku suhteelle "No kyllä sä kelpaat, et sä ykkösvaihtoehto ollut mut kyl tää menee". Priceless.

Vierailija
35/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta neuvot kyllä kelpaavat.

Olen 21v mies pääkaupunkiseudulta. Voisin hyvin kuvailla itseäni ujoksi ja ehkä jopa hieman sulkeutuneeksi.

Kavereita minulla on neljä, joista näen ehkä yhtä kerran viikossa. Sitten on tietenkin semmoisia "tuttuja", joita näen muutaman kerran vuodessa. En jostain syystä osaa muodostaa kaverisuhteita, saatika sitten ylläpitää niitä. Minulla on myös ihmeellinen tapa mielessäni miettiä etukäteen miten esim. joku baarireissu etenisi. Tämän takia jopa joskus kieltäydyn lähtemästä ulos, kun mielessäni olen jo kuvitellut miten homma ei pääty hyvin. Saman asian takia en uskalla lähestyä naisia livenä, koska pelkään että joku saattaaisi antaa myöntyvän vastauksen enkä silloin tietäisi miten toimia.  Eli lyhyesti sanottuna en osaa heittäytyä hetkeen vaan laskelmoin kaiken etukäteen.

Naisiin minulla ei ole ollut fyysistä kontaktia ikinä. Ei kädestä pitämistä, ei suutelua, ei mitään. Tinderin kautta olen kynyt pareilla treffeillä, mutta niistä ei ole tullut mitään. Olen myös muutaman kerran pyytänyt puolituttuja tyttöjä ulos, mutta pakit on tullut samantien. Tämän takia itsetunto on hyvinkin kolhiintunut, enkä oikein usko että kukaan voisi minuun ihastua. Oman epävarmuuteni takia en yhdessä vaiheessa ottanut naisiin minkäänlaista kontaktia neljään vuoteen.

Kaiken lisäksi olin teini-iässä ylipainoinen ja kasvupyrähdys tuli vasta 9.luokan lopussa. Sen vuoksi omakuvakin on mukavasti vääristynyt, vaikka tiedän etten ole ylipainoinen (185/75), niin silti tuonne päähän on semmoinen mielikuva iskostunut.

Jos joku tuon romaanin jaksoi lukea niin kiitos siitä. Neuvoja saa antaa :)

Vierailija
36/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

schnappi kirjoitti:

Olen 21v mies pääkaupunkiseudulta. Voisin hyvin kuvailla itseäni ujoksi ja ehkä jopa hieman sulkeutuneeksi.

Opettele tanssimaan:

http://www.bailabaila.fi/

idancehelsinki.com

www.helsinkisalsaacademy.com

www.dancestudiotambor.com

http://www.salsa-latina.fi/

www.salsaborealis.fi/

www.comets.fi

www.tango.fi/

Katso tuosta mikä laji kiinnostaisi ja mene alkeiskurssille.

Vierailija
37/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

schnappi kirjoitti:

Kavereita minulla on neljä, joista näen ehkä yhtä kerran viikossa. Sitten on tietenkin semmoisia "tuttuja", joita näen muutaman kerran vuodessa. En jostain syystä osaa muodostaa kaverisuhteita, saatika sitten ylläpitää niitä. Minulla on myös ihmeellinen tapa mielessäni miettiä etukäteen miten esim. joku baarireissu etenisi. Tämän takia jopa joskus kieltäydyn lähtemästä ulos, kun mielessäni olen jo kuvitellut miten homma ei pääty hyvin. Saman asian takia en uskalla lähestyä naisia livenä, koska pelkään että joku saattaaisi antaa myöntyvän vastauksen enkä silloin tietäisi miten toimia.  Eli lyhyesti sanottuna en osaa heittäytyä hetkeen vaan laskelmoin kaiken etukäteen.

