Lue keskustelun säännöt.
Varpaassani on rakko joka on täynnä veristä nestettä! Se on ihana!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, puhkaise se. Se on kivaa.
Jep! Ensin kuitenkin nautin sen löllöttelystä! ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mahtavaa, puhkaise se. Se on kivaa.