Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset saa seksistä?

Vierailija
14.05.2016 |

Miksi te harrastatte seksiä? Onko se ihan vaan itsetunnon pönkitystä, sitä että kelpaa jollekin alfamiehelle? Kun se mies kuitenkaan työntää viis kertaa ja ähkäisee, niin luulis ettei nainen siitä hirveästi muuta voi saada.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama sata euroa per pano.

Ei yhteen panoon tuntia mene. Minimiveloitus tapaa olla puoli tuntia, eli alan yleisen hinnaston mukaan 100 euroa tasan.

No se on ihan sun valinta jaatko bulkkia monille halvalla vai laatua harvemmille kallliimmalla.

Vierailija
22/25 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Mä toivon että aloittaja ei ole nainen, se olisi niin surullista. Ja mä oikein toivon että tää on provo, jos joku mies tuommosia oikeesti ajattelee, ja joku idiootti varmaan ajatteleeki, niin aika surullista seki on, sekä hänen itsensä että mahdollisen kumppanin kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies viitsii onneksi panostaa vähän enemmän kuin ap viiden työnnön ja ähkäisyn taktiikallaan. Mutta hän onkin ihan tavallinen mies, ei mikään alfa. Ihmettelen kyllä, että millä kannuksilla tuollainen ap:n kuvaama minuuttimuna voisi alfa-statuksen edes ansaita...

Vierailija
24/25 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää. Tällainen ajattelutapa tosin on aika vaarallinen etenkin kun sitä tuputetaan nuorille tytöille. Naisille tuputetaan jatkuvasti kuvaa seksin ongelmista ja epämiellekkyydestä. Tämä on itse asiassa suurin syy sille miksen itse halua suhdetta, miehet eivät koskaan tule ymmärtämään seksuaalisuuttani.

Vierailija
25/25 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää. Tällainen ajattelutapa tosin on aika vaarallinen etenkin kun sitä tuputetaan nuorille tytöille. Naisille tuputetaan jatkuvasti kuvaa seksin ongelmista ja epämiellekkyydestä. Tämä on itse asiassa suurin syy sille miksen itse halua suhdetta, miehet eivät koskaan tule ymmärtämään seksuaalisuuttani.

Jaa, säkin oot täällä taas. Ootko aatellu nyt että voisit kokeilla ettii jonkun samanhenkisen miehen jonka kans voisit testata mitä se ymmärtää ja mitä ei?