Naisiin minulla ei ole ollut fyysistä kontaktia ikinä. Ei kädestä pitämistä, ei suutelua, ei mitään. Tinderin kautta olen kynyt pareilla treffeillä, mutta niistä ei ole tullut mitään. Olen myös muutaman kerran pyytänyt puolituttuja tyttöjä ulos, mutta pakit on tullut samantien. Tämän takia itsetunto on hyvinkin kolhiintunut, enkä oikein usko että kukaan voisi minuun ihastua. Oman epävarmuuteni takia en yhdessä vaiheessa ottanut naisiin minkäänlaista kontaktia neljään vuoteen.

Kaiken lisäksi olin teini-iässä ylipainoinen ja kasvupyrähdys tuli vasta 9.luokan lopussa. Sen vuoksi omakuvakin on mukavasti vääristynyt, vaikka tiedän etten ole ylipainoinen (185/75), niin silti tuonne päähän on semmoinen mielikuva iskostunut.

Yritä ainakin päästä eroon vääristyneestä minäkuvasta. Tiedät jo, että sinulla on sellainen eli nyt sinun pitää vain oppia näkemään itsesi uudessa valossa. Vaikka se ei tuo välitöntä muutosta, on se ensiaskel parempaan itsetuntoon. Ja naiset pitävät miehistä, joilla on hyvä itsetunto. Kun käyt vessassa, katso peiliin ja yritä nähdä jotain hyvää itsessäsi. Sano se mieluiten ääneen, koska jostain syystä se on paljon tehokkaampaa kuin hiljaa miettiminen. Kannattaa yrittää kohdistaa sanansa peilikuvalleen ja todella uskoa mitä sanot, vaikka se olisi alussa vaikeaa. Aloita jostain helposta ja sano esimerkiksi, että sinulla on kiva hymy/silmät/korvat.

Minullakin on paha tapa jäädä kelailemaan tilanteita ja sitä mitä voin sanoa ja miten se menee. Sinä ilmeisesti keskityt siihen, että tilanteet menevät huonosti ja se masentaa sinua eikä rohkaise toimimaan. Sen sijaan, että kuvittelet tilanteiden menevän huonosti, kuvittele miten ne voisivat parhaimmillaan mennä. Kuvittelet vaikka puhuvasi kivalle tytölle, jonka poikaystävä tulee paikalle ja vetää sinua pataan. Sen sijaan kuvittelet miten hyvin keskustelunne menee ja mistä hauskoista asioista puhutte ja miten tyttö antaa sinulle numeronsa. Se toimii mielikuvaharjoitteluna ja saat ainakin teoriassa positiivisia kokemuksia.

Aloita sosialisoituminen jostain helposta. Sinulla ei ole kovin monia kavereita, joten voit vaikka aloittaa sillä, että pyrit tapaamaan heitä useammin. Soita heille ja pyydä heitä tekemään jotain kanssasi. Yritä löytää uusia miespuolisia kavereita ja kun se sujuu paremmin, rohkaistut ehkä ottamaan enemmän kontaktia naistenkin kanssa.

Neuvoni eivät ehkä auta sinua tapaamaan tyttöystävää huomenna, mutta sinä olet vielä nuori ja sinulla on yllinkyllin aikaa löytää tyttöystävä. Älä masennu siitä, että saatat joutua vielä odottamaan, vaan koeta nähdä kaikki pienetkin askeleet tärkeinä.

Toivottavasti sait jotain selkoa tekstistäni. Kirjoitin sitä aika vauhdilla, joten en oikein ehtinyt hioa sitä. :)

Vierailija
38/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä neuvoista :)

Vierailija
39/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaalle: kannattaa ottaa seuraava tapaaminen niin rennosti kuin mahdollista. Päätä, että saat mokata, ei haittaa jos sattuu jotain noloa, kokeilet mihin avoin mieli johtaa. Vaikket onnistuisikaan, olet ainakin poistunut mukavuusalueeltasi ja yrittänyt. Ota tavoitteeksi siis itsesi ylittäminen sen sijaan, että yrität toimia naisen suhteen ns. oikein ja saada hänet lumoutumaan. Kokeile ja heittäydy, sillä se vie eteenpäin!

Vierailija
40/47 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattaylla ainakin voi kohdata naisen. Mutta jos se nainen näyttää  paremmalta kuin tavalliset naiset sillä voi olla pieni yllätys.