MINKÄ MERKKINEN AUTO TEILLÄ ON?
Kommentit (54)
kateelliset peukuttaa :) teil on vaa joku romu kopperoauto joka haisee ihan kuselta ja jossa polvet osuu leukaan.
Vierailija kirjoitti:
AUDI <3
Tämä viesti kertookin Audin omistajista kaiken oleellisen.
Hyundai ix35 ja Ford C-Max. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AUDI <3
Tämä viesti kertookin Audin omistajista kaiken oleellisen.
se onkin mun isi. en ite viel aja autoo :)
haha pikkuhuorat keksii täällä kilpaa kuviteltuja autojaan sieltä vuokrayksiön läävästä kakaralauman keskeltä ja pihalla ei seiso kuin ruosteinen Talbot, jota saamaton mies ei edes katsastanut viiteen vuoteen.
Kummallista että melkein kaikilta löytyy preemiumluokan auto tai parikin kappaletta pihasta... XD XD
Mulla Lexus ja miehellä Maserati. Ei asuta Suomessa.
tilastomies kirjoitti:
haha pikkuhuorat keksii täällä kilpaa kuviteltuja autojaan sieltä vuokrayksiön läävästä kakaralauman keskeltä ja pihalla ei seiso kuin ruosteinen Talbot, jota saamaton mies ei edes katsastanut viiteen vuoteen.
Kummallista että melkein kaikilta löytyy preemiumluokan auto tai parikin kappaletta pihasta... XD XD
Hahah, jotenkin osasin jo odottaa tämmöistä. Minä joka vastasin BMW ja Audi, ne ovat molemmat 2000-luvun alusta. Ei todellakaan enää mitään premium autoja.
Miksi se oletus on heti että BMW:n vastaavalla olisi joku ökymaasturi? Se voi hyvinkin olla vaikka perus 3-sarjalainen ja 10v vanha.
Ford Focus 2014 ja Ford Fiesta 2015
Audi ja volkkari