Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokainen mies haluaa naisellisen ja suloisen naisen.

Vierailija
14.05.2016 |

Pitkät hiukset, siro ruumiinrakenne.. Näin se vain on.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen voi olla suloinen ja naisellinen olematta juuri mainitunlainen. Pitääkö miehen olla bi halutakseen miehekkään näköisen naisen?

Vierailija
2/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Lisäksi mies haluaa luonteeltaan iloisen naisen joka kikattelee hänen jutuilleen eikä liikaa kyseenalaista miehen luontaista auktoriteettia. T. Alfauros

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Jokainen nainen haluaa pitkän, harteikkaan, tuuheatukkaisen, itsevarman miehen. Näin se vain on.

Vierailija
4/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mä haluan poikamaisen naisen, jolla on pippeli.

Vierailija
5/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä taas halus mut, kun en ole sellainen kikattava, ulkonäköön keskittyvä pissis, vaan olen sopivan poikamainen ja omapäinen. Mulla oli muuten vielä lyhyet hiukset, kun tavattiin.

Vierailija
6/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. T: mies 34v.

Vierailija
7/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
8/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta mitä vaan, ei se ole kielletty. Aina ei tosin saa haluamaansa, joten sitten pitää päättää, haluaako jotain muuta vai jatkaako ruikuttamista.

Vierailija
9/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen tahtoo isomunaisen miehen ;) ikävä kyllä sä jäät taka-alalle siinä vaiheessa! ;D

Vierailija
10/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen kaveri tykkää naisista, jotka on harteikkaita, treenattuja ja lyhythiuksisia, sellaisia itsevarmoja, se on seurustellut mm. naispuolisen rajavartijan kanssa ja poliisinaisen kanssa.

Sen takia me ollaankin kavereita, koska itse olen juuri tuollainen lyhyt ja siro, pitkähiuksinen, eikä kumpikaan meistä ole kiinnostunut seksuaalisesti toisistamme, mutta kavereina tullaan toimeen, harrastetaan molemmat (konsoli)pelaamista jne.

Vierailija
11/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi homot.

Vierailija
12/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kuin minä. Lisäksi söpöpiirteinen (isot silmät ja pusuhuulet), luonnollinen ja sopivasti sporttinen. Olen myös helvetin äkäinen akka puolet ajasta. Ymmärsin että jokamiehen unelma siis?

Vierailija
13/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Jokainen nainen haluaa pitkän, harteikkaan, tuuheatukkaisen, itsevarman miehen. Näin se vain on.

Ei edes halua. Naisilla on onneksi enemmän variaatiota miesmaussaan kuin miehillä naismaussa. Minulle on riittänyt erittäin hyvin 172 sentin pituus, komea naama ja rento asenne. Naiset ihastuvat alle 5 minuutissa. :)

Vaikea kyllä allekirjoittaa ap:nkään väitöstä, koska 90% Suomen naisista ei ole tuollaisia, mutta 90% seurustelee jossain vaiheessa kuitenkin.

Vierailija
14/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ehkäpä, TEORIASSA. Mutta meneekö ihastuminen yleensä kuitenkaan minkään tietyn kaavan mukaan?

Kyllä minäkin voin sanoa, että haluan tietynlaisen miehen ja sitten lopulta ihastun ja rakastun johonkin joka on täysin erilainen. Eikä muuten kannata liikaa pitäytyä omissa kuvitelmissaan siitä täydellisestä kumppanista, sillä siinä välissä voit menettää mahdollisuuden moneen upeaan tyyppiin, joiden kanssa voisit olla huomattavasti onnellisempi, onnettomampi tai yhtä onnellinen, who knows?

Kyllä kuitenkin, luonne, ilmeet, eleet, tapa olla ja puhua, kävelytyyli kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ei voida sanoa, että ihastukseen tarvittaisiin pitkiä hiuksia, taikka siroa ruumiinrakennetta. Ihan typerää tuollainen. Voit toki syyttää naista johon ET ihastunut siitä, että et ihastunut häneen, sillä hän ei omistanut näitä kyseisiä ominaisuuksia, mutta todennäköisesti huijaat itseäsi.

Vierailija
15/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, koska silloin 90 prosenttia miehistä joutuu olemaan naisetta. :(

Vierailija
16/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset, siro ruumiinrakenne.. Näin se vain on.

Kukas sulle antoi  valtuutuksen kertoa, mitä kaikki miehet haluavat? Ainakin minä pidän lyhyistä hiuksista, siro kroppa kieltämättä kelpaa. Mutta jos miehellä on fiksaatio tuollaisiin ulkoisiin näkökohtiin, niin kyllä siinä on prioriteetit väärässä järjetyksessä.

Vierailija
17/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on kuin minä. Lisäksi söpöpiirteinen (isot silmät ja pusuhuulet), luonnollinen ja sopivasti sporttinen. Olen myös helvetin äkäinen akka puolet ajasta. Ymmärsin että jokamiehen unelma siis?

Akka, joka on puolet ajasta helvetin äkäinen, ei ole suloinen nainen. Suloisuus ei ole pelkkää ulkonäköä.

Vierailija
18/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, nyt joku luulee, että mä kirjoitin ton. En luule olevani suloinen. Ihan naurettavaa. Olen tylsä ja homssuinen.

Vierailija
19/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kyllä. Harva akka on nimittäin helvetin äkäinen vain puolet ajasta.

Vierailija
20/29 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Olen kuvailemasi nainen, Pitkät hiukset lyhennytin olkapäille asti. Mielestäni en ole siro , mutta mies on 198cm ja muutenkin isokokoinen, näytän sirolta . Mutta jauhakaa paskaa täällä maailman tappiin asti, totuus on se että  erilaiset ihmiset viehättää ja koukuttaa erilaisia ihmisiä. 

On todella surkeaa lukea tätä ulkonäköpaskaa täällä päivästä toiseen. Eikö oikeasti ole mitään muuta mielessä? 

En ihmettele että nuoret naiset ovat hukassa ja ahdistuneita.