Mitä naiset saa seksistä?
Miksi te harrastatte seksiä? Onko se ihan vaan itsetunnon pönkitystä, sitä että kelpaa jollekin alfamiehelle? Kun se mies kuitenkaan työntää viis kertaa ja ähkäisee, niin luulis ettei nainen siitä hirveästi muuta voi saada.
Kommentit (25)
Ihan oikeasti. Mä toivon että aloittaja ei ole nainen, se olisi niin surullista. Ja mä oikein toivon että tää on provo, jos joku mies tuommosia oikeesti ajattelee, ja joku idiootti varmaan ajatteleeki, niin aika surullista seki on, sekä hänen itsensä että mahdollisen kumppanin kannalta.
Mun mies viitsii onneksi panostaa vähän enemmän kuin ap viiden työnnön ja ähkäisyn taktiikallaan. Mutta hän onkin ihan tavallinen mies, ei mikään alfa. Ihmettelen kyllä, että millä kannuksilla tuollainen ap:n kuvaama minuuttimuna voisi alfa-statuksen edes ansaita...
Taas tää. Tällainen ajattelutapa tosin on aika vaarallinen etenkin kun sitä tuputetaan nuorille tytöille. Naisille tuputetaan jatkuvasti kuvaa seksin ongelmista ja epämiellekkyydestä. Tämä on itse asiassa suurin syy sille miksen itse halua suhdetta, miehet eivät koskaan tule ymmärtämään seksuaalisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää. Tällainen ajattelutapa tosin on aika vaarallinen etenkin kun sitä tuputetaan nuorille tytöille. Naisille tuputetaan jatkuvasti kuvaa seksin ongelmista ja epämiellekkyydestä. Tämä on itse asiassa suurin syy sille miksen itse halua suhdetta, miehet eivät koskaan tule ymmärtämään seksuaalisuuttani.
Jaa, säkin oot täällä taas. Ootko aatellu nyt että voisit kokeilla ettii jonkun samanhenkisen miehen jonka kans voisit testata mitä se ymmärtää ja mitä ei?
No se on ihan sun valinta jaatko bulkkia monille halvalla vai laatua harvemmille kallliimmalla.