Miten ihmeessä päivitän Windows 10:lle koneen?
Mulla on HP:n Probook Windows 7:lla ja oon varmaan kymmenen kertaa koittanut päivittää tämän kympille. Aloittaa lataamisen juu, sitten käynnistää itsensä uudelleen, mutta sitten ei tapahdukaan enää mitään. Mulla on tässä salasana ja sormenjälkitunnistin, pitäisikö ne poistaa? :/
Kiitokset jo etukäteen.. En yleensä oo näin tumpelo koneiden kanssa, mutta nyt ihan pakko kysyä apua.
Kommentit (34)
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Pidän kyllä tästä seiskasta ihan hirveästi, mutta toisaalta jos tästä loppuu suojaukset(?), niin kymppi siinä mielessä houkuttelis .. :/ Ärsyttää nuo kans vähä väliä pomppivat pikkuikkunat, joissa kehotetaan päivittään.
2: Jaa-a, ei voi poistaa salasanaa.. :D
4: Täyttää vaatimukset!
Sun läppäris vanhenee ennen seiskaa, kun melkein 4 vuotta aikaa jäljellä.
Sinkkumies
Siis häh? :D
Tukea jäljellä 4 vuotta. Läppärisi voi hajota / vanhentua ennen sitä. Sinä vain paranet kuin viini.
Sinkkumies
Anastasia kirjoitti:
Pidän kyllä tästä seiskasta ihan hirveästi, mutta toisaalta jos tästä loppuu suojaukset(?), niin kymppi siinä mielessä houkuttelis .. :/ Ärsyttää nuo kans vähä väliä pomppivat pikkuikkunat, joissa kehotetaan päivittään.
Okei, tärkeää on että muistia on tarpeeksi.
Yritätkö päivittää työkalupalkin ikonista suoraan? Yleensä kun klikkaa siitä, se tekee diagnoosin että kaikki on okei. Sieltä voisi löytyä siis vastaus ongelmaan.
Lisäksi tulee mieleen parikin yleistä ongelmaa. Oletko varma että Win 7:si on laillinen? Ja toiseksi onko koneella Internet Explorer?
Aika on tosin suhteellista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Poista ennen päivitystä myös virransäästöasetukset, niin näät vähän paremmin mitä siellä on menossa. Kauanko jaksoit odotella, ennen kuin mielestäsi mitään ei tapahtunut? Päivitys saattaa kestää kauan, mulla meni yön yli.
Yön yli odotin mäkin :/ siis tuosta ihme pikkuikkunasta painoin "Päivitä nyt" ja annoin yön yli odotella. Aamulla kun kurkkasin, niin ei mitää muutoksia -_- Tämä tapahtunu monta kertaa.
Avautuu aina tuohon näyttöön, jossa kysytään salasanaa tai sormenjälkeä, et en tiiä jarruttaako se sitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Okei, tärkeää on että muistia on tarpeeksi.
Yritätkö päivittää työkalupalkin ikonista suoraan? Yleensä kun klikkaa siitä, se tekee diagnoosin että kaikki on okei. Sieltä voisi löytyä siis vastaus ongelmaan.
Lisäksi tulee mieleen parikin yleistä ongelmaa. Oletko varma että Win 7:si on laillinen? Ja toiseksi onko koneella Internet Explorer?
Joo juuri sieltä!
Käytän Google Chromea ja oon tainnu poistaa Exlporerin koneelta. Windows 7 oli valmiina tässä, et kai tää laillinen on. :D
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Sinkkumies
Tukea jäljellä 4 vuotta. Läppärisi voi hajota / vanhentua ennen sitä. Sinä vain paranet kuin viini.
Sinkkumies
Aaa... :D En mä noista tuista tiiä yhtää mitää. Hahah, kiitosta x)
Kokeile päivällä. Jos läppärisi pelkää pimeää?
Sinkkumies
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Aaa... :D En mä noista tuista tiiä yhtää mitää. Hahah, kiitosta x)
Win 7 suojaus jatkuu vuoteen 2020, ja meillä täällä eletään vuotta 2016. En tiedä kaikista muista mikä vuosi on menossa, kun aika vaihtelee. Time is the essence.
Sinkkumies
Kysymys kuuluu: Miksi ihmeessä päivittäisin W10:iin
Vierailija kirjoitti:
Kokeile päivällä. Jos läppärisi pelkää pimeää?
Sinkkumies
Heh, oon koittanut päivälläkin eikä mitää tulosta :D Mutta ehkä saan sen joskus päivitettyä, tai sitten jatkan tällä 7:lla loppuun asti :P
Älä hyvä ihminen!!! Windows 10 home on paskinta sitten, no en edes keksi minkä! Mulla on ollut se melkein vuoden ja ongelmia on riittänyt. Tälläkin hetkellä home aiheutti koneeseeni ongelman jota it tuki ei osaa korjata ja joka vaikeuttaa tylntekoani. Tää on oikeasti ihan kamala!! Enää en voi kuitenkaan vaihtaakaan, kun kaikki ohjelmistot on vaivalla saatu toimimaan tässä. Tai no osa ei tuu ikinä kai toimimaan..
Sitäpaitsi eikö sitä seiskaa päivitetä vielä ainakin viisi vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen!!! Windows 10 home on paskinta sitten, no en edes keksi minkä! Mulla on ollut se melkein vuoden ja ongelmia on riittänyt. Tälläkin hetkellä home aiheutti koneeseeni ongelman jota it tuki ei osaa korjata ja joka vaikeuttaa tylntekoani. Tää on oikeasti ihan kamala!! Enää en voi kuitenkaan vaihtaakaan, kun kaikki ohjelmistot on vaivalla saatu toimimaan tässä. Tai no osa ei tuu ikinä kai toimimaan..
Sitäpaitsi eikö sitä seiskaa päivitetä vielä ainakin viisi vuotta?
Joo, seiskaan jätän, kun en tätä saa päivitettyä :S Seiska vallan mainio käyttis, et jatkan tällä (y).
Poista ennen päivitystä myös virransäästöasetukset, niin näät vähän paremmin mitä siellä on menossa. Kauanko jaksoit odotella, ennen kuin mielestäsi mitään ei tapahtunut? Päivitys saattaa kestää kauan, mulla meni yön yli.