Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos juo antabuksen kanssa? Mitä veikkaatte että mies tehnyt?

Vierailija
14.05.2016 |

Mies muka käy a-klinikalla 2 x vk ottamassa antabusta. Eilen hän oli taas ihan rokulissa sohvalla kun tulin töistä, sama jatkunut tänään koko päivän. Väittää juoneensa eilen yhden oluen. Ja käyneensä ottamassa antabuksen kuitenkin aamulla.
Ei kai antabuksien kanssa oikein voi juoda? Mitä luulette
a) ei ole käynyt klinikalla ja ottanut lääkettä ja on juonut enemmän
b) on käynyt mutta juonut enemmän kuin sanoo
c) on käynyt ja juonut vain sen yhden oluen - mutta on jo niin elimistö sekaisin että ei kestä pientäkään määrää (tätä ollut havaittavissa ennenkin)
(Kaljapulloja löytyi sohvan vierestä yksi tyhjä ja yksi avaamaton, sanoi ostaneensa kaksi).

Viikko sitten myös löytyi kotoa kännisen oloisena sohvalla sekavana maaten. SAmmaltaen myönsi juoneensa jotain. Naama punoitti myös silleen antabus-reaktiomaisesti, väitti juoneensa vain puolikkaan oluen. Myöhemmin sanoi ettei ollut juonut mitään. Käskin sen lähteä muualle makaamaan, muttei pystynyt kun päätä särki niin kovasti. Myöhemminkin vielä naama punoitti. Seuraavana päivänä selitti vain maistaneensa vapusta jäänyt simaa, ja ettei sekään näköjään käynyt (jossa siis pieni määrä alkoholia).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin määrä antabuksen kanssa saa naaman punoittamaan melkoisesti. Ja voi olla ambulanssikeikka lähellä jos niin tekee. Uskon, että on kokeillut juoda ihan pienen määrän, kun olen itse tuollaista nähnyt vierestä jo pienen määrän nauttimisen jälkeen.

Mutta: Jos hän ei pysty antabuksesta huolimatta olemaan juomatta, vaan ehdoin tahdoin leikkii hengellään, voi miettiä, että tuleeko hän oikeasti lopettamaan koskaan juomista.

(Samaa harrastanut tuntemani ihminen ei koskaan lopettanut juomista. Muutama vuosi antabuskokeilun äjlkeen tuli jo haimatulehduksia, deliriumeja ja lopulta kuolema).

Mieti, haluatko katsoa tätä vierestä.

Vierailija
2/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rokulissa sohvalla :-D. Tiedätkö mitä rokuli tarkoittaa?

Mutta mies leikkii hengellään, jos antabuksien kanssa ryyppää. Ja ihan sama olisiko ottanut mitä, ei tekisi sitä minun sohvallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava juoppo. Nakkaisin pihalle.

Vierailija
4/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada sitä muuttamaan. Mihkäs se, omasta (yhteisestä) talostaan. Ja ei halua "menettää" lapsia. Tosi ahdistavaa meille katsoa tuommoista; sillä kyllä oli kai lähes 2kk hyvää aikaa mutta näköjään alkaa lipsua... Kun menisi edes muualle makaamaan. Voiko tuommoista edes poliisin soittaa hakemaan, jos ei varsinaisesti riehu / ole väkivaltainen fyysisesti?

ap

Vierailija
5/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä uskomatonta rumbaa, mitä naiset jaksaa noiden juoppomiestensä kanssa. :D Melkein luulisi, että ne tykkää siitä, että saavat seurata retkun elämää ja päpättää siitä.

Juoppojen kanssa seurustelevat on yhtä säälittäviä, kuin mitä ne juopot on.

Vierailija
6/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi soittaa poliiseja asukkaalle pelkän ärsyttävyyden takia. Ei ole hakenut antabusta ja aikoo alkaa juoda enemmänkin. Selvästi juotattaa ja ei raittius kiinnosta ainakaan nyt.

Vierailija
7/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen on sanonut antabuksesta: tulee helvetin huono olo kun sen kanssa ryyppää.

Vierailija
8/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vielä löytyy samasta jamasta eli on juonut jotain ja oletus että on ottanut antabuksensa, voinkohan mä soittaa ambulanssin... haluaisin että joku vaan veis se johonkin muualle pois silloin kun se on tuollainen.

ap

(ja joo en mä sitä varmaan enää kauaa katsele jos tuota edelleen jatkaa mutta tietty asiat ei lutviinnu niin nopeaan, koska en aio suin päin lasten kanssa tästä johonkin mennä, kun en tiedä minne)

Vierailija
9/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se vielä löytyy samasta jamasta eli on juonut jotain ja oletus että on ottanut antabuksensa, voinkohan mä soittaa ambulanssin... haluaisin että joku vaan veis se johonkin muualle pois silloin kun se on tuollainen.

ap

(ja joo en mä sitä varmaan enää kauaa katsele jos tuota edelleen jatkaa mutta tietty asiat ei lutviinnu niin nopeaan, koska en aio suin päin lasten kanssa tästä johonkin mennä, kun en tiedä minne)

Ja vielä ambulanssi... Tajuatko, paljonko sekin maksaa yhteiskunnalle, että sun housuun paskovaa juoppoa kuskataan ambulanssilla pois sun silmistä, kun sulla tulee paha mieli? Sä haluaisit, että se menis pois, silloin kun se on tuollainen. Öö.. sellainenko, mitä juopot aina on? Ihan oma valitasi.

Tuolta viimeiseltäkin lauseelta vei uskottavuuden tuo "varmaan enää". Niinpä varmaan. Sitä on niin kiva olla retkun kanssa ja narkata sitä oloa, mitä juopon kanssa elämisestä saa. Ja vielä lapsetkin saman katon alla... Aaargh!!

Vierailija
10/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join antabuksen kans useinkin. Lisäksi vedätin puolisoa monin tavoin. Otin muka Antabuksen, oikeasti kuitenkin otin kalkkitabletin jne.

Toinen fakta meistä alkoholisteista: me valehdellaan aina juotujen viinojen määristä. Yksi kalja on yleensä kymmenen kaljaa. Pikkupullo viiniä on tonkka. Pari siideriä on sixpack & kossupullo.

Mies hoitoon tai ulos.

T. Raitistunut juoppo