Jokainen mies haluaa naisellisen ja suloisen naisen.
Pitkät hiukset, siro ruumiinrakenne.. Näin se vain on.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen voi olla suloinen ja naisellinen olematta juuri mainitunlainen. Pitääkö miehen olla bi halutakseen miehekkään näköisen naisen?
En tunne montaakaan miestä, joiden toivomuslistalla on miehekkään näköinen nainen.
Mutta tunnet kuitenkin. Mitä väliä sillä määrällä tässä on.
Voiko olla iso pää, jos on muuten siro. T. Braz-nukke
Unelmanaiseni näyttäisi nuorehkolta Charlize Theronilta. Myös nuori Meg Ryan miellyttää silmää. Siihen päälle reipas luonne, hyvät tavat, leipomistaidot ja sopiva ammatti kuten opettaja tai sairaanhoitaja. Voisin kosia. Terv. miljonääri.
Mun mieheni sanoo ihastuneensa siihen, että mulla on munaa enkä ole kikatteleva bimbo tai itke jos kynsi lohkeaa.
Tarkoittaa, että mun mielestä ei ole montaa asiaa joita en voi tehdä vain koska olen nainen. Jos jokin kohta kaipaa maalia tai tapettia, teen sen. Lähden aamuviideltä miehen kanssa kalastamaan, vaihdan itse autoni lamput jne.
Olen kyllä pitkähiuksinen, hoikka ja naisellisen näköinen
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni sanoo ihastuneensa siihen, että mulla on munaa enkä ole kikatteleva bimbo tai itke jos kynsi lohkeaa.
Tarkoittaa, että mun mielestä ei ole montaa asiaa joita en voi tehdä vain koska olen nainen. Jos jokin kohta kaipaa maalia tai tapettia, teen sen. Lähden aamuviideltä miehen kanssa kalastamaan, vaihdan itse autoni lamput jne.
Olen kyllä pitkähiuksinen, hoikka ja naisellisen näköinen
Oho, mikä uniikki lumihiutale.
Jokainen nainen haluaa Chanelin käsilaukun.
Vinkiksi ap:lle, että mahiksesi saada naiata ylipäätään kasvavat huimasti, jos alat nähdä heidät ihmisinä eikä esineinä.
Vierailija kirjoitti:
So? Jokainen nainen haluaa pitkän, harteikkaan, tuuheatukkaisen, itsevarman miehen. Näin se vain on.
liuka näitä peukuttaa. vaimokulta kyllä huomautta jos tukka on liian pitkä eikä se sovi mulle näen itsekin, kropasta ei olla tehty valintaa. vaimo naisellinen kurvitar ja minä atleettisen suuntainen.
Eipäs. Minä haluan poikamaisen ja suloisen miehen.
En tunne montaakaan miestä, joiden toivomuslistalla on miehekkään näköinen nainen.